2013-06-23, 18:38
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Ja eller så tar du det i den tråden...:
Vi snackar liksom GTA V här..
Jo men jag håller med, vi snackar ju GTA V! Det enda som jag undrar är vilket spel som NI tror kommer vara det bästa utav dessa open-world spel? GTA är ju trotsallt orginalet, men kan dom komma att bli knuffade av tronen nu när Watch Dogs är på g? Många av nördarna spekulerar ju om att detta kommer att bli ett bättre spel än GTA V. Nördarna skriver saker som "Goodbye GTA" och annat shit!

Så frågan är alltså, vad tror NI om detta? Liksom, det enda jag undrar över. Inget mer med det liksom. Behöver inte ta det så jäkla hårt!
2013-06-23, 18:42
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
Jo men jag håller med, vi snackar ju GTA V! Det enda som jag undrar är vilket spel som NI tror kommer vara det bästa utav dessa open-world spel? GTA är ju trotsallt orginalet, men kan dom komma att bli knuffade av tronen nu när Watch Dogs är på g? Många av nördarna spekulerar ju om att detta kommer att bli ett bättre spel än GTA V. Nördarna skriver saker som "Goodbye GTA" och annat shit!

Så frågan är alltså, vad tror NI om detta? Liksom, det enda jag undrar över. Inget mer med det liksom. Behöver inte ta det så jäkla hårt!

Inte en chans. Sluta spamma tråden med massa strunt.
2013-06-23, 20:19
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Undrar om dom kommer införa så att Free-roam ägs av olika Crews. Så att man kan kriga och ta över territorium i olika delar av staden. Det skulle ju bidra med en liten press på att Crews ska vara aktiv, och lite stolthet då man äger ett specifikt område. Tänk er att hela Los Santos ägs av Flashback!
Det skulle ju vara något, hoppas det blir något sånt i MP delen.
2013-06-23, 20:19
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Din jävla super-mupp. För det första så är varken Xbox One eller PS4 bakåtkompatibel, så du får, likt oss andra, lira i 25-30 FPS på ditt gamla Xbox. För det andra, det finns inte en jävel som bryr sig om vad du har för komponenter i din dator, börja posta seriösa inlägg, blatte.

Undrar om dom kommer införa så att Free-roam ägs av olika Crews. Så att man kan kriga och ta över territorium i olika delar av staden. Det skulle ju bidra med en liten press på att Crews ska vara aktiv, och lite stolthet då man äger ett specifikt område. Tänk er att hela Los Santos ägs av Flashback!

För det tredje är hans dator riktigt usel ändå. Han kommer aldrig maxa V om det skulle komma ut till PC med den ändå.
2013-06-23, 20:28
Bannlyst
Citat:
Vet du hur många som kommer gå att lira på en server, vad är max gränsen?

Min super dator klarar förmodligen detta spel galant. Men då jag även har Xbox 360 som jag planerar att uppgradera till en Xbox One så är det helt garanterat att jag kommer att kunna köra detta spel, vilket känns så himla skönt!

För ca ett år sedan inhandlade jag en Infinity - Massive GTX770. Denna super dator innehåller en intel processor från senaste generationen (Haswell) tillsammans med ett kraftfullt grafikkort från nVidia:s nylanserade grafikkort GTX770 med stöd för PCI Express 3.0 och 2048MB grafikminne.

Som ni ser så kommer jag troligtvis att klara GTA V på min dator, om dom nu bara släpper det till PC, vilket jag såklart håller tummarna för!
Haswell har inte släppts ännu. GTX 770 släpptes nu i våras

On: Någon som hört något om det kommer finnas hajar och liknande i havet?
2013-06-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Haswell har inte släppts ännu. GTX 770 släpptes nu i våras

On: Någon som hört något om det kommer finnas hajar och liknande i havet?

Hajar kommer det att finnas.
2013-06-24, 11:22
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
jag var själv inne på Webhallen i Fruängen i Måndags för att köpa The Last of us och fick veta att det var slutsålt i alla Webhallenbutiker Sverige vid den tidpunkten och likadant på Gamestop och Game, så jag fick vänta tills på onsdagen för att kunna köpa det från Game som fick in 30 exemplar samma dag.

Så om The last of us tar slut så fort så kommer Gta V garanterat att göra det, förhandsboka direkt innan de exemplaren också tar slut!
Kan väl vara för att det endast såldes på ps3? Hade det sålts även till xbox så hade det nog jämnats ut lite mer.
Citat:
GTA är ju trotsallt orginalet, men kan dom komma att bli knuffade av tronen nu när Watch Dogs är på g? Många av nördarna spekulerar ju om att detta kommer att bli ett bättre spel än GTA V. Nördarna skriver saker som "Goodbye GTA" och annat shit!
Gta 5 kommer att bli årets spel så lugna ned dig.
WD kommer dock också vara extremt kul men förstaplatsen är redan tillsatt. Det är inte ens värt att diskutera.
2013-06-24, 14:36
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
För det tredje är hans dator riktigt usel ändå. Han kommer aldrig maxa V om det skulle komma ut till PC med den ändå.
Lugn i stormen, min dator klarar Bf3, WoW och Far Cry 3 alldeles superbt, med andra ord helt utmärkt! Du däremot har väll nån jävla Packard Bell om jag inte minns helt fel? Det är väll sånt som ni konsol nördar kör med.

