Citat:
Ursprungligen postat av
Morgonrodnad
Slutade han svara så kanske han bara fann kvinnor med egna åsikter oattraktivt eller liknande. Men folk är alldeles för lättkränkta idag. Vilket rimligen är förklaringen på att vi är flera i tråden som stängts av från HP.
Absolut, jag blev också avstängd från HP nyligen då jag tröttnade på att aldrig få några svar tillbaka och testade "Bad boy style"

Höll mig ändå på en rätt trevlig nivå men moderatorerna på HP är ju löjligt känsliga.
Det var iofs lika bra då det är sånt enormt slöseri med tid att sitta på HP utan att ha perfekta studiobilder/modellbilder i profilen.
Jag hade dock bättre tur tidigare på HP då jag gick på ett par bra dejter men blev dissad av alla intressanta pga alla möjliga konstiga anledningar. En skrev tex ett av de längsta SMSn jag fått som förklaring och det bottnade ut i att hon inte blev kär i mig på första dejten. Detta var några timmar innan dejt nr2 skulle äga rum. Vilka jäkla krav de har HP tjejerna, ganska orimliga kan tyckas.

En annan dejt var mitt fel då jag var lite seg och inte hade de perfekta svaren på alla frågor. Väldigt synd då hon var en riktigt het tjej som jobbade som daytrader och är förmodligen den smartaste och den tjej med mest driv och ambitioner som jag har träffat.
Min HP historia slutade detta året med att jag gav mig fasiken på att jag skulle få ett ligg iaf så jag sänkte kraven och lyckades tillslut. Vi träffades i 3 månader innan jag tröttnade. Träffade 2 andra samtidigt genom jobbet och genom gemensamma vänner så det var ändå rätt bra flyt då.
Fick ett nummer från en söt och trevlig stockholmstjej ikväll som jag träffade när jag var ute på stan med några polare så kontentan är varför lägga ner en massa tid på nätdejting när det är mycket lättare IRL? Dessutom kan man ha höga krav IRL men minimala krav på nätet...
Så den riktiga slutsatsen blir nog att konkurrens alltid är avgörande, är det hundratals intresserade på nätet så vet hon inte vad hon ska ta men kan man träffa någon IRL och göra ett gott intryck så behöver man inte se ut som Brad pitt utan det räcker gott med att man har bra social kompetens samt är vältränad och en 8 poängare i fejan.