Citat:
Ursprungligen postat av
towarti
Jag har redan sagt att det är två sidor av samma mynt, de "snälla" killarna vill vara players egentligen därför bitterheten som visas hela tiden här på Flashback. Det finns dock massor av andra varianter av killar i världen, men dessa två har samma sorts grund där det fysiska och psykiska kan skilja sig markant.
Däremot har de samma grundsyn, och i grunden mår båda antagligen ganska dåligt och saknar självförtroende.
Ja antagligen mår dom ganska dåligt och har dåligt självförtroende, då har ni ju antagligen nåt gemensamt att bygga på då ditt beteende osar lågt självförtroende ändå hit, menar inget illa egentligen bara intrycket jag får. Man tror nästan du är nåt finnig liten datanörd lr extremt fet bitter kvinna, annars blir jag mörkrädd.
Anyhow, ont den stora skillnaden är nog att den "snälla" killen inte skadar någon med sin dåliga självkänsla och låga självförtroende, han blir bara utnyttjad och kanske skriver lite bittra inlägg
"playern" däremot låter ju dock sin skit verkligen gå ut över tjejer och bedrar och bränner dom, då skulle jag kunna förstå att man som tjej när man får en sån kille på kroken som blir kär i en typ "vill sätta han på plats lite" för all skit han gjort mot andra tjejer, det andra kan ja dock inte förstå, känns bara rätt fegt.