2013-06-09, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Jag vet inte. Jag tycker inte att han är underskattad eller att han är världens bästa eller top 5 defensiva mittfältare.
Då kan du ej fotboll
Citera
2013-06-09, 20:56
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddsaren
Modric och Khedira överskattade? varför? Valdes underskattad? kan vara bland det värsta jag hört

Att de startar i världens mest ärorikaste klubb och får för lite kritik sett till hur de är som spelartyper och vad de presterar. Ingen av de borde ha en startplats i Real. Ännu mindre ses som viktiga spelare, läs Khedira.

Valdes underskattad då han ofta får skit och ses som en svaghet i Barca. Tittar man efter ser man världens bästa frilägesmålvakt, världens bästa reflexmålvakt och fötter som en central mittfältare. Hur vissa vill få honom utanför top 10 målvakter övergår mitt förstånd.
Citera
2013-06-09, 20:57
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Då kan du ej fotboll

Hahahahaa, okej nu räcker det, din gamla rackare

Förlåt alla gamla forumsrävar. Enligt mig en vanlig 2009-användare är Busquets inte underskattad och jag gillar inte honom för att han filmar. Nu räcker det och vi släpper det och försöker gå vidare.
Citera
2013-06-09, 21:04
Medlem
anteri17s avatar
Kom på en till: Matuidi

Lirarn har blivit sedd av sensationslystna bloggare som vinnare av bästa spelare i hela ligan. Fullkomligt patetiskt. Otroligt begränsad.
Citera
2013-06-09, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Lirarn har blivit sedd av sensationslystna bloggare som vinnare av bästa spelare i hela ligan. Fullkomligt patetiskt. Otroligt begränsad.

Tack. Med det sagt så var han dock väldigt viktig i PSGs CL-spel. Men han är så extremt oteknisk och kan egentligen bara bidra med ett bra defensivt arbete och djupledslöpningar. Vilket gjorde honom överflödig i cirka 85% matcherna som PSG spelade.

Han är och förblir en mindre begåvad version av en löpare som Ramires. Och det säger ganska mycket.
Citera
2013-06-09, 21:37
Medlem
lucas i psg är en riktig sopa
Citera
2013-06-09, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Gör det oerhört bra för att vara ''begränsad''...
Citera
2013-06-09, 21:58
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detlitetelefant
lucas i psg är en riktig sopa
Nej.
Citera
2013-06-09, 22:00
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love

Den gångna säsongen har Matuidi varit en av PSGs viktigaste spelare. En helt fantastisk bollvinnare, kanske den bästa i världen tillsammans med Sandro när han var hel.
Citera
2013-06-09, 22:04
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love

Det kan man tycka. Dock ingen spelare som folk på allvar kan tycka har varit bättre än alla spelare i franska ligan. Nissen på fotbollskanalen drev ju på riktigt en tes om att Matuidi skulle gå före Zlatan som har gjort sisådär 500 % fler mål än nästbästa lagkamrat, och fullkomligt burit sitt PSG. Men jag kan inte heller klassa personen ifråga som särskilt kunnig.
Citera
2013-06-09, 22:07
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Busquets är en jävla fittfilmare som inte förtjänar att spela fotboll. Han är den riktiga fotbollsmördaren.

Håller med... Men han är en bra fotbollspelare.

Jag tycker faktiskt att Marek Hamsik är rätt underskattad. En underbar spelare. Dock med värdelös frisyr
Citera
2013-06-09, 22:07
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Den gångna säsongen har Matuidi varit en av PSGs viktigaste spelare. En helt fantastisk bollvinnare, kanske den bästa i världen tillsammans med Sandro när han var hel.

Problemet är att han är på den här nivån fullkomligt oduglig med bollen och i sitt passningsspel. Betydligt sämre än Sandro i den aspekten. Annars kan jag tycka att man som defensiv mittfältare bör klara av både och. Likt Carrick, Schweini, Xabi och Bosquets. Matuidid är ju efter dessa herrar enormt mycket i både spelskicklighet och fotbollshjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in