2013-04-29, 16:50
  #1609
Medlem
jzprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Ni som alltid trott att SvS varit riggat

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article16688704.ab




Vad kan dom ha använt för typ av fusk?

Läskigt att läsa om dessa fuskhistorier, att det dessutom upprepar sig gör mig orolig. Upp med nick på fuskarna så fort som möjligt!!

EDIT: Verkar vara samma fall som tidigare i år men att de har lyckats häkta två nu.
__________________
Senast redigerad av jzpr 2013-04-29 kl. 17:03.
Citera
2013-04-29, 16:51
  #1610
Medlem
.bird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Ni som alltid trott att SvS varit riggat

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article16688704.ab

Vad kan dom ha använt för typ av fusk?
Tror det har gjorts trådar för det där, eller kanske står tidigare i denna tråd; kommer inte ihåg.

Men ganska säker på att det var så att de använde sig av pokerbotar som lirade på lägsta nivåerna under en lång tid. Men riktigt sjukt hur de har kunnat vinna 3,8 miljoner!
Citera
2013-04-30, 00:29
  #1611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Otillåtna datorprogram som har styrt besluten. Eventuellt även delat kortinformation då de suttit två robotspelare vid samma bord.

Det finns nog minst en tråd om detta redan.

Se även forumet på Svenska Spel och pokerforum.nu
Det har jag inte tänkt på tidigare. Lär ju ha fått en jävla edge av det.

Hoppas de får 6 års fängelse
Citera
2013-05-01, 03:42
  #1612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .bird.
Tror det har gjorts trådar för det där, eller kanske står tidigare i denna tråd; kommer inte ihåg.

Men ganska säker på att det var så att de använde sig av pokerbotar som lirade på lägsta nivåerna under en lång tid. Men riktigt sjukt hur de har kunnat vinna 3,8 miljoner!

Då borde väl svs poker ha bland de sämsta spelarna på nätet? en bot brukar inte vara allt för svår att spela mot har jag fattat det som
Citera
2013-05-01, 08:50
  #1613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porky123
Då borde väl svs poker ha bland de sämsta spelarna på nätet? en bot brukar inte vara allt för svår att spela mot har jag fattat det som

Det är först när du är rimligt säker på att det är en bot som det blir väsentligt lättare att möta dem.

DUCY?
Citera
2013-05-01, 14:08
  #1614
Medlem
Finns det något sätt att se hur man historiskt ligger till på sitt pokerspel? (Hur mycket plus/minus man ligger sammanlagt.)
Citera
2013-05-01, 14:29
  #1615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apan123456
Finns det något sätt att se hur man historiskt ligger till på sitt pokerspel? (Hur mycket plus/minus man ligger sammanlagt.)
Egen spelgräns -----> Spelstatus
Citera
2013-05-01, 14:47
  #1616
Medlem
Har en fråga ang. Holdem Manager 2 och SVS.

Det går inte att kolla min handhistorik i Svenska spels pokerklient men det går i Holdem Manager. Ska det vara så? Om inte, hur fixar jag det?
Citera
2013-05-02, 17:27
  #1617
Medlem
Kan någon vänlig själ informera mig om det finns några intressanta turneringar på SvS? Samt berätta om SvS är en bra att spela på? Avinstallerade och tog ut min rulle från BET365 idag nämligen.
Citera
2013-05-02, 17:32
  #1618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vreemdtoolman
Kan någon vänlig själ informera mig om det finns några intressanta turneringar på SvS? Samt berätta om SvS är en bra att spela på? Avinstallerade och tog ut min rulle från BET365 idag nämligen.
De "största" turneringarna som går varje vecka är: Långlördag, Fredagsfighten, Lillördag, Söndagssteken. Sen finns det billigare alternativ till dessa med exakt samma struktur.

Andra turneringar som går varje dag är typ Djupet och 500krs texas.

Det beror på vad du vill spela men som du ser så finns det några guldkorn några gånger i veckan
Citera
2013-05-02, 21:12
  #1619
Medlem
MrSokratess avatar
"Det går inte att kolla min handhistorik i Svenska spels pokerklient men det går i Holdem Manager. Ska det vara så? Om inte, hur fixar jag det? "

Har samma problem. Funkar några dagar, fastnar på 31/12 några dagar, osv.
Får man nog leva med tyvärr.
__________________
Senast redigerad av MrSokrates 2013-05-02 kl. 21:17.
Citera
2013-05-03, 14:55
  #1620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NgulBanan
De "största" turneringarna som går varje vecka är: Långlördag, Fredagsfighten, Lillördag, Söndagssteken. Sen finns det billigare alternativ till dessa med exakt samma struktur.

Andra turneringar som går varje dag är typ Djupet och 500krs texas.

Det beror på vad du vill spela men som du ser så finns det några guldkorn några gånger i veckan


Vad brukar det bli för pengar på fredagsfighten? Kan eventuellt ge det ett försök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in