Citat:
Ursprungligen postat av
Islampeace
En förälder kan inte tycka exakt lika om sina barn. Innerst inne favoriseras alltid ena barnet mer än det andra men som förälder visar man kärlek till alla sina barn. En rasist som det låter på namnet hatar andra raser som rasisten själv inte tillhör men även här hatar rasisten en viss ras mer än den andra. Men min fråga var enkel och alla som läser inläggen får bestämma själva, jag är säker på att många läser inläggen även de som inte deltar i tråden, du skämmer ut dig själv när du säger att en människa kan tycka exakt om två olika färger tex. Men fortsätt med dig, inte mig emot.
Var snäll och diskutera ämnet och inte mig. Jag kan också hålla på med dig på dagisnivå och ta till personangrepp men jag vill helst låta bli. Diskutera ämnet och sluta prata massa dravel din idiot.
Du bevisar för samtlig med någon som helst bildning att du som vanligt inte kan diskutera sakligt. Detta visade du återigen när du ställer upp en falsk dikotomi för Tinuviel och vägrar att bemöta kritiken angående ditt argumentationsfel.
Saklig fråga, kan du googla falsk dikotomi och bekräfta att du förstår vad det är? Kan du efter att du gjort detta på allvar mena att din frågeställning till Tinuviel var något annat än retoriskt felaktig?
Angående mina personangrepp mot dig så tycker jag att du är en idiot och med tanke på alla felaktigheter du vräker ur dig och din totala avsaknad av logik och adekvat retorik så misstänker jag således att det är högst rimligt att du är efterbliven. Din bristfälliga svarsförmåga angående argumentationen med Tinuviel får mig inte att att ändra uppfattning utan snarare stärks min åsikt om att du måste ha någon sorts diagnos som kan förklara din mentala begränsning. Seså, svara på frågan nu då den är saklig och gäller ditt sätta att argumentera gällande homosexualitet.
Sen vad gäller ditt citat:
Citat:
Förövrigt tycker jag att Bin Laden gjorde rätt. De människor som du kallar oskyldig är samma människor som röstat fram sina politiker och som tittar på med armarna i kors när politikerna sänder obemannade drönare till andra muslimiska länder och mördar oskyldiga människor. Öga för öga och tand för tand. Det omöjliga gjordes möjligt.
Jag tycker ovanstående är vidrigt trots att det kommer från dig. Det faktum att du bor i Sverige och tar del av vår välfärd när du resonerar enligt ovan gör mig illamående. Över 2700 civila dog under attacken 9/11 och rimligtvis borde mängder av dessa vara de fakto oskyldiga även i en muslims ögon när det gäller USA's våldspolitik. Oavsett vad man tycker om USA och deras krigföring så rättfärdigar det inte att spränga tusentals oskyldiga, oavsett om det är dina familjemedlemmar, mina eller någon annans så är det en hemsk gärning. Om din gud skulle rättfärdiga detta så har ni hittat på en riktig psykopat till gud. För övrigt så har Al-Qaida dödat 80% muslimer i sina attacker. Hur ställer du dig till detta?
http://www.spiegel.de/international/world/surprising-study-on-terrorism-al-qaida-kills-eight-times-more-muslims-than-non-muslims-a-660619.html
Nocet