Citat:
Tack! Nä, allstå jag åkte till en stad 2 mil bort, för att sedan köra till Arlanda 14 mil bort.

4000 på en söndag är fan superb!
Citat:
Storbil är fint att köra. Jag brukar inte stirra mig blind på Arlanda när jag släpper där, det händer faktiskt en hel del mer intressanta saker runt Sigtuna. Särskilt när man kör Storbil. Det finns många olika kursgårdar, slott, hotell och golfbanor. Ofta är det något gäng som ska in till city och partaja efter en dags aktiviteter. Storbil och taxameter landar ofta på runt 1500 ):
Det är stoppförbud precis i början på terminal 2. Tidigare har p-vakterna alltid stått inomhus och spanat, dom går inte ut och lappar utan räkningen kommer med posten. Det har nämligen hänt mig!
Det är stoppförbud precis i början på terminal 2. Tidigare har p-vakterna alltid stått inomhus och spanat, dom går inte ut och lappar utan räkningen kommer med posten. Det har nämligen hänt mig!
Det där översta låter inte helt fel.
Men vadå, om man ska lämna på T2/T3, vilken fil väljer man? "Taxi"-filen, den i mitten, öppnar aldrig bomen för mig. Är det för dom som står och väntar på folk, som kommer ut och inte har beställt?
Och har man förbeställning så åker man väl "under" T2 och hämtar.
Det finns ju 3 st filer, privatfolk, "Taxi", och sen Buss. Åker man på buss när man ska lämna på T2? Jag åker alltid på privata, just för att jag hatar att backa med folk i bilen. Känns så jävla oproffsigt.