Jag däremot har en fucking Cooler Master super dator... men du är väll bara ännu en avundsjuk stackare i mängden som då försöker smutskasta mig enbart på grund av att jag troligen har en bättre dator än dig.

Låt oss inte gå för mycket off topic nu, jag vädjar till alla i denna tråd; Håll er till GTA V i denna tråd, ON TOPIC för i helvete!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Gta 5 kommer att bli årets spel så lugna ned dig.
WD kommer dock också vara extremt kul men förstaplatsen är redan tillsatt. Det är inte ens värt att diskutera.

Inte värt å diskutera sägeru? Jaha, då kanske man hittat till fel tråd för mig veterligen är denna tråd till alla GTA V lovers och en sådan är ju jag. Så vad är problemet med att jag diskuterar GTA V ur olika vinklar och synpunkter? Jag ville bara jämföra GTA V och Watch Dogs just för att jag har noterat att många nördar förutspår att Watch Dogs kommer att knuffa GTA V från pallen!
Senast redigerad av floetok 2013-06-24 kl. 14:39.
2013-06-24, 14:46
Medlem
floetoks avatar
GTA V alltså, det börjar dra ihop sig eller vad säger ni gubbar? Ja ja... men då kanske man skulle ta å förbeställa en sån där Special Edition så man kan få tag på zeppelinare å grejjer!

Men jag har bara ett litet problem med denna Special Edition och det är att jag inte vill ha den förbannade jävla kepsen och den där förbannat fula väskan med en liten nyckel och trycket Los Santos som jag förövrigt tycker är väldigt stötande mot min värdegrund. Jag kan inte bära denna keps eller väska utomhus bland normalt vettigt folk utan att skämmas ihjäl mig! Så mina vänner, kan man få tag på denna special edition utan denna jävla keps och väska? Någon som vet vart isånnafall?

Svar uppskattas enormt. Hare gött grabbz!
2013-06-24, 14:50
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
GTA V alltså, det börjar dra ihop sig eller vad säger ni gubbar? Ja ja... men då kanske man skulle ta å förbeställa en sån där Special Edition så man kan få tag på zeppelinare å grejjer!

Men jag har bara ett litet problem med denna Special Edition och det är att jag inte vill ha den förbannade jävla kepsen och den där förbannat fula väskan med en liten nyckel och trycket Los Santos som jag förövrigt tycker är väldigt stötande mot min värdegrund. Jag kan inte bära denna keps eller väska utomhus bland normalt vettigt folk utan att skämmas ihjäl mig! Så mina vänner, kan man få tag på denna special edition utan denna jävla keps och väska? Någon som vet vart isånnafall?

Svar uppskattas enormt. Hare gött grabbz!
Kepsen, väskan och nyckelaccessoaren medföljer endast i Collector's Edition - så det är ingenting du behöver oroa dig för om du är ute efter just Special Edition.
2013-06-24, 14:53
Medlem
floetoks avatar
Aa öh jag tänkte bara höra med er vettiga GTA lovers, vad är det för trams man fått höra angående en "psykologer" å grejjer som ska finnas med i GTA V. Sånt jävla junk vill inte jag se i ett renodlat action spel signerat Grand Theft Auto!!

Våldet, bilsimulatorn, open-world faktorn och möjligheten att dra till strippklubb är ju liksom det som är dom bärande pelarna i GTA serien. Ok visserligen kan jag acceptera möjligheten att byta kläder, byta frisyr, styla håret med lite vax och annat shitte shitt.

MEN att ta GTA så långt som att ha med "psykologer" å grejjer, det är att passera en jävla gräns alltså! Robot mannen (WalterSullivan) i tråden vill ju förresten att man till och med ska kunna tapetsera om sina hus?! Nä fyfan det där är en utveckling som ser mycket oroande ut enligt mig.

När jag läser dessa galna idéer, ja då förstår jag varför så många kommer föredra Watch Dogs före GTA V. Mycket tragisk utveckling.
Senast redigerad av floetok 2013-06-24 kl. 14:59.
2013-06-24, 14:56
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Kepsen, väskan och nyckelaccessoaren medföljer endast i Collector's Edition - så det är ingenting du behöver oroa dig för om du är ute efter just Special Edition.
Jaha, ja men det var ju skönt å höra! Tack för att du svarar så tydligt och med en god ton. Jag ska nu ta å förboka min special edition så snabbt som möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in