2013-06-06, 19:58
Medlem
hej jag har en fråga jag rökte ungefär 8 bloss på en spliff som inehöll drygt 0,6 gram cannabis 5 dagar innan jag var tvungen att gå på piss då polisen trodde vi rökte på hos en kompis, det som jag nu givetvis undrar är om ni tror det har hunnit försvinna ur mitt piss på dessa 5 dygn, jag väger drygt 63 kg och är inte så storbygd är 178 cm lång, har iallafall lyckats svettas en del med och så drack jag 1,5 liter läsk dagen innan jag var tvungen att pissa, jag nojjar ganska rejält då min lägenhet kan bli rökt om det visar positivt med thc i mitt piss, jag har uppskattat att jag kan ha rökt drygt 0,2 gram av denna spliff sammanlagt då vi var några som dela på den. uppskattar verkligen svar så fort som möjligt.
Senast redigerad av gabbbo 2013-06-06 kl. 20:01.
2013-06-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Jag vet från egen erfarenhet att akb48 inte syns på varken piss till analys, blod till analys eller på en spice sticka Så du kan vara helt lugn, de brukar även gå ut ur kroppen på cirka 24-78 timmar!

Även gräset borde du vara ren på utan problem om de var en månad sen!

Du får gärna berätta mer om akb48 testet. Varför tog dom in ditt blod på analys tex.
Vart skickade dom proverna. (har för mig att dom kan skicka till olika ställen)
Var det test för syntetisk cannabis?

Intressant o veta vad dom kan / inte kan se, samt i vilka sammanhang.

Vore även intressant o veta hur länge det syns på blod och pissprov med olika sorter.
Förmodligen är det nog svårt att få reda på samt olika från individ till individ.
2013-06-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabbbo
hej jag har en fråga jag rökte ungefär 8 bloss på en spliff som inehöll drygt 0,6 gram cannabis 5 dagar innan jag var tvungen att gå på piss då polisen trodde vi rökte på hos en kompis, det som jag nu givetvis undrar är om ni tror det har hunnit försvinna ur mitt piss på dessa 5 dygn, jag väger drygt 63 kg och är inte så storbygd är 178 cm lång, har iallafall lyckats svettas en del med och så drack jag 1,5 liter läsk dagen innan jag var tvungen att pissa, jag nojjar ganska rejält då min lägenhet kan bli rökt om det visar positivt med thc i mitt piss, jag har uppskattat att jag kan ha rökt drygt 0,2 gram av denna spliff sammanlagt då vi var några som dela på den. uppskattar verkligen svar så fort som möjligt.
Måste nog säga att de kört för dig. Hände samma sak för mig. Jag rökte och lämnade prov 8 dagar efter att jag rökt och det visade positivt och nu har jag förlorat lägenheten! Väntar på att bli ren....
2013-06-13, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bz01
Måste nog säga att de kört för dig. Hände samma sak för mig. Jag rökte och lämnade prov 8 dagar efter att jag rökt och det visade positivt och nu har jag förlorat lägenheten! Väntar på att bli ren....

Jag var ren fick pappret från polisen idag och allt har lagts ner !!
2013-06-13, 17:26
Medlem
Messiahs avatar
Om jag röker en liten mängd heroin på en fredag är jag då ren på tisdagen därefter?

Undrar även om jag tar Amfetamin låt säga 0.5g på fredagen är jag då ren på tisdag.

Vet att detta är individuellt från person till person men generellt vad säger ni?
2013-06-13, 17:53
Medlem
rockports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Om jag röker en liten mängd heroin på en fredag är jag då ren på tisdagen därefter?

Undrar även om jag tar Amfetamin låt säga 0.5g på fredagen är jag då ren på tisdag.

Vet att detta är individuellt från person till person men generellt vad säger ni?

Både tjack o heroin är ute efter drygt två-tre dygn.

edit; heroinet skulle ja lugna mig med, då det kan synas längre än tre dagar, upp till fem-sex dagar. Som sagt väldigt individuellt...
Senast redigerad av rockport 2013-06-13 kl. 18:00.
2013-06-14, 12:46
Medlem
Baba.Sedos avatar
Har varit helt ren i ca 2 månader, rökte en spliff per kväll i 4 dagar i sträck..
12 dagar senare lämnade jag urinprov på analys till karolinska, som var negativt..
Tränade, joggade, gick långa promenader, bastade, drack mycket vatten med citron, vatten med äppelcidervinäger, åt omega3 kapslar..
Det var totalt ca 2 gram bra gräs..
33 år, 181cm, väger 79kg, tränad.
trevlig sommar
2013-06-14, 13:08
Medlem
http://www.rmv.se/fileadmin/RMVFiles/rk/analyslista-maj2013.pdf.pdf

lista över saker polisen kollar efter vid blod, urin, hårtest.

Inte hittat någon info någonstans på fb hoppas ni har nytta av detta.

http://www.rmv.se/fileadmin/RMVFiles/rk/analyslista-maj2013.pdf.pdf Listan

http://www.rmv.se/index.php?id=120

har även läst påståenden om att dom ser allt. denna lista antyder doc att dom enbart kan se prepparat som dom blir ombedda att kolla efter.
Senast redigerad av Hadone 2013-06-14 kl. 13:12.
2013-06-14, 20:26
Medlem
Taliban-Freuds avatar
Jag fixade hem ett par stycken 50 ng/mL THC-test. Prövade pissa efter 3 dagar sen sista blosset, ren, 36h , ren, 24h ren . Är detta generellt för min kropp då? Att det går ut sjukt snabbt? Jag var 100% på att jag skulle visa positiv när jag pissade efter 24h, men icket. Kanske skittest, men det tror jag inte, för jag hade från olika tillverkare.. Och nej, inget skitröka var det.
2013-06-15, 12:15
Medlem
HappyHours avatar
En polare pissade positivt för morfin igår, han rökt massa 5f-pb22 rökmix. Så det kan ge utslag för det.
2013-06-16, 03:54
Medlem
någon som vet rent allmänt hur länge cannabionider syns på blodprov?

Säg tex ur-144 eller akb48

Vad jag förstått så är det rustid plus någon timme.

Om jag inte tar fel så kollar dom inte efter metaboliter när det gäller krydda på analys.
Ifall dom kollar efter ämnet i sig så borde det inte synas mer än säg 6-12 timmar på blodprov.

Rätta mig gärna om jag har fel.
2013-06-17, 21:52
Medlem
tja! jag undrar hur lång halveringstiden på dexofen är! jag käkade 400 mg igårkväll och kommer kanske testas med urinprov i veckan. jag kommer självklart att dricka kopiösa mängder vatten för att ogiltighetsförklara provet men känns tryggt att veta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in