2013-06-18, 07:40
Medlem
baylifes avatar
Man kan ju undra när IP kommer att bemöta det faktum att han kopierade rakt av från wikipedia. Eller kommer han undvika frågan likt han gjorde med bräckt vatten. Vi får se.
Citera
2013-06-18, 08:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Förövrigt tycker jag att Bin Laden gjorde rätt. De människor som du kallar oskyldig är samma människor som röstat fram sina politiker och som tittar på med armarna i kors när politikerna sänder obemannade drönare till andra muslimiska länder och mördar oskyldiga människor. Öga för öga och tand för tand. Det omöjliga gjordes möjligt.
Dream on you inbred freak. Det blir aldrig tal om något öga för öga. Har du inte märkt att USA multiplicerar med +100 när det är dags för vedergällning. Och mot den bakgrunden kan jag till viss del hålla med om att Bin Laden gjorde rätt. Det är ett sätt att hålla nere mängden ohyra.

Nu har ju USA dessutom kommit på ytterligare en variant, nämligen att beväpna de syriska rebellerna. Det kommer att kosta många kackerlackor livet.
Citera
2013-06-18, 11:00
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Förstod du varför jag skrev som jag skrev? . Din kamrat Tinuviel och jag hade en diskussion för ett tag sen då vi kom överrens om att vi inte skulle diskutera olika frågor genom att kors och tvärs ställa frågor efter frågor förens vi har behandlat en fråga i taget. Några inlägg bakom frågade din kamrat Tinuviel om vi hade diskuterat färdigt homosexualitet för att fortsätta med nästa fråga som T vill diskutera (apostasi).

Förövrigt tycker jag att Bin Laden gjorde rätt. De människor som du kallar oskyldig är samma människor som röstat fram sina politiker och som tittar på med armarna i kors när politikerna sänder obemannade drönare till andra muslimiska länder och mördar oskyldiga människor. Öga för öga och tand för tand. Det omöjliga gjordes möjligt.

Du tycker Bin Laden gjorde rätt... Det säger väl allt.

Och de som dog som röstat blankt, röstat på någon annan eller på annat sätt gjort motstånd mot den amerikanska regeringen? Delar man skulden även där?

Fast du tycker ju det är ok att anfalla anhöriga till någon som felat dig, så ditt sinne för rättvisa är uppenbarligen efterblivet.
Citera
2013-06-18, 11:01
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Haha vilken sjuklig liknelse. Det är fan nåt fel på dig alltså.

Min fråga: Om du fick välja åt ditt barn, vilken läggningen hade du valt då? Homosexualitet? Heterosexualitet? Bisexualitet? Du har en faderlig, känslomässig, släktband till ditt barn.

Din fråga: Två olika män, en svart och en vit som har identiska egenskaper förutom färgen står bredda att våldta. Vilken ska man välja?

Man har ingen känslomässig, släktband mellan dessa, både två står beredda att göra nåt som innebär våld och tvång.

Alltså var din liknelse skrattretande minst sagt. Min fråga till dig innehöll inga tvång eller våld. Ingen som tvingar dig till nåt med våld, din förbindelse till ditt barn är starka. Din fråga till mig innehöll våld och tvång.

Så jag frågar en gång till vad väljer du åt din son? Homo? hetero? bi?

Varför ska jag svara? Du svarade ju inte på min fråga. Vilken färg föredrar du på mannen som våldtar dig?
Citera
2013-06-18, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Dream on you inbred freak. Det blir aldrig tal om något öga för öga. Har du inte märkt att USA multiplicerar med +100 när det är dags för vedergällning. Och mot den bakgrunden kan jag till viss del hålla med om att Bin Laden gjorde rätt. Det är ett sätt att hålla nere mängden ohyra.

Nu har ju USA dessutom kommit på ytterligare en variant, nämligen att beväpna de syriska rebellerna. Det kommer att kosta många kackerlackor livet.

