Citat:
Ursprungligen postat av
jamenduja
Jag förstår mig inte på hur du kan lägga tid och energi på personer (killar) som du inte gillar. Tycker du inte att du slösar på din energi i onödan? Vore det inte bättre om killar som du faktiskt gillade bjöd dig på saker istället?
Jag har inget intresse av att bli bjuden av människor jag respekterar, dvs den större mängden människor jag känner. Det är bara dessa 4 killar som hela tiden försöker leda in saker på sex eller iaf prata om sex, jag vet deras plan och jag utnyttjar den för att det roar mig att se vad jag ser som falska och tomma människor slösa sina pengar och tid.
Vad de flesta inte förstår här är att jag har många SNÄLLA killar som vänner och även haft en som kille för ett tag sedan, de har inget gemensamt med dessa "snälla" killar som förnedrar sig för att ha en chans för att kanske få knulla. De är inte intresserade av mig som person, inte av vad jag vill eller hur jag känner. De låtsas bry sig och svarar slentrianmässigt för att sedan vara lite "provokativa" utav någon anledning vill de ofta prata om sina sexuella erövringar och att de har en väldigt stor kuk. Många gånger handlar det om att jag ser så bra ut, eller att vi borde på skoj testa att knulla.
Jag har INGA problem att använda dessa kräk, skulle dock aldrig i mitt liv använda en riktig människa eller en genuint snäll kille.
FÅ DET IGENOM ERA TJOCKA JÄVLA HUVUDEN