Citat:
Ursprungligen postat av
Hadone
Du får gärna berätta mer om akb48 testet. Varför tog dom in ditt blod på analys tex.
Vart skickade dom proverna. (har för mig att dom kan skicka till olika ställen)
Var det test för syntetisk cannabis?
Intressant o veta vad dom kan / inte kan se, samt i vilka sammanhang.
Vore även intressant o veta hur länge det syns på blod och pissprov med olika sorter.
Förmodligen är det nog svårt att få reda på samt olika från individ till individ.
Med nöje alltid kul att dela med sig av sina erfarenheter när de knappt finns något att hitta på internet
Tog tester för soc då dom under en längre tid misstänkt att jag rökt! Dom misstänkte även att jag rökte rökmix då jag klarat mig undan från att vara positivt på thc testerna under en längre tid, och när jag senare började dyka upp påverkad på mötena bestämde dom sig för att börja leta efter "spice".
Har faktiskt ingen anning om vart dom skickade testerna? Men skulle väl gissa på karolinska? Då har även jag o några av mina kompisar också pissat och tagit blodprov där dom sökt efter cannabinoider och alla har klarat sig var enda gång!
Bor just nu på behandlingshem där jag pissar på "spice-sticka" som dom så fint kallar den

Inga problem att klara sig undan den heller, dock sätter jag ut en stor varning här då min kompis nyligen pissat positivt på en spice-sticka som soc nu köpt in, alltså inte samma som jag pissar på!
Den jag använder doppar man stickan i urinet medans den stickan min polare torska på skulle du "droppa" urin på stickan eller något liknande? Men se till att alltid röka de nyaste som t.ex. akb48 och pb22 så borde ni klarar er undan varje gång! Men som sagt akta er för spice stickor dom kan förvåna en ibland