2013-02-23, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jo, visst är det inte någon dålig jämförelse egentligen. Elmander är en extremt nyttig spelare så en skickligare version av honom är aldrig fel att ha. Men målades inte Welbeck upp som en supertalang?

Historiskt sett måste Kinkladze ses som underskattad: http://www.youtube.com/watch?v=I7BuNzATQsw

Messi påminner en del om honom, speciellt i bollkontrollen.

Haha, när jag såg videon började jag tänka på Ortega, Recoba och Aimar. Snarlika Messi i spelstilen dom med. De hade tillräckligt med talang för att kunna bli världsspelare, men tyvärr inte psyket...

Diego Costa är rätt så underskattad också. Han får stå i skuggan av Falcao just nu - därav uppmärksammas inte hans prestationer. Jag tror många fans och storklubbar kommer få upp ögonen för honom i nästa säsong då Atletico med all säkerhet kommer spela CL.
Senast redigerad av xeezer 2013-02-23 kl. 18:15.
Citera
2013-02-23, 23:03
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=UdeQXpIg4qI

Manuel Rui Costa

.. visst underskattad är kanske att ta i lite men tycker inte han får den cred han förtjänar , skulle faktist platsa på en top 10 lista över dom bästa 10:erna genom tiderna.
Citera
2013-02-25, 00:34
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jo, visst är det inte någon dålig jämförelse egentligen. Elmander är en extremt nyttig spelare så en skickligare version av honom är aldrig fel att ha. Men målades inte Welbeck upp som en supertalang?

Jag vet inte, för mig har han alltid varit en jävligt duktig spelare med potential men har aldrig sett honom som någon supertalang likt Rooney var när han slog igenom eller Ronaldo när han kom till United. Det jag invände mig mot var att han skulle vara överskattad i dagsläget då jag tycker att man mest hört negativa ord om Welbeck och att han inte gör några mål fast man sällan bryr sig om att han tillfört mycket i övrigt, i alla fall innan matchen mot Real.
Citera
2013-02-25, 00:47
Medlem
Karol.s avatar
Godín och Miranda är väldigt underskattade, ett av europas bästa mittbackspar.
Citera
2013-06-09, 16:31
Medlem
Vet inte om någon har nämnt det, men jag tycker att Neymar är överskattad. Han är bra men inte lika bra som Messi, cristiano mm som kan nuförtiden jämförs med.
Citera
2013-06-09, 16:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barclays
Vet inte om någon har nämnt det, men jag tycker att Neymar är överskattad. Han är bra men inte lika bra som Messi, cristiano mm som kan nuförtiden jämförs med.
Man kanske ska ge honom chansen att visa vad han går för i Barcelona innan man dömer ut honom? Sen får man ju inte glömma att han bara är 21 år.
Citera
2013-06-09, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Man kanske ska ge honom chansen att visa vad han går för i Barcelona innan man dömer ut honom? Sen får man ju inte glömma att han bara är 21 år.

Visst ska man ge han en chans att visa upp sig först men sett till vad han kosta så är han överskattad än så länge
Citera
2013-06-09, 19:02
Medlem
Oddsarens avatar
Underskattade: Zanetti, Schweinsteiger, Busquets
Överskattade: Pirlo, Ashley Cole, CR7
Citera
2013-06-09, 19:16
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddsaren
Håller med om de underskattade, håller verkligen inte med om de överskattade.
Citera
2013-06-09, 19:27
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:

Busquets är en jävla fittfilmare som inte förtjänar att spela fotboll. Han är den riktiga fotbollsmördaren. Alla ser väl vilka kvalitéer Zanetti sitter? Om inte så håller jag med dig då det finns få spelare som är så viktiga för sina lag. Både kvalité och profilmässigt. Schweinsteiger är helt klart underskattad.

Cole är överskattad, men sen förstår jag inte riktigt varför Pirlo eller CR7 skulle vara överskattade. Förklara dig
Citera
2013-06-09, 19:36
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Busquets är en jävla fittfilmare som inte förtjänar att spela fotboll. Han är den riktiga fotbollsmördaren. Alla ser väl vilka kvalitéer Zanetti sitter? Om inte så håller jag med dig då det finns få spelare som är så viktiga för sina lag. Både kvalité och profilmässigt. Schweinsteiger är helt klart underskattad.

Cole är överskattad, men sen förstår jag inte riktigt varför Pirlo eller CR7 skulle vara överskattade. Förklara dig

Upp med nivån nu. Okej om du tycker han är en fitta men du kan väl inte förneka att han är en av (kanske den bäste) defensiva mittfältaren i världen?
Citera
2013-06-09, 19:43
Medlem
dires avatar
Citat:

Håller inte med om någon. På hur sätt är Zanetti, Schweini och Busquets underskattade? De är ju oerhört högt ansedda alla tre, minst i paritet med deras kvalitéer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in