2013-06-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Du har läst hela tråden och inser att detta är alltså cirka 4 av 20 killar som är mina bekanta då? Nej, jag låtsas inte vara vän med någon kille bara för att få ligga.

Förändras läger om det är 4 20 lr 200? Låtsats vara vän tror jag inte du gör på samma sätt som dessa killar gör, om dom nu låtsats vara vänner öht. Du förnedrar dig på andra sätt för att få ligga med dom du eftertraktar så du är inte "bättre", bara ynkligare.
Citera
2013-06-14, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Förändras läger om det är 4 20 lr 200? Låtsats vara vän tror jag inte du gör på samma sätt som dessa killar gör, om dom nu låtsats vara vänner öht. Du förnedrar dig på andra sätt för att få ligga med dom du eftertraktar så du är inte "bättre", bara ynkligare.

https://www.flashback.org/t2039049

Ännu ett Case Closed, tillbaka till ditt facebookstalkande "snälla" kille.
Citera
2013-06-14, 18:56
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/t2039049

Ännu ett Case Closed, tillbaka till ditt facebookstalkande "snälla" kille.

Va? Läste du inlägget du länka till? Det handlar om var föraktet kommer ifrån, tycker verkar väldigt defensiv, onödigt tycker jag. Det är ett debattforum liksom.
Om du skulle läst skulle du fattat att jag varken är "snäll" lr "bad" utan i den tråden diskutera mina tankar till det som ständigt diskuteras på detta forumet, ganska gammal tråd förvisso men ändå intressant, jag kan tycka att det är lite konstigt bara, helt ok att att inte vilja ha dessa killar så långt är jag med, men hatet och dessa etiketter på deras mentala hälsa etc, tycker det intressant att många verkar anse dom vara jämlikar med anders eklund typ.
Senast redigerad av realrecognizereal 2013-06-14 kl. 19:02.
Citera
2013-06-14, 18:56
Medlem
Citat:
Jag är 23 år gammal och ser väl ganska bra ut, vad jag vill ha sagt med detta är att "snälla" killar flockas runt mig. Jag får ideligen förslag om att gå ut och äta eller varför inte gå på bio, dessa killar har hela tiden massor med förslag bara för att få vara i min närhet. Efter en kortare tid som aktiv inom singelmarknaden var mönstret tydligt, "snälla" killar och såkallade badboys är samma sorts människa där den enda skillnaden är utseendet eller självsäkerheten.

Det finns förstås andra sorters killar, som alltid är att föredra men jag ansåg att dessa kryp till "snälla" killar som inte vågade stå för att de bara ville använda mig sexuellt precis som alla töntiga badboys behövde få betala lite för sin falskhet. Jag började låta dem göra mina hemtentor, betala för min mat på krogen eller varför inte hämta upp mig efter en vända på stan då jag inte ville betala för en taxi.

Varje gång sitter dessa små människor som tror att dem är snälla, för att de gör mig tjänster i hopp om utbyte av sex eller förhållande och gnäller om att de blir behandlade som luft. De tror att om dom bara ser bättre ut så kommer tjejerna flockas till dom trots deras usla och falska personlighet.

Från min synvinkel som tjej så är ni till för att användas, ni är "snälla" med falska intentioner och jag vet att de alla vill inget hellre än att knulla med mig så varför skulle jag respektera dessa fega kräk?

Jag har ett nytt konto för att jag vill inte att de killar på Flashback som jag använder såhär skall se vem jag är, jag tycker dock att det är viktigt att de få som har självinsikt förstår hur det är ifrån en tjejs sida. Ni är inte snälla, ni är falska.

Snälla killar är alltså falska om de gör dig tjänster för att de tror att du är en fin tjej (för att de inte vet att du är ett smutsigt falskt luder därunder) och är intresserade av dig romantiskt? Du har fel i huvudet.
Citera
2013-06-14, 19:08
Medlem
En annan grej jag kom att tänka på, finns ju många typer av män som utnyttjar kvinnor. Typiska players etc, föraktar du dom med? Eller är det bara osäkra killar som även om dom har dålig kvinnosyn antagligen aldrig gjort nåt som ska krossas?
Citera
2013-06-14, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
En annan grej jag kom att tänka på, finns ju många typer av män som utnyttjar kvinnor. Typiska players etc, föraktar du dom med? Eller är det bara osäkra killar som även om dom har dålig kvinnosyn antagligen aldrig gjort nåt som ska krossas?

Jag har redan sagt att det är två sidor av samma mynt, de "snälla" killarna vill vara players egentligen därför bitterheten som visas hela tiden här på Flashback. Det finns dock massor av andra varianter av killar i världen, men dessa två har samma sorts grund där det fysiska och psykiska kan skilja sig markant.

