2013-06-17, 18:43
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Nej, du är helt klart en god och fin samhällsmedborgare, med en viss fäbless för att avrätta samtliga som inte passar in i din egen världsbild.
Inte har väl DET något med extremism att göra? Vad tycker du själv?
Nu slänger du upp halmgubbar igen...Det tråkiga med dig är att du inte klarar av att vara saklig, du framstår mest som en bitter gubbe som är emot det mesta, men har inga egna lösningar eller idéer.

Tycker du att detta är extremism?

Ett större antal svartskjortor/poliser omringar tattarlägret. Gör klart för tattarna att de har fyra timmar på sig att packa ihop sina tillhörigheter, ringa dit folk från de olika tattarsällskapen som eventuellt är på vift någonstans och sedan sätta sig i sina bilar och vänta på att deporteras och att vid olydnad blir konsekvenserna mindre trevliga. Efter fyra timmar så fotar man, tar fingeravtryck och DNA från samtliga tattare. Folk som inte har lytt ordern om att packa ihop sina tillhörigheter eller motsätter sig registreingen får en mycket omild behandling och blir därefter inslängda i en låsbar container och får alla sina tillhörigheter beslagtagna. Därefter eskorteras tattarna till den norska gränsen där norsk polis tar över och ser till att de kommer på en färja tillbaks till Irland. Straffet för flyktförsök är 20 år i ett arbetsläger. Samma sak för de personer i gruppen som någonsin försöker att återvända till Sverige.

Vill man bli av med det återkommande problemet varje sommar när dessa parasiter åker och svinar runt i vårt land så måste man ta i med hårdhandskarna, för inget annat fungerar med dessa avskum.
Citera
2013-06-18, 18:06
Medlem
Kaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Nu slänger du upp halmgubbar igen...Det tråkiga med dig är att du inte klarar av att vara saklig, du framstår mest som en bitter gubbe som är emot det mesta, men har inga egna lösningar eller idéer.

Tycker du att detta är extremism?

Ett större antal svartskjortor/poliser omringar tattarlägret. Gör klart för tattarna att de har fyra timmar på sig att packa ihop sina tillhörigheter, ringa dit folk från de olika tattarsällskapen som eventuellt är på vift någonstans och sedan sätta sig i sina bilar och vänta på att deporteras och att vid olydnad blir konsekvenserna mindre trevliga. Efter fyra timmar så fotar man, tar fingeravtryck och DNA från samtliga tattare. Folk som inte har lytt ordern om att packa ihop sina tillhörigheter eller motsätter sig registreingen får en mycket omild behandling och blir därefter inslängda i en låsbar container och får alla sina tillhörigheter beslagtagna. Därefter eskorteras tattarna till den norska gränsen där norsk polis tar över och ser till att de kommer på en färja tillbaks till Irland. Straffet för flyktförsök är 20 år i ett arbetsläger. Samma sak för de personer i gruppen som någonsin försöker att återvända till Sverige.

Vill man bli av med det återkommande problemet varje sommar när dessa parasiter åker och svinar runt i vårt land så måste man ta i med hårdhandskarna, för inget annat fungerar med dessa avskum.

Du verkar ha en hardon för ordet svartskjortor, är det en del av dina pojkrumsfantasier? Jag misstänker att du var den skumme killen i skolan som satt och surfade bilder av skjutvapen och gamla Facism/Nazifoton på rasterna i skolan?

On topic kan tilläggas att flertalet av dom som kommer hit kommer från England, inte Irland.
Citera
2013-06-18, 18:32
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaos
Du verkar ha en hardon för ordet svartskjortor, är det en del av dina pojkrumsfantasier? Jag misstänker att du var den skumme killen i skolan som satt och surfade bilder av skjutvapen och gamla Facism/Nazifoton på rasterna i skolan?

On topic kan tilläggas att flertalet av dom som kommer hit kommer från England, inte Irland.
Nej jag tänder inte sexuellt på vare sig nazism, fascism eller vapen. Däremot tycker jag att det är trevligt med gammal hederlig tysk musik från 20-, 30, och 40-talen medan jag håller på med vapenvård efter en förmiddag på skjutbanan.

En av mina favoriter, kanske t.o.m. den absoluta favoriten.
http://www.youtube.com/watch?v=SkV1ZbU7eqs&bpctr=1371574643

Ontopic. Hur länge har detta pågått? Jag menar hur länge har dessa lurendrejare kommit till Sverige och lurat folk?
Citera
2013-06-18, 18:40
Medlem
HappySadHarrys avatar
Tja, artikeln i trådstarten är från 2007 och i den hänvisas det till att problemet med asfaltsläggarna har funnits i flera år, så det är inget nytt.
Citera
2013-06-18, 21:43
Medlem
Att förespråka våld, eller dödligt våld, i politiska syften, är per definition extremism/terrorism.
Tattarna är i sin fulla rätt att vara här och erbjuda sina värdelösa tjänster. Det har EU bestämt och Sverige har godtagit. Det handlar alltså om politik.

