2013-06-21, 20:35
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baylife
Vad är det med muslimer och brist på källhänvisningar? Det bara väller ut påstående från dem.
Vissa ateister är bara för roliga. Igår klagade ni på att muslimer länkande för mycket och idag är det brist på källhänvisningar.
Citera
2013-06-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Vissa ateister är bara för roliga. Igår klagade ni på att muslimer länkande för mycket och idag är det brist på källhänvisningar.

Hörru, påståendet "homosexualitet är absolut en psykisk sjukdom" är givetvis inget man kan slänga ur sig utan källhänvisning och sedan förväntas bli tagen på allvar.
Citera
2013-06-21, 20:40
Medlem
Citat:
Det är lugnt.

Visst är det så människor strävar i grund efter samma basala förutsättning, bara en liten skara fantisera om förfall.

men upplever du verkligen att reformivriga tankar avtar konstant nu menar jag inte bara religiösa utan allmänt? tycker mig höra ekot av alltfler ytterkantsröster.

Beror inte ytterkantsrösterna du hör till stor del på att alla kan göra sig hörda i dagens samhälle? Det räcker ju med en smart phone så har du tillgång till en potentiell miljonpublik.
Citera
2013-06-21, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Begriper det inte, du pendlar mella att skriva riktigt vettiga inlägg och uppenbar idioti likt detta.
Homosexualitet uppfyller inte några kriterier för att kunna klassas som en sjukdom, du är givetvis fri att tycka detta men det får dig att framstå som en idiot.

Jag begriper det väldigt lätt. Anledningen till att du försvarar homosexualitet är att du blivit indoktrinerad sedan barnsben. Du har växt upp med mentaliteten att alltid försvara och hysa positiva åsikter om homosexualitet trots att du egentligen inte vet vad du försvarar. Idag anses man till och med "civiliserad" om man hyllar attraktionen. Jag skyller inte fokuserat på dig utan mer på dagens samhälle som totalt havererat. Idag är det till exempel helt tabu att kritisera homosexualitet. Idag stämplas man som en galen individ ifall man valt att inte känna samhörighet med bögarna. Medierna och politikerna använder sig nu av systematisk tvångspropaganda i hopp om att normalisera denna sexuella avvikelse.

Homosexualitet har i alla tider betraktas som en sjukdom. I Sverige betraktades homosexualitet som en sjukdom ända fram till år 1979 då den svenska regeringen beslutade sig för att häva beteckningen. Anledningen till att statusen hävdes har att göra med en politisk agenda som genomdrivits i de flesta stora delar av världen. Det handlar om att ockupera samhällen och göra de underlagda en vis politisk grupp av människor.

Inte nog med att det är en sexuell belastning där bögarna står för 50% av de antalet rapporterade sexuella sjukdomar som Gonorre, Syfilis, HIV/AIDS, Klamydia. Men även för att samhället bryts ner av denna vidriga sjukdom. Idag kan vi bevittna de internationella prideparaderna som en del av detta fenomen. Där hundratusentals nakna sinnessjuka bögar, feminister, politiker, poliser, artister - går hand i hand och tvingar på människor med denna form av propaganda.

Ser vi på hur bögar beter sig får man också en känsla av de lider av någon personlig och fragmentariskt psykologisk störning.

Ta en titt på detta amerikanska bög party som glorifieras i västliga medier:
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php

Anser du att detta är normalt och naturligt? Skulle du tillåta dina barn att anse att detta är naturligt? Vill du att dina barn skall växa upp med denna form av mentalitet? Att bögar knullar varandra i röven och suger av varandra framför statens poliser och resterande maktorgan?

Självfallet inte. Antingen är man psykopatiskt rubbad eller så är man bara hjärntvättad.
Senast redigerad av Kamora 2013-06-21 kl. 20:54.
Citera
2013-06-21, 20:49
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Hörru, påståendet "homosexualitet är absolut en psykisk sjukdom" är givetvis inget man kan slänga ur sig utan källhänvisning och sedan förväntas bli tagen på allvar.
Varför säger du det till mig då? Kan inte bay fråga om källhänvisning, ni letar ju bara ursäkter för att kunna klaga.
Citera
2013-06-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Jag begriper det väldigt lätt. Anledningen till att du försvarar homosexualitet är att du blivit indoktrinerad sedan barnsben. Du har växt upp med mentaliteten att alltid försvara och hysa positiva åsikter om homosexualitet trots att du egentligen inte vet vad du försvarar. Idag anses man till och med "civiliserad" om man hyllar attraktionen. Jag skyller inte fokuserat på dig utan mer på dagens samhälle som totalt havererat. Idag är det till exempel helt tabu att kritisera homosexualitet. Idag stämplas man som en galen individ ifall man valt att inte känna samhörighet med bögarna

Homosexualitet har i alla tider betraktas som en sjukdom. I Sverige betraktades homosexualitet som en sjukdom ända fram till år 1979 då den svenska regeringen beslutade sig för att häva beteckningen. Anledningen till att statusen hävdes har att göra med en politisk agenda som genomdrivits i de flesta stora delar av världen. Det handlar om att ockupera samhällen och göra de underlagda en vis politisk grupp av människor.

