2013-06-23, 13:20
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leatherhead
Det återstår att se. Spekulationer gillas ej i denna tråd angående release av GTA till andra konsoler än ps3 och xbox 360.
Håller med dig lite där faktiskt, fast GTA kommer ju bli så jävla mycket bättre på PC asså! Jag har en riktig jävla super data så jag kommer ba maxxa grafiken till 100 jävla procent... Och sen tänk alla MODS så som BIG FOOT och annat shit!

Jävla tungt lir asså!
2013-06-23, 13:26
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
Håller med dig lite där faktiskt, fast GTA kommer ju bli så jävla mycket bättre på PC asså! Jag har en riktig jävla super data så jag kommer ba maxxa grafiken till 100 jävla procent... Och sen tänk alla MODS så som BIG FOOT och annat shit!

Jävla tungt lir asså!

Dont know if troll or just retarded...
2013-06-23, 13:28
Medlem
floetoks avatar
edit
2013-06-23, 13:58
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
Fixa en clan , clan, clan!!!

Lira lite mot andra gäng är ju alltid kul. Troru man kommer få se Grove Street å Ballas igen elr?
Du beter dig som en mentalt handikappad 14 åring, och skriver som en apa. Dessutom så har du ställt frågeställningar som alla blivit besvarade tidigare i tråden.
Håll dig på en seriös nivå, annars kan du vandra tillbaka till laidback, det är en mer passande forumdel för dig. Blatte.

OnT: Vi borde dra ihop ett gäng fb:are och starta ett Crew! Sjukt roligt att spela med er trogna GTA fantaster!
2013-06-23, 16:19
Medlem
markokasks avatar
Kikar in i denna tråd ibland men är inte direkt aktiv här. Har bara en liten fråga som jag hoppas någon kan svara på, hoppas inte den har ställts för många gånger.

Har tänkt att köpa spelet på releasedagen, altså inte förbeställa. Finns det risk att man kanske inte får tag i spelet då det kanske "tar slut"? Hade ju varit förjävligt isf. Menar att köpa på elgiganten, siba, mediamarkt, game osv.
2013-06-23, 16:19
Medlem
Klart jag kommer vara med i klanen på PS3 kommer troligtvis finnas massa olika gäng i spelet eller nåt sen kanske man kan se ut som en gängmedlem online så kan vi klä ut oss till nåt eget gäng eller nåt o härja lite.
2013-06-23, 16:26
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Kikar in i denna tråd ibland men är inte direkt aktiv här. Har bara en liten fråga som jag hoppas någon kan svara på, hoppas inte den har ställts för många gånger.

Har tänkt att köpa spelet på releasedagen, altså inte förbeställa. Finns det risk att man kanske inte får tag i spelet då det kanske "tar slut"? Hade ju varit förjävligt isf. Menar att köpa på elgiganten, siba, mediamarkt, game osv.
Varför inte bara förboka spelet? Samma pris, garanterat exemplar och en bonus i spelet. Varför vill du inte förboka?
2013-06-23, 16:31
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Klart jag kommer vara med i klanen på PS3 kommer troligtvis finnas massa olika gäng i spelet eller nåt sen kanske man kan se ut som en gängmedlem online så kan vi klä ut oss till nåt eget gäng eller nåt o härja lite.
Det hade varit skoj om vi fixade ett MC-gäng och körde runt i hooden för att smiska upp "gangstas". Eller bara köra runt, runt längs kartan i ett enda stort gäng och mucka med alla som kommer i vår väg. Det känns verkligen som att MP i det här spelet kommer att bli något alldeles extra.
2013-06-23, 16:46
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Varför inte bara förboka spelet? Samma pris, garanterat exemplar och en bonus i spelet. Varför vill du inte förboka?
Kanske är bäst är förboka då. Är sugen på att fråga vart som är bäst men läste lite om att den frågan kommer upp varje sekund här
2013-06-23, 17:36
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Aa de sant asså, håller med 100 procent! Sen vi kan samla på oss vapen å ba köra gang bang med dom olika gängen i staden. Tänker typ jag ba kör å du sitter i baksätet och skjuter med k-pisten! Ser fram emot de!
2013-06-23, 17:56
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markokask

Jag tror nog att det löper stor risk att spelet är slutsålt efter bara några timmar i butik, jag var själv inne på Webhallen i Fruängen i Måndags för att köpa The Last of us och fick veta att det var slutsålt i alla Webhallenbutiker Sverige vid den tidpunkten och likadant på Gamestop och Game, så jag fick vänta tills på onsdagen för att kunna köpa det från Game som fick in 30 exemplar samma dag.

Så om The last of us tar slut så fort så kommer Gta V garanterat att göra det, förhandsboka direkt innan de exemplaren också tar slut!
2013-06-23, 18:16
Medlem
floetoks avatar
Vad tror ni om bilsimulatorn, liksom fysiken i spelet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in