2013-06-09, 15:31
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDase
Hade en väl klädd snubbe utanför nyss som ville ge en offert på min uppfart på engelska. Jag sa att jag inte var intresserad av något och gick in igen.

Så nu härjar de runt i kil med 2 mil norr om karlstad

Verkar som de har tagit sig söderut (Dalsland) nu då, behöver ju inte vara samma gäng men...Idag var det andra eller tredje gången bara i år som jag fått finbesök av dessa herrar, sa givetvis nej.
Citera
2013-06-11, 20:14
Medlem
Såg precis några i Skara. Vit Toyota Hilux, högerstyrd, engelskregistrerad (vit skylt fram, gul bak). Text på lämmen om någon sorts mark/anläggningsarbeten.
Citera
2013-06-11, 22:18
Medlem
Synliga i Siljanstrakten i Dalarna denna vecka.
Citera
2013-06-12, 07:39
Medlem
Barytons avatar
För andra gången har ett gäng slagit läger i Åby, Mölndal. Vart ringer man för att få väck dem?
Citera
2013-06-12, 18:28
Medlem
11414, välj "tipsa polisen".
Sist gång jag ringde och tipsade polisen om det här packet, så blev jag kopplad direkt till ledningscentralen.
Polisen vill bli av med dem lika mycket som vi vill!
Citera
2013-06-13, 11:19
Medlem
Ett mycket enkelt sätt att bli av med dem är att inte köpa deras tjänster!
I området där jag bor finns det flera som har fått jobb gjorda och man ser ju hur bra kvaliteten är...
Citera
2013-06-14, 15:34
Medlem
erp.bs avatar
Ett ganska stort läger vid Sandsjöbacka vid E6:an mellan Göteborg/Mölndal och Kungsbacka. Dom har brutit upp en avspärrning och tagit sig in på området där det förut låg en vägkrog.
Citera
2013-06-14, 22:18
Medlem
Mister.Methanes avatar
"Campare" som är ett återkommande problem och skräpar ned låter bekant. Någon i Kistatrakten kanske vet mer?

http://www.dn.se/sthlm/campare-tvingar-bort-studenter/
Citera
2013-06-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Ett ganska stort läger vid Sandsjöbacka vid E6:an mellan Göteborg/Mölndal och Kungsbacka. Dom har brutit upp en avspärrning och tagit sig in på området där det förut låg en vägkrog.
Det är hur många som helst och dom är sjukt elaka. Vi på shell bredvid är helt slut. Deras ungar springer runt som idioter och stjäl, dricker red bull och tykar sig. Helt sjukt att man inte bara kan köra iväg dom. "Bossen" sa bara att dom skulle vara där i tre veckor. Borde ju räknas som intrång när dom faktiskt brutit sig in...
Citera
2013-06-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwoopp
Det är hur många som helst och dom är sjukt elaka. Vi på shell bredvid är helt slut. Deras ungar springer runt som idioter och stjäl, dricker red bull och tykar sig. Helt sjukt att man inte bara kan köra iväg dom. "Bossen" sa bara att dom skulle vara där i tre veckor. Borde ju räknas som intrång när dom faktiskt brutit sig in...

Äh, välkomna våra vänner inom EU. Det är entreprenörer som ökar på statskassan. Inbrott och jävelskap är det bara svennar som pysslar med.
Citera
2013-06-16, 23:53
Medlem
Vridvinkelns avatar
men vafan, kan ingen åka dit med en jättelastbil med en jädra massa "tung" skit på flaket (typ betonggrisar och stålprylar och stenar, helst indrängkt i olja) och bara tippa precis där kört in sina husvagnar?? De borde gå ganska så fort?

såg föresten filmen med gödsel-spridaren hahaha de verkar ju funka

men ärligt talat, man måste ju kunna sabba ganska rejält för dem som t ex fotanglar som nån nämnde tidigare
Citera
2013-06-17, 00:17
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Äh, välkomna våra vänner inom EU. Det är entreprenörer som ökar på statskassan. Inbrott och jävelskap är det bara svennar som pysslar med.
Då var det det här med att hantera patrask som dessa tattare.

Tycker du att jag är en extremist om jag anser att vi bör släppa loss ett par busslass med beväpnade svartskjortor på dessa parasiter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in