2013-06-14, 16:17
  #8029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Så är det alltid vid släpp av en ny gubbe. Spelar ingen roll hur OP han är, Riot vill ha pengar.

Aatrox är f.ö en indikation på att Riot börjar mer och mer brista i allt vad dom gör.
Vad snackar du om? Riot är långt ifrån lika "op" som de gjort innan(släppt op gubbar de nerfat i nästa patch.)
Han är stark, man kan klå honom i lane om man vet hur man ska spela mot honom utan problem.

Riot borde flytta surrender till 40 minuter, vet inte hur många games det blivit 4 / 1 i surrender 20 minuter in för att motståndarna leder med 5-6 kills.
Citera
2013-06-14, 16:47
  #8030
Medlem
Mötte precis en aatrox (inte i lane, men på moståndarlaget).

Förstår inte vad hysterin är.. han verkade suga hästkuk för att vara ärlig. Han gjorde ju ingenting i teamfights förutom att dö och sedan komma tillbaka för att dö igen. Då kan jag tillägga att han vann sin lane och tog 2 0 i turrets ett tag.

Vad är det ni anser som gör honom så "op"?
Citera
2013-06-14, 17:23
  #8031
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Mötte precis en aatrox (inte i lane, men på moståndarlaget).

Förstår inte vad hysterin är.. han verkade suga hästkuk för att vara ärlig. Han gjorde ju ingenting i teamfights förutom att dö och sedan komma tillbaka för att dö igen. Då kan jag tillägga att han vann sin lane och tog 2 0 i turrets ett tag.

Vad är det ni anser som gör honom så "op"?

Han snowballar dock något extremt hårt. En assassin som väldigt enkelt kan döda en ad-carry, lite liknande Zed och Kha. Jätteroligt att maina adc i s3!
Citera
2013-06-14, 17:50
  #8032
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Tror man kan bli bannad oavsett var i meningen det står. Det är erfarenheten jag har av tribunal.

Haha, du är ju bara för bra. Att du har blivit bannad beror på din attityd. Jag har själv fått en varning, och tyckte själv att det var strunt, men när jag läste igenom reportsen med öppna ögon hade jag tryckt punish på mig själv, alla dagar i veckan. Skriver du, "Nice play ez" så är det garanterat ingen fara.
Citera
2013-06-14, 18:45
  #8033
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Haha, du är ju bara för bra. Att du har blivit bannad beror på din attityd. Jag har själv fått en varning, och tyckte själv att det var strunt, men när jag läste igenom reportsen med öppna ögon hade jag tryckt punish på mig själv, alla dagar i veckan. Skriver du, "Nice play ez" så är det garanterat ingen fara.
Har inte blivit bannad nu dock bara sa att jag är rädd för att skriva något för allt läggs ihop och sen drar dom 5 matcher ur högen av allting så allt räknas. Det är inte för att just den matchen ska visas upp i tribunal som jag är rädd för utan att alla matcher där jag förkortar ezreals namn (och blir rapporterad för det) åker in i högen bland rapporteringar. Fattar du att jag är rädd nu?
Kan dom inte bara sluta banna folk som skriver ez? hur svårt kan det vara. Eesy ska det stå, FÖRST DÅ är det befogat.

En kille från forat:
Citat:
I'm not complaining on Aatrox passive...I'm complaining on the entire genre of braindead ''get out of jail card'' meachanics Riot is creating.

Voli - Kayle - Trynd - Zac - Aatrox.

They are balanced - i do not claim em op.
Just braindead ''reward for no real skill'' (yes i'm anoyed). Why play a champ like...I dunno...The entire ADC genre - when you can just take a bruiser who does the job better anyhow...With more dmg, sustain, cc, mobility...

T_T

Riots new genre of champs is just low skill lvl and high rewarding - anti logical and anti fun imo.
Time to stop pumping out ''get out of jail'' champs and go back towards the old ''Skill=reward'' champs.
Citera
2013-06-14, 18:50
  #8034
Medlem
När jag tittar i shoppen, på champs... Så kan jag inte hitta AD Carrys av filtern, de finns inte i Fighter listan eller någon annan, någon som vet varför?
Citera
2013-06-14, 18:52
  #8035
Medlem
Vad betyder Bm?

Läser på olika forum om hur en spelare är "bm". Vad betyder det inom Lol?

Edit: Googlade och de betyder tydligen bad mannered.

Var någon som kallade rekkles Bm, jag har inte riktigt den uppfattningen om honom, men har kanske fel
__________________
Senast redigerad av Theknug 2013-06-14 kl. 18:54.
Citera
2013-06-14, 19:07
  #8036
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Vad betyder Bm?

Läser på olika forum om hur en spelare är "bm". Vad betyder det inom Lol?

Edit: Googlade och de betyder tydligen bad mannered.

Var någon som kallade rekkles Bm, jag har inte riktigt den uppfattningen om honom, men har kanske fel

Av det matcher jag sett med honom utanför streams har han varit det, extremt hetsig och har ett flertal gånger också flame:at i onödan. Nej fan, efter att Rekkles blev "stor" gillar jag inte alls honom.
Citera
2013-06-14, 20:09
  #8037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Av det matcher jag sett med honom utanför streams har han varit det, extremt hetsig och har ett flertal gånger också flame:at i onödan. Nej fan, efter att Rekkles blev "stor" gillar jag inte alls honom.
BM=Bad manners
Citera
2013-06-14, 20:17
  #8038
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Har inte blivit bannad nu dock bara sa att jag är rädd för att skriva något för allt läggs ihop och sen drar dom 5 matcher ur högen av allting så allt räknas. Det är inte för att just den matchen ska visas upp i tribunal som jag är rädd för utan att alla matcher där jag förkortar ezreals namn (och blir rapporterad för det) åker in i högen bland rapporteringar. Fattar du att jag är rädd nu?
Kan dom inte bara sluta banna folk som skriver ez? hur svårt kan det vara. Eesy ska det stå, FÖRST DÅ är det befogat.

En kille från forat:

Vore det inte bättre att skaffa en bättre attityd och sköta sig istället för att slingra sig för att kunna fortsätta vara ett arsle?
Att du är orolig kan jag förstå, men din paranoia är patetisk. Skärp dig och tänk logiskt.
Jag tycker det borde bli ännu hårdare vad det gäller bestraffning av trashtalk, oavsett grad.
Vore en jäkla skillnad om du vill vara kaxig mot motståndarna, men pratar du med ditt eget lag är det fullkommligt meningslöst.

Och den citerade texten är ganska korkad. Visst, det finns de som är mindre komplicerad än andra och kan vara lika effektiva, men när man ser det som skrivet i ditt citat så har han tagit bort hela mentala biten i själva spelet, vilket är halva spelet.
Är de lättare att spela blir de ju otroligt mycket lättare att läsa och vad de är kapabla till.
Ta voli t.ex., vet man inte hur man ska göra för att hålla sig undan från honom så borde man sluta spela. Vet inte om det finns någon mer straightforward?

Synergy är A och O, inte den som klarar sig bäst själv. Vilket MÅNGA utgår ifrån, t.ex. den du citerade.
Finns många som är kass 1v1 och t.o.m en del som är gjorda för teamfights, t.ex. Leona.

Förstår inte att så många helt förkastar den mentala biten när man spelar mot andra!
Citera
2013-06-14, 20:18
  #8039
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Tror man kan bli bannad oavsett var i meningen det står. Det är erfarenheten jag har av tribunal.

Vad är det för fel med ordet ez?
Citera
2013-06-14, 20:28
  #8040
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Vad är det för fel med ordet ez?

Ofta kopplad till easy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in