Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag ber om ursäkt för det där med adressen, jag menade i Sävast, som är ett område som har betydelse när vi snackar mobilens sista suck.
Jag menar att JE har uttalat att han gillar Sandträsk sanatorium, den platsen har jag nämnt tidigare, och om JE har något med saken att göra så är den platsen intressant precis på samma vis som det gula huset var intressant vad gäller KJ. Just nu är Sandträsk intressant med tanke på att KJ sitter häktad och att det har spelats airsoft där. Nej, intresse för Sandträsk sanatorium gör inte någon kapabel att mörda, vad är det för trams du häver ur dig, jag har inte sagt att JE är en mördare, det är du som antyder att jag menar det.
JE har berättat att han är satanist/ateist, vad jag känner till har han inte själv dementerat det, var fick du det ifrån?
Om Sandträsk är intressant för att de spelat airsoft där förstår jag heller inte kopplingen till JE? Han spelar ju inte airsoft. Däremot är han intresserad av historia och historiska platser, bland annat Sandträsk sanatorium. Det är väl inget konstigt med det?
Ska JE behöva gå ut i media och dementera det för att du ska tro på det? Eller vad menar du? Jag har pratat med honom och han har sagt att han inte är satanist.