Citat:
Ursprungligen postat av
Oddsaren
Så att han är en filmare gör han till en dålig fotbollsspelare?
Ja, absolut. Man kan inte bara kolla på skicklighet med boll, speluppfattning etc. när man säger om en fotbollsspelare är bra eller dålig... Man ska också ta i beaktning hur spelaren uppför sig på planen. En del verkar hävda att Busquets är en värdsklasspelare på sin position. Det håller jag inte med om. Men även om han skulle vara det och man sen räknar ihop allt annat han har för sig på planen så är han inte ens i närheten av världsklass.
Summa summarum: Att filma gör dig till en mycket sämre fotbollsspelare. I vissa fall också "
fotbollsspelare".
Citat:
Ursprungligen postat av
OG-lover
Fast filmare existerar ju i varje lag. Hatar du verkligen ALLA filmare? För i fotbollsvärlden så kan jag lova att 95% av alla spelare filmar/förstärker. Det är inte ofta man inte ser någon som filmar.
Ja, herregud. Frågan är snarare vem hatar dem inte?
Vad säger du?! 95%? Tillåt mig att tvivla. Jag har svårt att se att 95% av fotbollsvärlden skulle vara ointelligenta, patetiska och fuskande nollor.
Filmning är fusk. Det är en jävla sjukdom som måste utrotas, likt cancer.
Man är en sjuk person om man kan se förbi att en spelare filmar och ända tycka att han är bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
OG-lover
Ser förresten att du gillar CR7 men varför hatar du inte honom också? Han filmar ju han med. Vågar nog påstå att han filmar mer än Busquets.
Vilken planet kommer du ifrån?