2013-03-24, 21:32
Medlem
Från klockan 10.00 idag utanför IKEA Kungens Kurva söder om Stockholm.

LÄNKTEXT
Citera
2013-03-24, 22:10
Medlem
Dom bodde vid Willys Gamlestan tills för några dagar sedan, nu e de bara en jävla massa skräp kvar efter dom. Nån som vet vart dom slagit sig ner nu?
Citera
2013-03-25, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 500dollar
Dom bodde vid Willys Gamlestan tills för några dagar sedan, nu e de bara en jävla massa skräp kvar efter dom. Nån som vet vart dom slagit sig ner nu?

Enligt Polisen i Västervik facebook sida så är dom där.

Just nu har vi fått in att asfaltsläggare har synts till ute i Piperskärr.

// Lisa
Citera
2013-03-25, 20:32
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllUNeed
Enligt Polisen i Västervik facebook sida så är dom där.

Just nu har vi fått in att asfaltsläggare har synts till ute i Piperskärr.

// Lisa

Så bilden från igår vid Kungens Kurva som Theholyfather la ut är ett annat gäng? Det är ju brittiska plåtar på bilarna, husvagnar och byggjobbare på bilden. Verkar ju solklart att det är ett tattargäng enligt mig!!
Citera
2013-03-26, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
Så bilden från igår vid Kungens Kurva som Theholyfather la ut är ett annat gäng? Det är ju brittiska plåtar på bilarna, husvagnar och byggjobbare på bilden. Verkar ju solklart att det är ett tattargäng enligt mig!!

Ja det finns ju många "gäng" som är på flera platser, om dom har att göra med varandra vet jag inte, men man kan ju gissa att nån eller några ligger bakom flera!

Där jag vet en som jobbar i sörmland så kan dom inte hindra dom att köpa grus eller asfalt, bara begära att de betalar med kontanter, de är medvetna om problemet, men det är ju olika personer så man kan ju inte neka nån för att de pratar engelska!
Citera
2013-03-26, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Ja det finns ju många "gäng" som är på flera platser, om dom har att göra med varandra vet jag inte, men man kan ju gissa att nån eller några ligger bakom flera!

Där jag vet en som jobbar i sörmland så kan dom inte hindra dom att köpa grus eller asfalt, bara begära att de betalar med kontanter, de är medvetna om problemet, men det är ju olika personer så man kan ju inte neka nån för att de pratar engelska!

Normala sättet är att kräva att dom har svensk firma, har F-skatt och hela baletten och betalar via faktura, är firman inte kreditvärdig så låter man dom sonika inte handla alls. Så har dom "löst problemet" i resten av landet fattar inte varför inte ni Sörmlänningar kan göra likadant men ni är väl lite Sär...
Citera
2013-03-26, 12:54
Medlem
spoilers avatar
"Brittiska asfaltläggare är tillbaka i Borås.

Men den här gången erbjuder de även tjänster som dränering, trädgårdsdesign och stenläggning – under falsk f-skattsedel.

– Problemet är att så många köper deras tjänster, säger Niklas Öhman, spaningschef på Boråspolisen.

Utanför Saltemads camping i Borås står flera utlandsregistrerade byggmaskiner parkerade.

De kom i slutet av förra veckan. Samtidigt har under helgen delats ut reklamblad i bland annat Tosseryd. Det är dock oklart om det är samma personer som vistas på Saltemads camping.

Inne på campingen finns ett tiotal husvagnar, barn leker på gräsmattan utanför men när BT dyker upp springer alla in och gömmer sig i sina husvagnar.

– Please, go away, säger en kvinna till BT, utan att ha hört vårt ärende.

Männen syns inte till, en man i en pickup-bil dyker upp men försvinner lika fort igen när han får se BT:s parkerade bil."

http://www.bt.se/nyheter/boras/brittiska-asfaltlaggare-ater-i-boras(3707038).gm
Citera
2013-03-29, 04:15
Medlem
Harikkerks avatar
Någon som vet vad som hade hänt om man totalt slog sönder dom? Dvs om dom blir otrevliga osv?
Förutom att jag skulle åka dit för misshandel, kommer jag få problem med detta pack i framtiden? Jobbar dom som ett kriminellt gäng/maffia?

Hade gärna hittat några av deras husvagnar och suttit kniven i däcken
Alla borde totalt vandalisera deras skit, allt från bilar till husvagnar, tillslut kommer dom inte orka mer och sticker hem.
Borde bli en trend liksom.
Citera
2013-03-29, 06:42
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikkerk
Någon som vet vad som hade hänt om man totalt slog sönder dom? Dvs om dom blir otrevliga osv?
Förutom att jag skulle åka dit för misshandel, kommer jag få problem med detta pack i framtiden? Jobbar dom som ett kriminellt gäng/maffia?

Hade gärna hittat några av deras husvagnar och suttit kniven i däcken
Alla borde totalt vandalisera deras skit, allt från bilar till husvagnar, tillslut kommer dom inte orka mer och sticker hem.
Borde bli en trend liksom.
Hahahaha'gör du det så blir du inte äldre än vad du är. Jag vet att andra som har försöktvar en hotellägare som betalade ett ökänt gäng i gbg för att driva bort dom från parkeringen intill hotellet det slutade med skottlossningar och gänget fick fly med svansen mellan bena
Citera
2013-03-29, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Hahahaha'gör du det så blir du inte äldre än vad du är. Jag vet att andra som har försöktvar en hotellägare som betalade ett ökänt gäng i gbg för att driva bort dom från parkeringen intill hotellet det slutade med skottlossningar och gänget fick fly med svansen mellan bena

Jaja dom är så jävla häftiga och det är du med

På den lilla ort där jag bodde tidigare så fick några av dom stryk och ett par husbilar blev uppeldade. Inte fan kom det någon hämnd, såvitt jag vet gjorde dom ingen polisanmälan och dom har inte kommit tillbaka efter det inträffade. Det var 5-6 år sedan.
Citera
2013-03-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Jaja dom är så jävla häftiga och det är du med

På den lilla ort där jag bodde tidigare så fick några av dom stryk och ett par husbilar blev uppeldade. Inte fan kom det någon hämnd, såvitt jag vet gjorde dom ingen polisanmälan och dom har inte kommit tillbaka efter det inträffade. Det var 5-6 år sedan.
Hur fan ska de hämnas på dem som eldade upp husbilarna, jag antar att de inte visste vem det var? Lite svårt att hämnas i så fall.
Citera
2013-03-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Tänker du på.hotellet på Hisingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in