2008-09-01, 07:51
Bannlyst
Bengt Andersson var underskattad.

Sen tycker jag att Joe Cole är överskattad
Citera
2008-09-01, 11:00
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setermannen
Överskattade: Rooney, Robino, Gilardino, Materazzi, Tal Ben Haim, Bojinov, Alexei Eremenko, Kenny Pavey

Underskattade: Riquelme, Defoe, Benjani, Hreidarson och sist men inte minst Laurent Robert.

Motivera gärna! Pavey är nästan en doldis, han har väl aldrig blivit höjd till skyarna direkt?
Citera
2008-09-01, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Bengt Andersson var underskattad.

Sen tycker jag att Joe Cole är överskattad

Joe Cole är en rätt bra spelare, och han har väl aldrig varit höjd till skyarna som en stjärna?
Citera
2008-09-01, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Joe Cole är en rätt bra spelare, och han har väl aldrig varit höjd till skyarna som en stjärna?

Håller med, det är väl snarare tvärtom att han inte får så mycket uppmärksamhet trots att han är en lysande spelare.
Citera
2008-09-01, 12:24
Medlem
Världens mest överskattade spelare är väl ändå Zlatan? Okej att han gör mål men har får mer "cred" än vad han är värd. Själv tycker jag att spelare som Henrik Larsson, Anders Svensson, Källstrom borde få mer än vad dom får eftersom att allt börjar där och Zlatan avslutar och då glömmer dom flesta bort dom andra som gjort jobbet från början!
Citera
2008-09-01, 12:29
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Nej... Joe Cole är ingen bra spelare. Jämför han med andra spelare på hans position så ser du att han har en bra bit kvar. Jag gillar hans commitment till klubben men jag inser oxå att han aldrig kommer bli en världsklassytter...
Citera
2008-09-01, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Nej... Joe Cole är ingen bra spelare. Jämför han med andra spelare på hans position så ser du att han har en bra bit kvar. Jag gillar hans commitment till klubben men jag inser oxå att han aldrig kommer bli en världsklassytter...

Det må vara sant att han inte är en världsklassytter, men snubben är ju knappast överskattad.
Citera
2008-09-01, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

Jag gillar hans laganda och kämparglöd.
Citera
2008-09-01, 17:46
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knos
Världens mest överskattade spelare är väl ändå Zlatan? Okej att han gör mål men har får mer "cred" än vad han är värd. Själv tycker jag att spelare som Henrik Larsson, Anders Svensson, Källstrom borde få mer än vad dom får eftersom att allt börjar där och Zlatan avslutar och då glömmer dom flesta bort dom andra som gjort jobbet från början!

Nu är du ju ute och cyklar fullständigt, bor du under en sten på en mosse eller något? Ibra orkar jag inte ens kommentera då det är uppenbart att du försöker provocera. Men kom igen, du kallar Källström och Larsson för underskattade. Av vilka då menar du? Larsson är knappast underskattad av någon. Källström höjs till skyarna och är således, ja vadå, överskattad? Yes. ( )

Anders Svensson är jag dock beredd och med på.
Citera
2008-09-01, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knos

Är du på riktigt?
Citera
2008-09-01, 18:23
Medlem
setermannens avatar
Citat:
Nej.
haha men sen är du ju bra på att höja alla dina United kelgrisar.
Citera
2008-09-01, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av setermannen
haha men sen är du ju bra på att höja alla dina United kelgrisar.

Nej jag försöker hålla mig till sanningen, sen att han lirar i United eller Chelsea skiter jag i, jag skyddade ju Cole nyss också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in