2013-06-09, 20:36
  #1429
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Avslutar denna diskussion med dig här och nu.

Varför? För att jag inte tycker att Busquets är underskattad?
Citera
2013-06-09, 20:39
  #1430
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Varför? För att jag inte tycker att Busquets är underskattad?

Nej mest för att du skrev trams och att du önskar andra människor olycka. Har inte riktigt tid med såna grejer.
Citera
2013-06-09, 20:40
  #1431
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Nej mest för att du skrev trams och att du önskar andra människor olycka. Har inte riktigt tid med såna grejer.

Jag vill inte dig illa. Absolut inte. Sen såklart jag blir provocerad när ni skriver att jag är sinnessjuk och förneka förintelsen, endast för att jag inte tycker busquets är underskattad. Om ni drar sådana slutsatser att jag är förintelseförnekare så provocerar jag tillbaka såklart.
Citera
2013-06-09, 20:46
  #1432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Jag vill inte dig illa. Absolut inte. Sen såklart jag blir provocerad när ni skriver att jag är sinnessjuk och förneka förintelsen, endast för att jag inte tycker busquets är underskattad. Om ni drar sådana slutsatser att jag är förintelseförnekare så provocerar jag tillbaka såklart.
Det sjuka var ju att du förnekade att Busquets var en av världens bästa defensiva mittfältare. Det är lite sjukt som att förneka förintelsen.

Jepp.
Citera
2013-06-09, 20:47
  #1433
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Det sjuka var ju att du förnekade att Busquets var en av världens bästa defensiva mittfältare. Det är lite sjukt som att förneka förintelsen.

Jepp.

Förnekade att han var underskattad
Citera
2013-06-09, 20:48
  #1434
Medlem
anteri17s avatar
Överskattade: Modric, Khedira, Iniesta, Hummels, Puyol.

Underskattade: Fabregas, Torres, Montolivo, Koscielny, Mertesacker, Barzagli, Valdes.

Har säkert fler om jag får tänka lite. Hugg mig och kom med kritik, då ger jag motivering. Svarar på ingenting om Iniesta då jag redan skrivit spaltmeter om Iniestas roll i världsfotbollen.
Citera
2013-06-09, 20:49
  #1435
Medlem
Cambijaos avatar
Fast är Busquets så underskattad egentligen? Alla som sett mer än 10 matcher med killen vet vilka kvalitéer han besitter.

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Överskattade: Modric, Khedira, Iniesta, Hummels, Puyol.

Underskattade: Fabregas, Torres, Montolivo, Koscielny, Mertesacker, Barzagli, Valdes.

Har säkert fler om jag får tänka lite. Hugg mig och kom med kritik, då ger jag motivering. Svarar på ingenting om Iniesta då jag redan skrivit spaltmeter om Iniestas roll i världsfotbollen.

Håller inte dina överskattade. Vissa av dem är tillochmed underskattade.

De underskattade är dock mer intressanta. Både Valdes och Torres får ta så mycket skit även fast de gör oftast allt rätt. Torres har kanske inte haft nerverna i EPL men han springer korrekt och gör allt han ska göra förutom mål tillochfrån. Valdes blir hackkyckling direkt han gör en tabbe så hänger den kvar i åretal. T.ex. De La Peñas mål. Mertesacker är också han en underskattade spelare. Resten av dem är verkligen inte det, vissa är t.o.m. överskattade.
__________________
Senast redigerad av Cambijao 2013-06-09 kl. 20:54.
Citera
2013-06-09, 20:49
  #1436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Förnekade att han var underskattad
Du svarade ju på detta inlägg:

"Upp med nivån nu. Okej om du tycker han är en fitta men du kan väl inte förneka att han är en av (kanske den bäste) defensiva mittfältaren i världen? "

med: "Jo, det kan jag."

Hur ska man tolka det?
Citera
2013-06-09, 20:50
  #1437
Medlem
Oddsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Överskattade: Modric, Khedira, Iniesta, Hummels, Puyol.

Underskattade: Fabregas, Torres, Montolivo, Koscielny, Mertesacker, Barzagli, Valdes.

Har säkert fler om jag får tänka lite. Hugg mig och kom med kritik, då ger jag motivering. Svarar på ingenting om Iniesta då jag redan skrivit spaltmeter om Iniestas roll i världsfotbollen.

Modric och Khedira överskattade? varför? Valdes underskattad? kan vara bland det värsta jag hört
Citera
2013-06-09, 20:51
  #1438
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Du svarade ju på detta inlägg:

"Upp med nivån nu. Okej om du tycker han är en fitta men du kan väl inte förneka att han är en av (kanske den bäste) defensiva mittfältaren i världen? "

med: "Jo, det kan jag."

Hur ska man tolka det?

Tycker knappast att han är världens bästa defensiva mittfältare nej det förnekar jag.

Happ Riquelme detta var trevligt.
Citera
2013-06-09, 20:52
  #1439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Tycker knappast att han är världens bästa defensiva mittfältare nej det förnekar jag.

Happ Riquelme detta var trevligt.
Inser du nu att du framstår som sinnesslö? Många gamla forumrävar nu som tvingats konstatera detta.
Citera
2013-06-09, 20:53
  #1440
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Inser du nu att du framstår som sinnesslö? Många gamla forumrävar nu som tvingats konstatera detta.

Jag vet inte. Jag tycker inte att han är underskattad eller att han är världens bästa eller top 5 defensiva mittfältare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in