Däremot har de samma grundsyn, och i grunden mår båda antagligen ganska dåligt och saknar självförtroende.
Citera
2013-06-14, 19:17
Medlem
Citat:
Jag har redan sagt att det är två sidor av samma mynt, de "snälla" killarna vill vara players egentligen därför bitterheten som visas hela tiden här på Flashback. Det finns dock massor av andra varianter av killar i världen, men dessa två har samma sorts grund där det fysiska och psykiska kan skilja sig markant.

Däremot har de samma grundsyn, och i grunden mår båda antagligen ganska dåligt och saknar självförtroende.

Ja antagligen mår dom ganska dåligt och har dåligt självförtroende, då har ni ju antagligen nåt gemensamt att bygga på då ditt beteende osar lågt självförtroende ändå hit, menar inget illa egentligen bara intrycket jag får. Man tror nästan du är nåt finnig liten datanörd lr extremt fet bitter kvinna, annars blir jag mörkrädd.

Anyhow, ont den stora skillnaden är nog att den "snälla" killen inte skadar någon med sin dåliga självkänsla och låga självförtroende, han blir bara utnyttjad och kanske skriver lite bittra inlägg
"playern" däremot låter ju dock sin skit verkligen gå ut över tjejer och bedrar och bränner dom, då skulle jag kunna förstå att man som tjej när man får en sån kille på kroken som blir kär i en typ "vill sätta han på plats lite" för all skit han gjort mot andra tjejer, det andra kan ja dock inte förstå, känns bara rätt fegt.
Citera
2013-06-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ser ju hellre att de försöker med mig, än att det lurar andra tjejer. Rent ekonomiskt är det inte någon direkt enorm vinst, även om det inte är betydelselöst ofc. Jag ser det mer som en rättvisa, att jag använder dom än något annat. Jag skulle såklart helst slippa alla sådana här killar i mitt liv, men jag kanske har en liten sadist i mig också som gillar att se de plågas.

I sin värld är jag ju köpt om det hjälper mig hem med matkassarna.

Du verkar se dig lite som någon som står utanför och skipar rättvisa, men i själva verket är du ju faktiskt en av dem som håller den här otrevliga bollen rullande genom att bekräfta och belöna de manipulativa. Och de belönar och bekräftar dig. Och så kan ni hålla på i evighet, amen! Jag tycker inte att du verkar särskilt lycklig alls över sakernas tillstånd. Du får akta dig så att det inte blir en vana, för jag tror att en cynisk syn på tillvaron skadar mer än hjälper.

Vi andra får väl bara hålla tummarna för att vi slipper stöta på er.
Citera
2013-06-14, 19:37
Medlem
Mina inlägg här handlar nog mer om att jag stör mig på hela grejen.

Du vet inget om dom du utnyttjar, vad dom känner etc, lr jo dom tycker om dig och dom är svaga. Detta utnyttjar du, säg som det är istället. Mitt problem handlar om hur du försöker rättfärdiga ditt beteende, vilket du inte kan utan du blir bara ännu sjukare och anser att någon som mår dåligt är värd att utnyttjas, du slår neråt och utnyttjar svaga människor, stå för det bara.
Citera
2013-06-14, 19:44
Bannlyst
Citat:

"snälla" killar är följande

Osäkra
Socialt störda
Manipulativa
Känslomässigt störda
Ser kvinnor som en ägodel
Missunnsama
Lättlästa intentioner

Haha ja, om det fanns någon som hade tvivel innan så är det nu uppenbart, tjejer HATAR snälla killar

Och sen undrar man varför man i stort sett behandlade kvinnan som ett barn för bara några decennier sedan
Citera
2013-06-14, 19:46
Bannlyst
Personligen som man, skulle jag känna mig totalt värdelös och illa till mods om jag började utnyttja låt säga feta tjejer som köpte mig saker och bjöd mig på middag. Ärligt talat, jag skulle fan inte ha hjärta att låta dom hålla på i hopp om att få något, jag skulel ALDRIG kunna tänka mig att utnyttja dom.

Fruntimmer dock, dom verkar inte ha någon skam alls i kroppen, exempelvis TS. Väldigt vidrigt beteende men tyvärr är det såhär dagens svenska tjejer fungerar
Citera
2013-06-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobbaFat
Haha ja, om det fanns någon som hade tvivel innan så är det nu uppenbart, tjejer HATAR snälla killar

Och sen undrar man varför man i stort sett behandlade kvinnan som ett barn för bara några decennier sedan

Hon är ju precis en sån som du! Ni har samma resonemang i grunden om det motsatta könet och er egen roll i det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in