2013-05-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vreemdtoolman
Vad brukar det bli för pengar på fredagsfighten? Kan eventuellt ge det ett försök
Det brukar bli ca 34k till vinnaren
Citera
2013-05-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NgulBanan
Det brukar bli ca 34k till vinnaren

Okej jag han inte registrera mig, var typ 2 min försenat, får bli en "djupet" så länge.
Citera
2013-05-09, 18:48
Medlem
greken1234s avatar
Finns det några tillåtna addons som man kan använda sig av på svenska spel?
Citera
2013-05-10, 13:39
Medlem
Menar du exempelvis Holdem Manager och liknande? I så fall, ja

EDIT: Skulle citera men så blev det inte, hoppas du ser mitt svar ändå
Citera
2013-05-11, 18:40
Medlem
Sweet Helmers avatar
Är det nån som vet något om eventuella risker med att ha två stycken användare på SvS? Alltså att en kompis öppnar ett konto som jag sedan spelar med på samma dator som mitt vanliga konto. Jag hade naturligtvis inte tänkt att de skulle vara inloggade samtidigt, men grejen är att jag har stalkat vissa spelare ganska hårt och de har börjat lämna bordet när jag sätter mig. Dessutom skulle det ju så klart ge en fördel mot andra grinders som har koll på hur jag spelar.

Jag antar att man kan ha moraliska invändningar mot att göra så, men bortsett från det: hur stor är risken för att åka dit och vad kan man få för straff?
Citera
2013-05-11, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweet Helmer
Är det nån som vet något om eventuella risker med att ha två stycken användare på SvS? Alltså att en kompis öppnar ett konto som jag sedan spelar med på samma dator som mitt vanliga konto. Jag hade naturligtvis inte tänkt att de skulle vara inloggade samtidigt, men grejen är att jag har stalkat vissa spelare ganska hårt och de har börjat lämna bordet när jag sätter mig. Dessutom skulle det ju så klart ge en fördel mot andra grinders som har koll på hur jag spelar.

Jag antar att man kan ha moraliska invändningar mot att göra så, men bortsett från det: hur stor är risken för att åka dit och vad kan man få för straff?

Åklagarmyndigheten verkar ju tycka det är trevligt att åtala personer som fuskat på svenska spel.
Citera
2013-05-12, 09:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sweet Helmer

Troligen funkar det ett bra tag.. Men förr eller senare åker man dit och bli bannad, tror knappast det blir nå rättsliga processer av det. Vart finns moralen i poker? bumhunting är väl vad man tjänar på? Personen får helt enkelt skylla sig själv, man kan inte ha någon moral på det sättet i poker man har ju inga vänner runt bordet heller..
Citera
2013-05-22, 07:28
Medlem
Ligger pokerklienten nere för alla eller bara mig?
Citera
2013-05-22, 09:47
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudel.
Ligger pokerklienten nere för alla eller bara mig?
Funkar bra för mig.
Citera
2013-05-27, 23:42
Medlem
hej!
Jag undrar vad folk tycker om cashgame spelen 500nl, 1000nl. Bra? Finns det någon action bortom 1000nl?
Citera
2013-06-09, 23:54
Medlem
Laggat satan för mig ikväll. Stängts ner säkert 4 ggr trots att mitt internet funkar helt perfekt. Tur man inte var inne i någon större pott men man blir ändå sjukt tiltad.
Citera
2013-06-10, 00:07
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltrasMalmo
Laggat satan för mig ikväll. Stängts ner säkert 4 ggr trots att mitt internet funkar helt perfekt. Tur man inte var inne i någon större pott men man blir ändå sjukt tiltad.

Samma här. Kommer inte in igen. Turneringar spelade man också..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in