2011-09-07, 23:01
Medlem
Pjanic är rejält underskattad, han kommer glänsa i roma iår och blomma ut till en stjärna i serie A
Citera
2011-09-07, 23:13
Medlem
serbers avatar
Underskattade, Esteban Cambiasso även Walter Samuel.

Överskattad: Robinho

Ska tilläggas att jag inte är Interista.

Kör Sydamerikanskt Serie A tema.
Citera
2011-09-08, 00:15
Bannlyst
Överskattade: Alla unga brassar i Santos...

Underskattade:

Bacary Sagna: Premier Leagues bästa högerback. Kanske är lite färgad i den åsikten, men det enda killen saknar är en bra inläggsfot. Kan han utveckla detta så ser jag honom som den bästa högerbacken i världen.

Vincent Kompany: Utvecklades enormt förra säsongen och bör numera ses som en av Premier Leagues absolut bästa mittbackar. Kanske Citys genomgående bästa spelare förra säsongen. Extremt brytningssäker samt positionssäker. Belgien har en jävla betongmur på gång med den här killen samt Vermaelen.
Citera
2011-09-08, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek

Underskattade:

Bacary Sagna: Premier Leagues bästa högerback. Kanske är lite färgad i den åsikten, men det enda killen saknar är en bra inläggsfot. Kan han utveckla detta så ser jag honom som den bästa högerbacken i världen.

Vincent Kompany: Utvecklades enormt förra säsongen och bör numera ses som en av Premier Leagues absolut bästa mittbackar. Kanske Citys genomgående bästa spelare förra säsongen. Extremt brytningssäker samt positionssäker. Belgien har en jävla betongmur på gång med den här killen samt Vermaelen.
Håller med! Har Nummer tre, Sagna, på min Arsenal tröja.
Citera
2011-09-08, 00:35
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubunto
Hahaha, nu skojar du väl med mig?

Pelé, Ronaldo 9, Zidane, Maradona, Alfredo di stéfano, cruiff

Torres har inte varit en gud i Chelsea, men jag vill hävda att han ändå varit helt okej (dock inte sett till priset)

Trodde att du menade de som spelar just nu...

Skulle nog också kunna säga att Messi är bättre än Zidane

Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Överskattade:
Alves. Springer där efter sin kant, slår 55 inlägg per match varav ett bra. Sämst
Elmander

Underskattade:
Darren Bent. Nu har han väl i och för sig fått lite 'fame' men tycker att han har öst in mål i flera säsonger utan att han fått så mycket cred för det. Inte ens uttagen till Englands VM-lag 2010.

Fan, kom bara på en nu. Återkommer.

Och du tror att det är det enda Alves gör för Barca?
Citera
2011-09-08, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Trodde att du menade de som spelar just nu...

Skulle nog också kunna säga att Messi är bättre än Zidane

Är du på allvar?
Citera
2011-09-08, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek

Underskattade:

Du är inte färgad för att du tycker Sagna är ligans bästa högerback. Det tycker jag också. Sagna saknar inte bara inläggsfot för att bli bäst, han saknar aggressiviteten och kvickheten framåt. Men han är stabil som fan.

Kompany har börjat få sin uppmärksamhet, så tycker inte man kan kalla honom underskattad. Kompany ser nog bättre ut än vad han är med tanke på hur defensivt city ställt upp, fått enormt mycket hjälp från mittfältet.
Citera
2011-09-08, 04:45
Medlem
Säger dock en del om kvalitén på PLs högerbackar om Sagna räknas som den bästa...
Citera
2011-09-08, 07:53
Moderator
zanteras avatar
Inget ont om Sagna, men när en relativt offensiv back saknar inläggsfot, då är det inte speciellt bra. :/
Citera
2011-09-08, 10:04
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Säger dock en del om kvalitén på PLs högerbackar om Sagna räknas som den bästa...

Håll dig till La liga, du verkar ha noll koll när det gäller PL, den saken är klar.
Citera
2011-09-08, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Inget ont om Sagna, men när en relativt offensiv back saknar inläggsfot, då är det inte speciellt bra. :/

Men om vi är ärliga då, vilken ytterback har bra inlägg? Som är i världstoppen då. Kollar vi vänsterbackar så har nästan ingen bra inlägg, inte Evra, inte Cole etc. Dani Alves får en jävla massa kritik för sina inlägg.

riquelme har en poäng att det ser ganska svagt ut på högerbacken i England, men vette katten om Spanien, Italien eller Tyskland har så mycket bättre. Vad har dom egentligen förutom Alves och Maicon?
Citera
2011-09-08, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnicliffe
Men om vi är ärliga då, vilken ytterback har bra inlägg? Som är i världstoppen då. Kollar vi vänsterbackar så har nästan ingen bra inlägg, inte Evra, inte Cole etc. Dani Alves får en jävla massa kritik för sina inlägg.

riquelme har en poäng att det ser ganska svagt ut på högerbacken i England, men vette katten om Spanien, Italien eller Tyskland har så mycket bättre. Vad har dom egentligen förutom Alves och Maicon?

Ramos som är världsklass och som levererar som en gud i landslaget också.
Lahm som är jävligt stabil.
Senast redigerad av Tony-Soprano 2011-09-08 kl. 13:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in