2013-06-09, 19:52
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Upp med nivån nu. Okej om du tycker han är en fitta men du kan väl inte förneka att han är en av (kanske den bäste) defensiva mittfältaren i världen?

Vadå höja nivån? Jag skrev ju vad jag tyckte och varför jag tyckte så. Varför måste det vara en sådan gullig stämning hela tiden. Jag motiverade varför jag sa så...

Jo, jag kan förneka det.
Citera
2013-06-09, 19:59
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Vadå höja nivån? Jag skrev ju vad jag tyckte och varför jag tyckte så. Varför måste det vara en sådan gullig stämning hela tiden. Jag motiverade varför jag sa så...

Jo, jag kan förneka det.

Nej men mest för att du lät så jävla bitter.

Så du kan inte förbise hans "filmande" och erkänna att han är en jävligt bra fotbollsspelare. Du kan heller inte ha sett så särskilt många matcher med honom senaste säsongerna om du påstår att han är en "jävla fittfilmare". Han filmar väldigt sällan numera, han har skärpt till sig väldigt mycket när det kommer till filma/förstärka.
Citera
2013-06-09, 20:03
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

Jo, jag kan förneka det.

Förnekar du Förintelsen också?
Citera
2013-06-09, 20:16
Medlem
Oddsarens avatar
Citat:
Busquets är en jävla fittfilmare som inte förtjänar att spela fotboll. Han är den riktiga fotbollsmördaren. Alla ser väl vilka kvalitéer Zanetti sitter? Om inte så håller jag med dig då det finns få spelare som är så viktiga för sina lag. Både kvalité och profilmässigt. Schweinsteiger är helt klart underskattad.

Cole är överskattad, men sen förstår jag inte riktigt varför Pirlo eller CR7 skulle vara överskattade. Förklara dig

Pirlo slår bort enkla passningar hela tiden, dessutom suger han defensivt och löper sjukt lite också. Tycker inte han borde räknas som en top 30 spelare i världen. Ronaldo är absolut världsklass spelare men kom igen hur kan han ens jämföras med Messi? Eller Iniesta för den delen. Ronaldo har näsa för mål bra skott osv, men hans finter är totalt värdelösa.
Senast redigerad av Oddsaren 2013-06-09 kl. 20:18.
Citera
2013-06-09, 20:17
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Nej men mest för att du lät så jävla bitter.

Så du kan inte förbise hans "filmande" och erkänna att han är en jävligt bra fotbollsspelare. Du kan heller inte ha sett så särskilt många matcher med honom senaste säsongerna om du påstår att han är en "jävla fittfilmare". Han filmar väldigt sällan numera, han har skärpt till sig väldigt mycket när det kommer till filma/förstärka.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Förnekar du Förintelsen också?

Okej HERREGUD.

Vad har Busquets fotbollskvalitéer med Förintelsen att göra? Trött på att behöva rapportera massa jävla OT hela tiden. Så snillet snälla dra åt helvete om du kommer med sådana korkade inlägg.

OG-lover:

Tyvärr så kan jag inte det. Filmare är det värsta jag vet och för mig är han det sådana som honom, dem RIKTIGA fotbollsmördarna. Förlåt OG, men jag håller inte med dig att han är underskattad. Vet inte vad jag ska göra för att ändra mig

Och det är sant att det har blivit mindre La liga de senaste månaderna och om han har bättrat sig så yaaay
Senast redigerad av LNCJ-exLR 2013-06-09 kl. 20:22.
Citera
2013-06-09, 20:19
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Okej HERREGUD.

Vad har Busquets fotbollskvalitéer med Förintelsen att göra? Trött på att behöva rapportera massa jävla OT hela tiden. Så snillet snälla dra åt helvete om du kommer med sådana korkade inlägg.

Du svarade inte på frågan. Ja eller nej?
Citera
2013-06-09, 20:23
Medlem
Oddsarens avatar
Citat:
Busquets är en jävla fittfilmare som inte förtjänar att spela fotboll. Han är den riktiga fotbollsmördaren. Alla ser väl vilka kvalitéer Zanetti sitter? Om inte så håller jag med dig då det finns få spelare som är så viktiga för sina lag. Både kvalité och profilmässigt. Schweinsteiger är helt klart underskattad.

Cole är överskattad, men sen förstår jag inte riktigt varför Pirlo eller CR7 skulle vara överskattade. Förklara dig

Så att han är en filmare gör han till en dålig fotbollsspelare? Busquets är enligt mig en av de bästa mittfältarna i världen sjukt om man inte ser vilken nytta han gör på plan.
Citera
2013-06-09, 20:25
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddsaren
Så att han är en filmare gör han till en dålig fotbollsspelare? Busquets är enligt mig en av de bästa mittfältarna i världen sjukt om man inte ser vilken nytta han gör på plan.

Ja, jag håller med dig helt sinnesjukt om man inte ser det.
Då kan jag kalla dig för sinnessjuk för att du inte tycker CR7s finter är absoluta världsklass.

Fint argumenterat av dig.
Citera
2013-06-09, 20:29
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
OG-lover:

Tyvärr så kan jag inte det. Filmare är det värsta jag vet och för mig är han det sådana som honom, dem RIKTIGA fotbollsmördarna. Förlåt OG, men jag håller inte med dig att han är underskattad. Vet inte vad jag ska göra för att ändra mig

Fast filmare existerar ju i varje lag. Hatar du verkligen ALLA filmare? För i fotbollsvärlden så kan jag lova att 95% av alla spelare filmar/förstärker. Det är inte ofta man inte ser någon som filmar.
Citera
2013-06-09, 20:30
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
OG-lover:

Fast filmare existerar ju i varje lag. Hatar du verkligen ALLA filmare? För i fotbollsvärlden så kan jag lova att 95% av alla spelare filmar/förstärker. Det är inte ofta man inte ser någon som filmar.

Ser förresten att du gillar CR7 men varför hatar du inte honom också? Han filmar ju han med. Vågar nog påstå att han filmar mer än Busquets.
Citera
2013-06-09, 20:32
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:

Nej det gör jag inte. Sen kan jag faktiskt se att spelare är bra även om dem är äckliga fotbollsmördare. T.ex Di Maria är också enligt mig en bra spelare, men också en fotbollsmördare. Samma sak med Pepe etc etc. Men när jag ser igenom Busquets fula filmningar så ser jag inte en underskattad defensiv mittfältare. Men bara för att han är underskattad behöver inte betyda att han är dålig. Men ja jo, jag hatar honom så mycket. Hoppas han blir långtid skadad

Såg din edit nu. Jag är inte speciellt förtjust i CR7...men han kan finta och är en bra spelare.

Sen får du använda Edit knappen istället för att dubbelposta...
Citera
2013-06-09, 20:34
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Nej det gör jag inte. Sen kan jag faktiskt se att spelare är bra även om dem är äckliga fotbollsmördare. T.ex Di Maria är också enligt mig en bra spelare, men också en fotbollsmördare. Samma sak med Pepe etc etc. Men när jag ser igenom Busquets fula filmningar så ser jag inte en underskattad defensiv mittfältare. Men bara för att han är underskattad behöver inte betyda att han är dålig. Men ja jo, jag hatar honom så mycket. Hoppas han blir långtid skadad

Såg din edit nu. Jag är inte speciellt förtjust i CR7...men han kan finta och är en bra spelare.

Sen får du använda Edit knappen istället för att dubbelposta...

Avslutar denna diskussion med dig här och nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in