Rasisterna hävdar med frenesi att blattar/sandnegrer/negerer m.fl. är lägre stående och dumma i huvudet.
De som är mest korkade i den här etniska soppan, är svenskarna som köper tattarnas tjänster.

Så vifta inte alltför ihärdigt med vår blågula fana...
Citera
2013-06-18, 22:49
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Att förespråka våld, eller dödligt våld, i politiska syften, är per definition extremism/terrorism.
Tattarna är i sin fulla rätt att vara här och erbjuda sina värdelösa tjänster. Det har EU bestämt och Sverige har godtagit. Det handlar alltså om politik.

Rasisterna hävdar med frenesi att blattar/sandnegrer/negerer m.fl. är lägre stående och dumma i huvudet.
De som är mest korkade i den här etniska soppan, är svenskarna som köper tattarnas tjänster.

Mig veterligen så är inte att fördriva ett gäng problemskapande parasiter härifrån politik. Det är lika lite politik som att stoppa folk från att begå skadegörelse, stjäla, råna, våldta, lura o.s.v.

EU har bestämt att dessa parasiter får komma hit och då innebär det givetvis att det är helt ok och att vi måste acceptera det Du vet väl om att tidelag har blivit kriminaliserat alldeles nyligen och innan så var det lagligt och då var det ju med din logik helt ok att knulla djur.

Förövrigt så är negrer märkbart dummare än vita, inte dummare än dig då kanske, men generellt definitivt dummare än den gemene vite mannen.
Citera
2013-06-19, 12:10
Medlem
Vridvinkelns avatar
Citat:

så du menar att det är korkat att ge efter för våld? å hur är det med alla som inte bett om deras tjänster men ändå fått uppfarten söndergrävd ?? de är också korkade i din värld antar jag?
Citera
2013-06-19, 17:22
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Nej jag tänder inte sexuellt på vare sig nazism, fascism eller vapen. Däremot tycker jag att det är trevligt med gammal hederlig tysk musik från 20-, 30, och 40-talen medan jag håller på med vapenvård efter en förmiddag på skjutbanan.

En av mina favoriter, kanske t.o.m. den absoluta favoriten.
http://www.youtube.com/watch?v=SkV1ZbU7eqs&bpctr=1371574643

Ontopic. Hur länge har detta pågått? Jag menar hur länge har dessa lurendrejare kommit till Sverige och lurat folk?
Dom har härjat i många år' men hur i helvete kan man bli lurad av dom när folk skriker sig hesa varje år????? Det är fan en gåta för mig, alltså så måste svenska folket vara helt hjärndöda
Citera
2013-06-19, 17:25
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vridvinkeln
så du menar att det är korkat att ge efter för våld? å hur är det med alla som inte bett om deras tjänster men ändå fått uppfarten söndergrävd ?? de är också korkade i din värld antar jag?
Det du kommer med är rena skitsnacket dom gräver väll fan inte upp din väg om du säger NEJ. Det bevisar att det är mycket dumt folk här
Citera
2013-06-19, 17:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Det du kommer med är rena skitsnacket dom gräver väll fan inte upp din väg om du säger NEJ. Det bevisar att det är mycket dumt folk här
Är snarare du som är ett korkat hjon...det har hänt att de satt igång med arbeten utan att ens haft kontakt med ägaren och att de satt igång med arbeten trots att ägaren sagt nej, sök finns de som råkat ut för det och skrivit om det på nätet och tidningsartiklar.
Citera
2013-06-19, 19:22
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
En del av dem kan vara mycket tjatiga och på när de erbjuder sina tjänster. Kan lätt tänka mig att äldre personer och även andra inte klarar av eller vågar inte tacka nej.

Ibland börjas jobben även innan man gjort upp affären ordentligt. T.ex. så kan en person säga att han är intresserad, men att han måste tänka på saken ett tag till innan han bestämmer sig. Då kan det hända att dessa luffare sätter igång och gräver upp uppfarten och skyller sedan på ett missförstånd när husägaren undrar på vad det är som händer. Så nu har husägaren en uppgrävd eller delvis uppgrävd uppfart som måste åtgärdas och dessa luffare får jobbet.

Förutom att de arbetar med fula knep, gör dåliga jobb så tar det dessutom ofta svinigt och oskäligt mycket betalt.
Citera
2013-06-19, 19:23
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Är snarare du som är ett korkat hjon...det har hänt att de satt igång med arbeten utan att ens haft kontakt med ägaren och att de satt igång med arbeten trots att ägaren sagt nej, sök finns de som råkat ut för det och skrivit om det på nätet och tidningsartiklar.
Det stämmer det du skriver. Det är så de jobbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in