Ska inlägget stå för dina rasistiska instinkter? Mot den bakgrunden verkar allt som ett spel där Bin Laden ska få representera muslimerna och meningen är att du ska gå på det! Bin Laden har aldrig haft den organisationen för att arrangera en liknande attentat.
Citera
2013-06-18, 15:22
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Ska inlägget stå för dina rasistiska instinkter? Mot den bakgrunden verkar allt som ett spel där Bin Laden ska få representera muslimerna och meningen är att du ska gå på det! Bin Laden har aldrig haft den organisationen för att arrangera en liknande attentat.
Läst att IP hyllade 9/11?
Är det förenligt med din muslimska tro med, att det är ok att attackera civila?
Citera
2013-06-18, 16:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Läst men inte förstått.
Citera
2013-06-18, 18:15
Medlem
Nocets avatar
Citat:
En förälder kan inte tycka exakt lika om sina barn. Innerst inne favoriseras alltid ena barnet mer än det andra men som förälder visar man kärlek till alla sina barn. En rasist som det låter på namnet hatar andra raser som rasisten själv inte tillhör men även här hatar rasisten en viss ras mer än den andra. Men min fråga var enkel och alla som läser inläggen får bestämma själva, jag är säker på att många läser inläggen även de som inte deltar i tråden, du skämmer ut dig själv när du säger att en människa kan tycka exakt om två olika färger tex. Men fortsätt med dig, inte mig emot.

Var snäll och diskutera ämnet och inte mig. Jag kan också hålla på med dig på dagisnivå och ta till personangrepp men jag vill helst låta bli. Diskutera ämnet och sluta prata massa dravel din idiot.

Du bevisar för samtlig med någon som helst bildning att du som vanligt inte kan diskutera sakligt. Detta visade du återigen när du ställer upp en falsk dikotomi för Tinuviel och vägrar att bemöta kritiken angående ditt argumentationsfel.

Saklig fråga, kan du googla falsk dikotomi och bekräfta att du förstår vad det är? Kan du efter att du gjort detta på allvar mena att din frågeställning till Tinuviel var något annat än retoriskt felaktig?

Angående mina personangrepp mot dig så tycker jag att du är en idiot och med tanke på alla felaktigheter du vräker ur dig och din totala avsaknad av logik och adekvat retorik så misstänker jag således att det är högst rimligt att du är efterbliven. Din bristfälliga svarsförmåga angående argumentationen med Tinuviel får mig inte att att ändra uppfattning utan snarare stärks min åsikt om att du måste ha någon sorts diagnos som kan förklara din mentala begränsning. Seså, svara på frågan nu då den är saklig och gäller ditt sätta att argumentera gällande homosexualitet.

Sen vad gäller ditt citat:
Citat:

Jag tycker ovanstående är vidrigt trots att det kommer från dig. Det faktum att du bor i Sverige och tar del av vår välfärd när du resonerar enligt ovan gör mig illamående. Över 2700 civila dog under attacken 9/11 och rimligtvis borde mängder av dessa vara de fakto oskyldiga även i en muslims ögon när det gäller USA's våldspolitik. Oavsett vad man tycker om USA och deras krigföring så rättfärdigar det inte att spränga tusentals oskyldiga, oavsett om det är dina familjemedlemmar, mina eller någon annans så är det en hemsk gärning. Om din gud skulle rättfärdiga detta så har ni hittat på en riktig psykopat till gud. För övrigt så har Al-Qaida dödat 80% muslimer i sina attacker. Hur ställer du dig till detta? http://www.spiegel.de/international/world/surprising-study-on-terrorism-al-qaida-kills-eight-times-more-muslims-than-non-muslims-a-660619.html

Nocet
Senast redigerad av Nocet 2013-06-18 kl. 18:24.
Citera
2013-06-18, 19:10
Medlem
BlackJewels avatar
Spoiler:

Ip-Citat:

Förövrigt tycker jag att Bin Laden gjorde rätt. De människor som du
kallar oskyldig är samma människor som röstat fram sina politiker och som tittar
på med armarna i kors när politikerna sänder obemannade drönare till andra
muslimiska länder och mördar oskyldiga människor. Öga för öga och tand för tand.
Det omöjliga gjordes möjligt. //// end islampiece?

