Citat:
Ursprungligen postat av
IngenEinstein
Vad Aftonhoran

gör skiter jag i, men mängden blod har inte ökat graden skälig misstänkt
Då borde det efter så lång tid..Hittas mera..Utan vad jag menade tänk lite utanför tråden för Helvete
Ni länkar själva från bloggar 2012 -2012 ????
Skarpsinnig Nopp..Relevant tänkande ja. ..
Artikeln la jag in för att se vad händer om man vänder blad.Ni har snart gått över hela KJ vänner släkt Mor & Far m.m. Det är ta mig

så respektlöst.

Förlåt men vad yrar du om egentligen? KJ är inte skäligen misstänkt längre, det var han när artikeln du säger att du skiter i skrevs. Några dagar senare omhäktades han på den högre misstankegraden
på sannolika skäl misstänkt. Någon högre misstankegrad än så finns inte i rättssystemet under själva förundersökningen, så om du tror att det skulle säga något om bevisen så har du fått det totalt om bakfoten. Nästa steg i kedjan är åtal och där är det ingen expert som någonsin trott att ett sånt skulle komma före sommaren. Det är ju tvärtom bara normal procedur att förundersökningen tar flera månader.
I övrigt vet du ju inget om vad man hittat mer för bevisning, eftersom åklagarna varit väldigt tydliga med att de inte kommer att släppa just någon mer information i det här skedet. Alltså är hela din teori totalt poänglös.
Vad menar du med "Ni"? Jag har inte länkat några bloggar och har definitivt inte spekulerat om att KJ:s vänner är släktingar skulle vara inblandade på något vis. Så blanda inte in mig i saker jag inte har nåt att göra med.