2006-07-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen
Ja det är grymt jobbigt. Måste skriva ut en blankett och sen kopiera pass/körkort och skicka in detta tillsammans med ditt bankkontonr. SS funkar inte med neteller och sånt.
'

skitjobbigt för fan.. om du cashar ut tre gånger en dag maste du då juxa tre gånger?
Citera
2006-07-27, 19:20
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
'

skitjobbigt för fan.. om du cashar ut tre gånger en dag maste du då juxa tre gånger?

Nej bara första gången du ska ta ut. Men du kan bara ta ut till det bankkonto du har angett.
Citera
2006-07-27, 20:43
Medlem
Citat:
Nej bara första gången du ska ta ut. Men du kan bara ta ut till det bankkonto du har angett.

ok, då va de mindre jobbigt..
Citera
2006-07-28, 11:20
Medlem
thebandits avatar
Åhh guud vad jobbigt! Jag måste visa leg på systemet, då skiter jag i att handla... Åhh fan vad jobbigt! Jag måste visa leg på banken när jag ska hämta ut lönen, då får fan pengarna ligga kvar där...

Varför kan ingen bara hämta allt jag behöver och komma och lämna det utanför dörren...?
Citera
2006-07-28, 11:47
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Åhh guud vad jobbigt! Jag måste visa leg på systemet, då skiter jag i att handla... Åhh fan vad jobbigt! Jag måste visa leg på banken när jag ska hämta ut lönen, då får fan pengarna ligga kvar där...

Varför kan ingen bara hämta allt jag behöver och komma och lämna det utanför dörren...?

Bekvämlighet. Ärligt talat kan en sån sak göra att jag väljer ett annat bolag att spela hos. Ett bolag där jag kan få pengarna insatta på mitt bankkonto inom ett par dagar utan besvär. Jag vet att det är löjligt egentligen, men jag vet också att jag inte är ensam om att resonera så här. Ju mindre strul, destu bättre. Givetvis utan att tumma på säkerheten.
Citera
2006-07-28, 13:09
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Bekvämlighet. Ärligt talat kan en sån sak göra att jag väljer ett annat bolag att spela hos. Ett bolag där jag kan få pengarna insatta på mitt bankkonto inom ett par dagar utan besvär. Jag vet att det är löjligt egentligen, men jag vet också att jag inte är ensam om att resonera så här. Ju mindre strul, destu bättre. Givetvis utan att tumma på säkerheten.

Inte alls löjligt, håller med där. Det var löjligt enkelt att sätta in pengarna med VISA kortet på SS men inte kan de betala ut till VISA.
Citera
2006-07-28, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängigpung
får en känsla av att du är jävla sopa på poker. Han hade 22 och satte en 5 på¨river?

Citat:
Får en känsla av att DU är en sopa på poker, med tanke på att du inte ens kan händernas rankningssystem.

Hertigen sa allt som behövdes :>

edit,
Fan ska nog inte spela mer på svenska spel
folk är nästan lite för galna, så svårt o anpassa sig o tänka på att folk kan spela vad som helst: )
ta nyss när jag vart av med ytterligare ett inköp ^^
hade a-kh höjde 5-6 bb synade av 4-6c, floppade KcKdXs och höjde, han reraisade o jag gick all in, han synade o visade alltså 3kortsfärgdrag
runner runner o jag var black igen

btw, håller med ovanstående, är faktiskt smidigt som fan svenskaspel, jag trodde det skulle va mkt dåligare än vad det var, liksom så säkert allt på svenska, o låg rake, o riiiktigt kassa spelare...
Bra sida om man klarar av alla idioters spel
Något som jag inte gör ^^
Citera
2006-07-28, 16:55
Medlem
thebandits avatar
Citat:

Själv så ser jag det som positivt med sajter som bryr sig om säkerheten. Om det tar någon dag extra så gör det ingenting, det är ju endast en engångsföreteelse.
Citera
2006-07-28, 17:21
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Själv så ser jag det som positivt med sajter som bryr sig om säkerheten. Om det tar någon dag extra så gör det ingenting, det är ju endast en engångsföreteelse.

Ja, visst är det helt okej, särskilt eftersom det är SS man har att göra med. Ingen support som knappt snackar svenska, då känns det lite mindre roligt. Men jag kan ändå inte låta bli att irritera mig över dom sajter där man hur enkelt som helst kan sätta in pengar på två sekunder, men är destu struligare vid uttag. Är ju lika illa att sätta in pengar från någon annans konto som det är att ta ut pengar från någon annans konto. Jag spelade själv innan jag hade VISA-kort på både Expekt och Unibet. Kontot var i mitt namn men VISA-kortet var morsans. Pågick i ungefär två år och det var aldrig problem varken vid insättning eller uttag. Tror iofs dom skärpt sig nu men i alla fall.

Samma sak med gamebookers. När dom hade sitt grymma bonuserbjudande var det absolut inga problem med att sätta in pengar. Men vid uttag var jag tvungen att scanna in både fram-baksida av mitt körkort och likaså med VISA-kortet. Känns halvkul att maila iväg sådana uppgifter, men annars kunde jag inte ta ut pengarna. Vad jag vill ha sagt är att jag tycker att en så rigorös säkerhetskontroll borde göras redan vid insättningen, så slipper man få känslan av att dom gladeligen tillåter insättningar men är betydligt hårdare vid uttag. Vill man vara riktigt konspiratorisk kan man nästan tro att dom gör det så krångligt som möjligt för att någon stackare ska spela vidare för att han/hon tycker att det verkar för krångligt att ta ut när det rör sig om småsummor (10000<).
Citera
2006-07-28, 23:09
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Men vid uttag var jag tvungen att scanna in både fram-baksida av mitt körkort och likaså med VISA-kortet. Känns halvkul att maila iväg sådana uppgifter, men annars kunde jag inte ta ut pengarna.

Det brukar gå bra att täcka över vissa siffror på kreditkortet.

Citat:
Vad jag vill ha sagt är att jag tycker att en så rigorös säkerhetskontroll borde göras redan vid insättningen.

Snacka om att skrämma bort kunder i så fall...
Citera
2006-07-29, 00:31
Medlem
Jag tror att det är just SÄKERHETEN som kommer att stå i fokus inom de närmsta åren.

Spelare vill ha säkra, seriösa aktörer, och dom sajter som satsar hårt på detta kommer att tjäna på det.

Jag gillar när säkerheten är hög, hur jobbigt är det egentligen att skicka in ett papper?
Citera
2006-07-29, 09:58
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Jag tror att det är just SÄKERHETEN som kommer att stå i fokus inom de närmsta åren.

Spelare vill ha säkra, seriösa aktörer, och dom sajter som satsar hårt på detta kommer att tjäna på det.

Jag gillar när säkerheten är hög, hur jobbigt är det egentligen att skicka in ett papper?

Det tror jag också. Och jag tycker det är bra. Missförstå mig inte nu, det jag menar är bara att sajter som fungerar smidigt både vid insättning och uttag utan att tumma på säkerheten är dom sajter där jag allra helst spelar hos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in