.............

Nocet :

Jag tycker ovanstående är
vidrigt trots att det kommer från dig. Det faktum att du bor i Sverige och tar
del av vår välfärd när du resonerar enligt ovan gör mig illamående. Över 2700
civila dog under attacken 9/11 och rimligtvis borde mängder av dessa vara de
fakto oskyldiga även i en muslims ögon när det gäller USA's våldspolitik.
Oavsett vad man tycker om USA och deras krigföring så rättfärdigar det inte att
spränga tusentals oskyldiga, oavsett om det är dina familjemedlemmar, mina eller
någon annans så är det en hemsk gärning. Om din gud skulle rättfärdiga detta så
har ni hittat på en riktig psykopat till gud. //

Och något höggradig sociopat, med avsaknad av spatial känsla, går så överstyr i fanatismen att inte ens vanlig hyfsad medkänsla ens kan uppbringas, utan har ist de färgade glasögonen så hårt fastvuxna i pannbenet, så hen köper precis all propaganda som kan mata den redan söndertvättade hjärnan, istället för att odla klarsyn.

Verkligen vidrig vy på religion men också en rutten syn på andra religioners isf rätt, att hen också fått kristendomens välsignelse och spottat på det står utom tvivel, så frågan är verkligen.. varför är kristendomen så attraktiv för villfararen?

Och islampolitik, inte tro någonstans, som är det enda ip fabulerar runt i ur och skur, jäkla valp att sitta bakom en skärm med så sociopatiskt skev syn, man fattar inte att så extremreligiösa rör sig omkring och enbart sniffar upp vad som kan angripas, istället för att på riktigt sätta sig in i vad demokrati och sekularism bygger på, men mest av allt - denna skeva syn på "religionsfrihet" som ip fått om bakfoten så fruktansvärt bakom den hjärntvättade hjärnan, han är ju helt obildad. Rattar runt taxi och är närmast en "samlare".

Religion är enbart en liten skärva i mänsklig tillvaro, medan enligt ip borde religion väl vara 99 % och resten åt stereotypa män att förklara åt de resterande förtryckta, dvs fullständig diktatur i religionens namn.. sociopatisk villfarelse om valpen själv fick bestämma och gråter över att kalifaten inte får fritt inträde hur som helst men jobbar hårt på det och gapar ur okunskapens förvillade källa, ideligen. Tragiskt!
Senast redigerad av BlackJewel 2013-06-18 kl. 19:13.
Citera
2013-06-18, 22:00
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Och med den här logiken så kan du aldrig hävda att de finns några hinder för att attackera muslimer var de än befinner sig. Det finns således inga oskyldiga där heller eftersom de bekänner sig till samma mål och gud som Bin Laden. Då faller dina tårdrypande berättelser om utsatta barn i Palestina och drönaroffer platt. Öga för öga... Å snart är vi alla blinda och tandlösa.
Citera
2013-06-19, 01:28
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
De kan ju inte vara oskyldiga de heller då de låter talibaner vistas i deras land?
De har ju röstat fram de politiker som låter talibaner vistas där.
Din kritik mot USA är mao inte rättfärdig.

Öga för öga sa du visst...

Vi tar det från början. USA började att invadera Afghanistan utan någon som helst rätt. USA ville exportera amerikansk demokrati till Afghanistan mot afghanernas vilja. USA knackar på Afghanistans dörr och talibanerna svarade.
Citera
2013-06-19, 01:29
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Du tycker Bin Laden gjorde rätt... Det säger väl allt.

Och de som dog som röstat blankt, röstat på någon annan eller på annat sätt gjort motstånd mot den amerikanska regeringen? Delar man skulden även där?

Fast du tycker ju det är ok att anfalla anhöriga till någon som felat dig, så ditt sinne för rättvisa är uppenbarligen efterblivet.

Mina tankar går till alla oskyldiga som miste livet då. Resterande hoppas jag ruttnar i helvetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in