Inte nog med att det är en sexuell belastning där bögarna står för 50% av de antalet rapporterade sexuella sjukdomar som Gonorre, Syfilis, HIV/AIDS, Klamydia. Men även för att samhället bryts ner av denna vidriga sjukdom. Idag kan vi bevittna de internationella prideparaderna som en del av detta fenomen. Där hundratusentals nakna sinnessjuka bögar, feminister, politiker, poliser, artister - går hand i hand och tvingar på människor med denna form av propaganda.

Ser vi på hur bögar beter sig får man också en känsla av de lider av någon personlig och fragmentariskt psykologisk störning.

Ta en titt på detta amerikanska bög party som glorifieras i västliga medier:
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php

Anser du att detta är normalt och naturligt? Skulle du tillåta dina barn att anse att detta är naturligt? Vill du att dina barn skall växa upp med denna form av mentalitet? Att bögar knullar varandra i röven och suger av varandra framför statens poliser och resterande maktorgan?

Självfallet inte. Antingen är man psykopatiskt rubbad eller så är man bara hjärntvättad.

Din generalisering av bögar är precis lika korkad som vissa generaliseringar av muslimer man brukar höra, och som ej heller uppskattas av er. Jag har homosexuella bekanta, samtliga fyra är välavlönade akademiker. Gillar du inte Pride parader så föreslår jag att du parkerar ditt inskränkta fanatiska lilla arsle på din jävla tv-soffa den dagen på året. Jag kan garantera dig att jag skulle göra det samma om det skulle hållas en muslimsk parad i min närhet!!!!!!

Och ja det klassades som psykisk sjukdom förr i tiden, på den gamla goda tiden då vi även hade rasbiologiska institut, tvångssteriliserade romer, lobotomerade människor, botade cancer genom åderlåtning medelst blodiglar och så jävla vidare. Men vi UTVECKLAS, eller i alla fall vissa av oss.
Citera
2013-06-21, 21:01
Medlem
Citat:
Varför säger du det till mig då? Kan inte bay fråga om källhänvisning, ni letar ju bara ursäkter för att kunna klaga.

Nej, jag behöver inga ursäkter för att klaga på den vidriga människosynen som IP och nu även kamora saluför, absolut ingen.
Citera
2013-06-21, 21:05
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Vem är "ni" i detta fallet? Inte jag iaf.
Citera
2013-06-21, 21:07
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Din generalisering av bögar är precis lika korkad som vissa generaliseringar av muslimer man brukar höra, och som ej heller uppskattas av er. Jag har homosexuella bekanta, samtliga fyra är välavlönade akademiker. Gillar du inte Pride parader så föreslår jag att du parkerar ditt inskränkta fanatiska lilla arsle på din jävla tv-soffa den dagen på året. Jag kan garantera dig att jag skulle göra det samma om det skulle hållas en muslimsk parad i min närhet!!!!!!

Och ja det klassades som psykisk sjukdom förr i tiden, på den gamla goda tiden då vi även hade rasbiologiska institut, tvångssteriliserade romer, lobotomerade människor, botade cancer genom åderlåtning medelst blodiglar och så jävla vidare. Men vi UTVECKLAS, eller i alla fall vissa av oss.
Asså. Ibland blir jag fan bara rädd. Muslimerna på FB slutar aldrig att förvåna mig.
Citera
2013-06-21, 21:28
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Asså. Ibland blir jag fan bara rädd. Muslimerna på FB slutar aldrig att förvåna mig.

Muslimerna på FB borde rimligen utgöra något slags tvärsnitt av moderata muslimer i västvärlden. Tänk på de som inte ingår i den kategorin, då blir fanemig jag rädd.

Här är en ateistisk iranier som ser på sin egen kultur med nyktra ögon.
Citera
2013-06-21, 21:31
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Beror inte ytterkantsrösterna du hör till stor del på att alla kan göra sig hörda i dagens samhälle? Det räcker ju med en smart phone så har du tillgång till en potentiell miljonpublik.
nja delvis- för att alla har tillgång till miljonpubliken, oberoende på var ens egen röst hamnar på skalan och då är det bara en halvförklaring.
Citera
2013-06-21, 21:33
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Vem är "ni" i detta fallet? Inte jag iaf.
vem är ''muslimer'' i ditt fall? Inte jag heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in