2013-06-23, 02:15
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infinitecycle
Vadå skruva? Jag försöker få rätsida på det eftersom jag VET att han inte är satanist. Jag kan inte stå till svars för vad han har uppgett i intervjun, heller inte svara på vad han menade med det. Men satanist är han verkligen INTE. Förstår inte varför du påstår att hävda det?

Och det där med att "go fucking crazy" uppfattar då inte jag som något våldsamt beteende. Snarare leva livet, ha kul och få ut så mycket av det som möjligt.

Gör du anspråk på att veta mer om JE än han själv gör? Det han berättar om sig själv stämmer inte därför att du tycker att han har fel, hur fan menar du nu?
Citera
2013-06-23, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Ah, jag förstår, JE säger vad som helst bara han får sälja sin musik och får gig med bra pröjs. Jaja, det är det ju många som gör, säljer sin själ för pengar alltså.

Jag har aldrig sagt att min källa skulle VETA något bara att den återger vad som sägs i bland bodensarna.

Vet du mer än jag? Har JE någon skiva ute han tjänar pengar på? Eller får bandet bra betalt när de lirar? Det var då mer än vad jag visste, så nej, ingen sanning i att han säljer sin själ för pengar. JE's största passion i livet är musiken. För honom är det inte bara musik, det handlar om att förmedla en känsla. Tror du verkligen att alla hårdrockare/metalmusiker är lika "bestialiska" som de försöker verka på scen och i media? Knappast, det handlar om att skapa en helhet och ge sin publik en upplevelse.
Citera
2013-06-23, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jo, om någon påstår det utan att ha belägg för det, vem har gjort det, missat det i så fall.
Jag tror några sidor före ditt först inlägg om detta.
Citera
2013-06-23, 02:20
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Vadå skruva? Jag försöker få rätsida på det eftersom jag VET att han inte är satanist. Jag kan inte stå till svars för vad han har uppgett i intervjun, heller inte svara på vad han menade med det. Men satanist är han verkligen INTE. Förstår inte varför du påstår att hävda det?

Och det där med att "go fucking crazy" uppfattar då inte jag som något våldsamt beteende. Snarare leva livet, ha kul och få ut så mycket av det som möjligt.

Hur kan du dementera en uppgift som du inte kan svara/förklara vad han menar med när han uppger detta, att han är satanist, i intervjun ? Är du synsk ?
Senast redigerad av MBoudine 2013-06-23 kl. 02:25.
Citera
2013-06-23, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Bra där! Då dementerar jag härmed allt du sagt här i tråden varpå vi inte diskuterar dina invändningar mer utan fortsätter som innan de kom.

Har jag fattat dig rätt nu? Dvs att dina protester tar slut nu när jag dementerat dem?

Jag är här för att jag tycker det är förjävligt att JE anklagas helt utan grund. Vill du spekulera vidare om oskyldiga är det helt upp till dig. Personligen tycker jag det är fel.
Citera
2013-06-23, 02:28
Moderator
OYs avatar
Citat:
Jag är här för att jag tycker det är förjävligt att JE anklagas helt utan grund. Vill du spekulera vidare om oskyldiga är det helt upp till dig. Personligen tycker jag det är fel.

Vem har anklagat honom? Tänk nu noga innan du svarar, att visa intresse och tro är inte det samma som att påstå och anklaga.
Citera
2013-06-23, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Hur kan du dementera en uppgift som du inte kan svara/förklara vad han menar med när han uppger detta, att han är satanist, i intervjun ? Är du synsk ?

Jag känner JE mycket väl, om det nu inte redan framgått? Förmodligen har jag ju pratat med honom om det här. Jag är ingen bekant som sitter och antar saker.
Citera
2013-06-23, 02:39
Medlem
Citat:
Jag ber om ursäkt för det där med adressen, jag menade i Sävast, som är ett område som har betydelse när vi snackar mobilens sista suck.

Jag menar att JE har uttalat att han gillar Sandträsk sanatorium, den platsen har jag nämnt tidigare, och om JE har något med saken att göra så är den platsen intressant precis på samma vis som det gula huset var intressant vad gäller KJ. Just nu är Sandträsk intressant med tanke på att KJ sitter häktad och att det har spelats airsoft där. Nej, intresse för Sandträsk sanatorium gör inte någon kapabel att mörda, vad är det för trams du häver ur dig, jag har inte sagt att JE är en mördare, det är du som antyder att jag menar det.

JE har berättat att han är satanist/ateist, vad jag känner till har han inte själv dementerat det, var fick du det ifrån?

Om Sandträsk är intressant för att de spelat airsoft där förstår jag heller inte kopplingen till JE? Han spelar ju inte airsoft. Däremot är han intresserad av historia och historiska platser, bland annat Sandträsk sanatorium. Det är väl inget konstigt med det?

Ska JE behöva gå ut i media och dementera det för att du ska tro på det? Eller vad menar du? Jag har pratat med honom och han har sagt att han inte är satanist.
Citera
2013-06-23, 02:49
Medlem
Citat:
Vem har anklagat honom? Tänk nu noga innan du svarar, att visa intresse och tro är inte det samma som att påstå och anklaga.

Hade jag varit JE hade jag känt mig falskt anklagad om folk satt och skrev osanningar om mig som tyder på att jag skulle kunna vara inblandad i styckmordet. Det finns ju uppenbarligen folk som tror på allt som skrivs här och att bli uthängd på det här viset mår ju ingen bra av.
Citera
2013-06-23, 02:54
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Om Sandträsk är intressant för att de spelat airsoft där förstår jag heller inte kopplingen till JE? Han spelar ju inte airsoft. Däremot är han intresserad av historia och historiska platser, bland annat Sandträsk sanatorium. Det är väl inget konstigt med det?

Ska JE behöva gå ut i media och dementera det för att du ska tro på det? Eller vad menar du? Jag har pratat med honom och han har sagt att han inte är satanist.

Då tycker jag att du ska erinra honom om att han glömde att TA BORT vissa uppgifter om sig själv när han ändrade sin fb tidigare ikväll. Fast det kanske du kan göra, då du vet mer om honom än han själv gör. Du kanske rastar honom också?
Citera
2013-06-23, 02:55
Bannlyst
Citat:
Hade jag varit JE hade jag känt mig falskt anklagad om folk satt och skrev osanningar om mig som tyder på att jag skulle kunna vara inblandad i styckmordet. Det finns ju uppenbarligen folk som tror på allt som skrivs här och att bli uthängd på det här viset mår ju ingen bra av.

Är det därför du skriver med nyreggat konto?
Citera
2013-06-23, 03:00
Medlem
MBoudines avatar
Citat:

Uppenbart förekommer det närstående/vänner som är beredda att dra en lans både för KJ och JE. Den förstnämnde - KJ - skulle enligt en kompis aldrig göra en fluga förnär eller bryta nacken av en nyfångad fisk, men har i olika sammanhang själv berättat om sin önskan att döda en människa och enligt uppgift skurit sin hund i bitar, medan den andre - JE - av dig uppges inte alls vara satanist trots att detta var hans egna ord i en intervju. Vilka versioner tycker du mest borde bära sanningens prägel ? Originalversionerna eller den som förmedlas i andra hand av respektive kompisar ?
Senast redigerad av MBoudine 2013-06-23 kl. 03:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in