Citat:
Ursprungligen postat av
Islampeace
Vattenmassorna möts men blandas inte.
Jo, dom blandas .... vilket faktisk tydligt framgår av dom senaste 'bevis' du har presenterat och totalt missforstått (här bortser jag humant från dina profetior om en kommande vetenskap).
Citat:
Det finns hav där på ytan är det salt och bittert och på botten är det sött och vice versa sen hav vi hav som du såg på bilden att de möts men blandas inte.
"Hav" .... sådär generellt inom hela området av DESSA specifika hav. Och vad är anledningen till att "hav" uppenbarligen har ytvatten som iblant är sött, iblant salt. Sötvatten har ju mindre densitet, så OM söt- och saltvatten hypotetisk inte kan blandas borde det vara ytsötvatten överallt.
Citat:
I vissa hav är salthalten så hög att de aldrig överskrider linjen där de möts.
Du talar om saltvatten som mötar ännu mer salint saltvatten (och med vissa situationsparametrar som jag inte ens vill nämna för dig för inte att förvirra dig).
Vi andra talar om sötvatten som mötar saltvatten.
Citat:
Du är en värdelös debattör men för all del höj dig själv till skyarna om du mår bra utav det. Jag kallar dig för råtta för att du har visat gång på gång på gång på gång att du förtjänar det.
Även råttor har såpass mycket förstånd att dom empirisk erkännar skillnaden mellan söt-, bräckt- och saltvatten. Denna .... för dig helt osannolika ..... verklighets-anknytning beror emå på att dessa råttor inte har läst koranen.
Fråga: Finns koranen öht översatt till 'råttiska' .... du vet: '"Squeeek-ish" ..... eller måste dom lära sig arabiska också?