2013-06-21, 21:37
Medlem
kef71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Homosexualitet är utan tvekan en psykologisk sjukdom.

Islam är en psykologisk defect. Utan tvekan.
Citera
2013-06-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
vem är ''muslimer'' i ditt fall? Inte jag heller.

I den här tråden kan man utan att generalisera konstatera att muslimer är människor som när homofoba åsikter. Och som ironiskt nog även gnäller på människor som sägs vara islamofoba.
Citera
2013-06-21, 21:50
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
Muslimerna på FB borde rimligen utgöra något slags tvärsnitt av moderata muslimer i västvärlden. Tänk på de som inte ingår i den kategorin, då blir fanemig jag rädd.
snillen spekulera..
Citat:
Här är en ateistisk iranier som ser på sin egen kultur med nyktra ögon.
en regimhatande iranier som projicerat sitt hat ut på Islam varför är jag inte förvånad.
Citera
2013-06-21, 21:53
Medlem
Citat:
snillen spekulera..

en regimhatande iranier som projicerat sitt hat ut på Islam varför är jag inte förvånad.

Tycker du att muslimerna i denna tråd ger en rättvis bild av islam?
Citera
2013-06-21, 21:55
Medlem
baylifes avatar
Citat:
vem är ''muslimer'' i ditt fall? Inte jag heller.
De muslimer som jag träffat på här på FB. Några undantag kanske finns.
Citera
2013-06-21, 21:57
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
snillen spekulera..

Han hatar ingenting, du har uppenbarligen inte läst artikeln. Varför är inte jag förvånad?
Citera
2013-06-21, 21:59
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
I den här tråden kan man utan att generalisera konstatera att muslimer är människor som när homofoba åsikter. Och som ironiskt nog även gnäller på människor som sägs vara islamofoba.
i den här tråden kan man utan att generalisera konstatera att svenska är människor som när homofobo åsikter.
https://www.flashback.org/t1985208p12
det är bara löjligt att försöka kategorisera muslimer med en tråd som underlag..
Citera
2013-06-21, 22:03
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Tycker du att muslimerna i denna tråd ger en rättvis bild av islam?
Citat:
Ursprungligen postat av baylife
De muslimer som jag träffat på här på FB. Några undantag kanske finns.
jag tycker att koranen och sunnah ger en rättvis bild av islam inte en eller flera muslimers deltagande på trådar.
Citera
2013-06-21, 22:10
Medlem
Citat:
i den här tråden kan man utan att generalisera konstatera att svenska är människor som när homofobo åsikter.
https://www.flashback.org/t1985208p12
det är bara löjligt att försöka kategorisera muslimer med en tråd som underlag..

Jag håller med, det var därför jag inledde med "i den här tråden". Men hittills har inte en endaste muslim tagit avstånd från skiten som IP och kamora sprider. Vilket gör att man blir lite bekymrad. Läser du i tråden du länkade till så ser du att det förekommer motargument, men i den här tråden är det knäpp jävla tyst!
Citera
2013-06-21, 22:13
Medlem
Citat:
jag tycker att koranen och sunnah ger en rättvis bild av islam inte en eller flera muslimers deltagande på trådar.

Och jag tycker att vitruvian man ger en bra bild av hur människor borde se ut.
Citera
2013-06-21, 22:13
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
Han hatar ingenting, du har uppenbarligen inte läst artikeln. Varför är inte jag förvånad?
jo det är en regimhatande iranier läs texten noga så förstår du, din nya idol är uppenbarligen inte den första som har svårigheter med att skilja på kultur och religion.
Citat:
The geographical context is also important here. I don’t know anything about Western Muslims. They might be as moderate as the majority of Western Jews and Christians. I don’t know. I’m talking about people I know and have lived with.
Citera
2013-06-21, 22:29
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
jo det är en regimhatande iranier läs texten noga så förstår du, din nya idol är uppenbarligen inte den första som har svårigheter med att skilja på kultur och religion.

Nä han är bara uppvuxen där så vad vet han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in