Fast är Busquets så underskattad egentligen? Alla som sett mer än 10 matcher med killen vet vilka kvalitéer han besitter.
Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Överskattade: Modric, Khedira, Iniesta, Hummels, Puyol.
Underskattade: Fabregas, Torres, Montolivo, Koscielny, Mertesacker, Barzagli, Valdes.
Har säkert fler om jag får tänka lite. Hugg mig och kom med kritik, då ger jag motivering. Svarar på ingenting om Iniesta då jag redan skrivit spaltmeter om Iniestas roll i världsfotbollen.
Håller inte dina överskattade. Vissa av dem är tillochmed underskattade.
De underskattade är dock mer intressanta. Både Valdes och Torres får ta så mycket skit även fast de gör oftast allt rätt. Torres har kanske inte haft nerverna i EPL men han springer korrekt och gör allt han ska göra förutom mål tillochfrån. Valdes blir hackkyckling direkt han gör en tabbe så hänger den kvar i åretal. T.ex. De La Peñas mål. Mertesacker är också han en underskattade spelare. Resten av dem är verkligen inte det, vissa är t.o.m. överskattade.