2012-11-08, 16:03
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Jag köpte en gång någon slags expansion till gta där balad of gay tony och någon hells angel version fanns. Där var ju 2 olika, och verkligen 2 totalt olika storys också. Men ja, tar ju dubbelt så lång tid. Och dubbelt så dyrt säkert.

Dock så var dessa versioner enligt mig väldigt korta? Spelade ut båda riktigt fort!
GTA: Episodes from Liberty City heter det också
2012-11-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Jag köpte en gång någon slags expansion till gta där balad of gay tony och någon hells angel version fanns. Där var ju 2 olika, och verkligen 2 totalt olika storys också. Men ja, tar ju dubbelt så lång tid. Och dubbelt så dyrt säkert.
Ajo expensionen till IV har jag med, men där går ju inte karaktärernas story ihop så att säga men men hoppas som övriga att vi får spela som den lite äldre snubben som liknar Mel Gibson.

Orkar verkligen inte med allt det här yo yo yo stuket igen tbh.
2012-11-08, 16:06
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Vem vet, de kanske gör så att man spelar med två karaktärer.
Inget jag hoppas på dock.
Den enda möjligheten jag ser isåfall är om den ena karaktären dör och man spelar vidare med en annan. Blir störigt om man ska hoppa mellan karaktärer mellan uppdragen annars.

Tror och hoppas inte Rockstar går ifrån det gamla konceptet som dom vet att folk gillar.
2012-11-08, 16:10
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextanos
Orkar verkligen inte med allt det här yo yo yo stuket igen tbh.

Inte jag heller. Vill absolut inte vara en latino.
Får jag välja mellan svart och latino så tar jag en svart dock.
Latinos med sitt jävla ese och carnal i var jävla mening orkar jag inte med.

Vill vara en vit, gör inget om han är lite italienare.
Tuff, hård, gärna lite äldre. Ingen pojkspoling alltså.
En som inger lite respekt.
Man har mer eller mindre blivit hunsad av sina uppdragsgivare i varje gta-spel.
Visst, en del har man fått döda sen. Men ändå
2012-11-08, 16:11
Medlem
apakuls avatar
Det ska bli spännande att se hur mycket subtilt snusk de får in i spelet.
2012-11-08, 16:31
Medlem
Crackbacons avatar
Mer information: http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-08-grand-theft-auto-5-protagonist-detailed

Texten:

Vi kan även förvänta oss ytterligare två artiklar/reportage angående GTA V den 12:e från InsideGamer och Gamer.nl. (Varvid båda har fått provspela spelet)

http://www.gtav.net/news/4471/gtav-online-previews-start-november-12th)
2012-11-08, 16:56
Medlem
Snart bara en timme kvar till omslaget Och sen börjar nästa nedräkning till vi får ta del av all läsning också, och efter det börjar nedräkningen till trailer 2.
2012-11-08, 17:02
Medlem
Vicious-Mackis avatar

Hur kommer det sig att en tidning får släppa info först medans andra sedan?
Beror det på olika släppdatum på tidningen eller att just en tidning har ensamrätt att släppa info först?
2012-11-08, 17:10
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Hur kommer det sig att en tidning får släppa info först medans andra sedan?
Beror det på olika släppdatum på tidningen eller att just en tidning har ensamrätt att släppa info först?
Vissa tidningar har kommit överens med spelbolag att de ska få viss information först så att de kan släppa det före alla andra. Mycket pengar inblandat skulle jag kunna tänka mig också.
2012-11-08, 17:25
Medlem
sigurts avatar
Det är alltid pengar inblandat!

En tidning kontaktar Rockstar och säger "hej vi vill gärna göra ett reportage om GTA V!"

Då säger Rockstar, javisst får ni göra det, ni kan få ensamrätt och ni får infon först av alla. Hur mycket vill ni betala för det?"

Ungefär så fungerar det.
2012-11-08, 17:30
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Det är alltid pengar inblandat!

En tidning kontaktar Rockstar och säger "hej vi vill gärna göra ett reportage om GTA V!"

Då säger Rockstar, javisst får ni göra det, ni kan få ensamrätt och ni får infon först av alla. Hur mycket vill ni betala för det?"

Ungefär så fungerar det.

Det är ena sidan av myntet. Sen är det smidigt för R att använda en kanal ut och speciellt en tidning som de kan redigera osv innan det blir press släpp. Sen kan man ju tänka sig att de t.ex vill att folk skall få reda på saker datum X och har de fler kanaler ut till massmedia så kan dom ju inte veta vem som släppt på infon.
2012-11-08, 17:35
Medlem
LannibalHecters avatar
När släpps tidningen egentligen? På deras sida står det 5 PM GMT, är det klockan 18 här i Sverige? På http://www.gtav.net/ står det på nedräknaren att den släpps klockan 21, Svensk tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in