2013-06-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Att förföra en tjej man gillar är en sak.

Att förföra tjejer på löpande band är en annan. Förstår du vart jag vill komma?

Nej, förstår inte vad det är för fel att gilla många tjejer. Rent mans-hat! Alla män gör det. En del hycklar. På löpande band, har du ju själv förklarat. Man vill inte hålla "något som uppfattas som näst in till en relation". Fast varför skall kvinnans föhållande-behov vara så heligt, att kvinnor inte får bestämma själva över sina förhållanden, samtidigt som man skall spotta på mannens sex-behov?
Mannen som vill ha många måste vara sjuk!

Nej. Det är inte så. Han är frisk. Väldigt frisk!
Citera
2013-06-16, 20:51
Bannlyst
Citat:
Nej det gör det inte tro mig. Jag har inget intresse av det du påstår och ingen kille kan "reparera" mig. Behöver ingen människa för att fylla någon sorts "tomhet" inom mig på det sättet som den gruppen kvinnor du talar om.

Nänä, vem bryr sig? Inte jag i alla fall.

Citat:
Avslöjar mig? Har jag försökt dölja något?

Fattar ingenting? jag är flummig och du skriver uppsatser som jag måste sitta och analysera. Om fel uppstår ang min uppfattning så kan jag leva med det.
..

Ja, det är dumt att skriva så mycket.

Citat:
Kortfattat: Du är självgod som fan. Och jag kommer inte besvara dig i fortsättningen när du citerar mig.

Tack för mig..

Jag skulle bara testa och se vad som var i dig. Men du verkar mer vara ett tomt skal. Om du verkligen bara var det skal du gav sken av, dessvärre var du det. Jag kan inte hjälpa dig.
Citera
2013-06-16, 21:03
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nej, förstår inte vad det är för fel att gilla många tjejer. Rent mans-hat! Alla män gör det. En del hycklar. På löpande band, har du ju själv förklarat. Man vill inte hålla "något som uppfattas som näst in till en relation". Fast varför skall kvinnans föhållande-behov vara så heligt, att kvinnor inte får bestämma själva över sina förhållanden, samtidigt som man skall spotta på mannens sex-behov?

Det verkar inte som om du förstår vad jag menar.

Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Nänä, vem bryr sig? Inte jag i alla fall.

Nu tog du det jag skrev som negativt och besvarar mig på detta sätt.

Citat:
Ja, det är dumt att skriva så mycket.

Man kan försöka hålla sig någorlunda kortfattad annars så tröttnar folk fort.(vissa/många)

Citat:
Jag skulle bara testa och se vad som var i dig. Men du verkar mer vara ett tomt skal. Om du verkligen bara var det skal du gav sken av, dessvärre var du det. Jag kan inte hjälpa dig.

Ha ha vad får dig att tro att jag ens vill ha din hjälp? Är du en legitimerad psykolog eller? För som jag sa tidigare så söker jag inte den sortens närhet som din målgrupp gör.
Citera
2013-06-16, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne

Under tusentals år har mannen bestämt över sin(a) kvinnor.
Och så är det i naturen också. Attraktiva män är dominanta. En ordning har gått förlorad. Men å andra sidan har samhället ändrats. De flesta välbeställda människor män jag vet har högutbildade kvinnor som är hemmafruar, och de har många barn och verkar lyckliga. Det blir en naturlig uppdelning då. Så var det förr.
Men nuförtiden så klarar sig inte en familj på en lön. Och att leva i kärnfamilj med en kvinna som har fått för sig att göra karriär, är ett helvete för de flesta. Men det får naturligtvis ingen säga, förutom på FB då.
Det skulle jag aldrig göra, avslutade det fort. Barnen ska vara hos mamman. Sen kan man träffa dem när man vill.
Citera
2013-06-16, 21:31
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poors
Jag tänker också bli ett svin. Annars blir man bara utnyttjad. Ska göra om mig till en riktig badboy.
Glöm nu inte att skaffa dig ett par riktigt fina knogjärn och en spegel som låter dig se hela din kropp. Båda dessa saker kan behövas för att kunna göra om sig till en riktig bad boy. Jag glömde nästan att nämna Eye of the Tiger. Sätt på den när du kollar dig i spegeln och stoppar järnen i fickan.
Citera
2013-06-16, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ha ha vad får dig att tro att jag ens vill ha din hjälp? Är du en legitimerad psykolog eller? För som jag sa tidigare så söker jag inte den sortens närhet som din målgrupp gör.

Nä, jag var bara nyfiken på vad för varelse du var. Men det var liksom inget. Bara samma koleriska two liners hela tiden.
Citera
2013-06-16, 21:49
Medlem
Citat:
Det verkar inte som om du förstår vad jag menar.

Nu tog du det jag skrev som negativt och besvarar mig på detta sätt.

Man kan försöka hålla sig någorlunda kortfattad annars så tröttnar folk fort.(vissa/många)

Hela du är ett stort ledsamt rop på hjälp, lilla gumman.
Citera
2013-06-16, 21:59
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:
Jag tänker också bli ett svin. Annars blir man bara utnyttjad. Ska göra om mig till en riktig badboy.

Poors jag ber dig! Snälla, skapa en tråd om din transformeringsprocess. Dela med dig av varenda liten detalj. Dokumentera allt. Det hade blivit Flashbacks bästa tråd!

Gör det. Jag är seriös. Fy fan vad intressant det kommer bli!
Citera
2013-06-16, 22:03
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Hela du är ett stort ledsamt rop på hjälp, lilla gumman.

Ha ha..

Edit: Var det meningen att jag skulle bli ledsen nu?

Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Nä, jag var bara nyfiken på vad för varelse du var. Men det var liksom inget. Bara samma koleriska two liners hela tiden.

Tror du att du känner mig efter ett par inlägg eller va då? Jag är lite mer komplicerad än så.
Citera
2013-06-16, 22:10
Medlem
Citat:
Ännu en människa räddad från hopplöshetens skoningslösa grepp. Skål på dig! På den igen och välkommen tillbaka till livet!
FB är underbart.
Citera
2013-06-16, 23:07
Bannlyst
Citat:
Tror du att du känner mig efter ett par inlägg eller va då? Jag är lite mer komplicerad än så.

Ja, det tror jag. Nä, jag tror inte det. Jag ser inget djup i dig, och ingen känslomässighet annat än dålig sån. Men förhoppningsvis förändras du. Men frågan är hur mycket tid och chanser du ska missa i ditt liv? Jag har sett flera såna som dig. Det är en typ av tjej helt enkelt.
Citera
2013-06-16, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Poors jag ber dig! Snälla, skapa en tråd om din transformeringsprocess. Dela med dig av varenda liten detalj. Dokumentera allt. Det hade blivit Flashbacks bästa tråd!

Gör det. Jag är seriös. Fy fan vad intressant det kommer bli!

De flesta hittar någon förr eller senare. En väldigt liten grupp gör inte det. Men den är faktiskt väldigt liten. Jag tror jag bara känner en kille som ständigt misslyckas med allt i tjejväg. Men han är nog bög.
Man kan inte bli en bad boy. Det går inte, det säger sig självt. Man behöver inte bli bad. Man kan bli normaltuff, mentalt, psykologiskt och fysiskt. Att bli Don Juan, det är man född till, och sen följer en självinlärningsprocess. Jag har aldrig läst en PU-bok. Men läst utdrag från the game på nätet, och det jag läste var fel och påhittat. Det stämmer inte. Jag skrattade bara. Komiskt.
Det är tragiskt att ingen kan säga att det är ljug.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in