2013-06-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Snart dyker det upp någon "vän" från förr och vittnar om att plufset rökt på och snortat.

Haha. Såg just några bilder av Krille och konstaterade att han såg pårökt ut.

Är det bara jag som tycker att han ofta ser lite pårökt ut?

Nåväl det kanske är hårt arbete och lite sömn.
Citera
2013-06-08, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Så amerikansk media bevakar för att en känd person i USA som gifter sig med kunglighet.

Förklara då varför CNN inte har något om bröllopet på sin sida förutom förlovningen från förra året(sök princess Madeleine på CNNs sida), NBC har inte tablålagt bröllopet trots att de har en massa journalister där en TV4. Enl expressens TV-sida så hittar jag bara våra grannländer och Tyskland bland de sändande länderna
Citera
2013-06-08, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Det enda som vore roligt är ifall Chris hittat en litet kryphål i den svenska lagen som gör att han genom att äkta det tredje barnen får hela makten i landet. Precis när har sagt I do, ger han ifrån sig ett härligt skratt och med tysk accent förkunnar att han tillsammans med sin österrikiska moder nu regerar i landet. Naturligtvis ställer sig Silvia på deras sidan medan Kungen, Reinfeldt, talmannen o co står med öppna munnar!

Du vet inget om hur vår konstitution fungerar va?
Citera
2013-06-08, 11:12
Medlem
vinbras avatar
Hoppas det är rejält säkerhetspådrag. Kan tänka mig att terrorister är intresserade av den stora andel amerikaner som kommer finnas på plats från Chris familj.
Citera
2013-06-08, 11:20
Medlem
Givetvis är inte Chris särskilt känd i USA. Den stora majoriteten amerikaner skiter fullständigt i någon aktie/ekonomisnubbe i NY. Fråga en slumpmässig Amerikan vad de tycker om Chris O'Neill så kommer de att säga "who?".
Amerikansk medias intresse av det här, om man nu tycker att något sådant finns, ligger enbart i att det är en amerikan som gifter sig med en kunglighet. Det är inga jättenyheter, som mest kommer det att nämnas lite i förbifarten på någon kanal.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Enligt AB lämnade ciggen festen på Grand klockan 02.20, men det står inte när plufset lämnade placet...

Classy att festa halva (hela?) natten innan sitt eget bröllop. Inget mysigare att stå där på bröllopsdagen med en bakfylla.
Senast redigerad av asswombat 2013-06-08 kl. 11:26.
Citera
2013-06-08, 11:23
Medlem
Är det ingen gratis tunnelbana/pendeltåg idag, som det var när Victoria gifte sig?
Citera
2013-06-08, 11:40
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
EmeraldC skrev

Fick Metro som har ett uppslag - nej en hel tidning verkar det - om Madeleine och Chris. Jag har en sida uppe med bild på paret med undertext: "Man måste kyssa åtminstone ett par grodor innan man hittar sin prins sägs det. Det gäller även prinsessan Madeleine. Här är hennes väg fram till Chris o'Neill."

Och så bilder på olika pojkvänner hon har haft. Sannerligen inte mycket att hänga i julgran för en prinsessa åtminstone. Är det medlemmar av Stureplansmaffian tro? Vet ytterst lite om Madeleines göranden och låtanden. Men bröllopet ska jag absolut se! Lite glans och prakt hoppas jag få se! Och visst ja, Chris mamma och systrar! DET ska bli ett nöje att se dom!

Vad Chris beträffar så känner jag ganska stor respekt för den mannen. Att vid 38 års ålder sitta med stort ansvar för miljardkoncerner och tydligen klara det bra är inte allom givet. Sedan såg jag ju honom i går under TV-sändningen från var det Skansen? Tittar ju aldrig när det är allsång och sånt så vet inte. Men i alla fall, han var för gullig; varje gång uppmärksamheten koncentrerades på honom och Madeleine så rodnade han så in i... Har aldrig sett maken på rodnad, Han var ju som en rödbeta varje gång och TV visade obarmhärtigt upp honom. Cute.

Sedan tycker jag att Stureplanspojkarna verkar som små tramsor jf med Chris. Han är en riktig karl som vågat ta jätteansvar och klarat det!

Vad har du fått det ifrån? Det han är/var kopplad till är en hedgefond Noster Capital, med titeln analyschef. En väldigt liten fond.

"I spåren av finanskrisen och svindlaren Bernard Madoff har dock många mindre fondförvaltare haft svårt att få in kapital. För knappt ett år sedan förvaltade bolaget omkring 100 miljoner dollar, eller 665 Mkr, uppdelat i två fonder. Det är på tok för lite för att någon i New York ska ha fonden på näthinnan. Där brukar 1 miljard dollar ses som en psykologisk gräns för att betraktas som en storspelare."
http://www.di.se/artiklar/2013/5/29/...-sin-egen-vag/

Det är inte ens säkert att han fortfarande jobbar kvar där:

"Och hos arbetsgivaren Noster Capital är det locket på. Företaget vill inte ens svara på om Christopher O’Neill jobbar kvar. Under förberedelserna för bröllopet har han pendlat till Sverige, och en bulgarisk finansman vid namn Dimitre Genov bär enligt karriärnätverket Linkedin i dag titeln analyschef i den amerikanska delen av firman."
http://www.di.se/artiklar/2013/5/29/...-sin-egen-vag/
Citera
2013-06-08, 11:48
Medlem
Dolgtrases avatar
I den här tråden huserar allt från kraxande olyckskorpar som vill att äktenskapet går åt skogen till elaka små psykfall som skriver att de önskar döden över såväl prinsessan Madeleine och Chris O'Neill som övriga medlemar av Sveriges kungafamilj. Det var nog länge sedan den här tråden hade rätt att kalla sig för ren skvallertråd. Som tur är finns det fortfarande ett antal funktionella och normala personer här.

Själv önskar jag naturligtvis Madeleine lycka till på hennes stora dag. Ty jag är en normal människa. Att jag är för monarkin påverkar inte det faktum att jag gärna ser att en människa får leva i ett bra äktenskap i många år framöver. Eller att jag inte vill att hon, maken och deras familjer dör i flyg- eller bilolyckor eller på något annat otäckt sätt. Jag är helt enkelt bara en normal människa. Och jag tröstar mig med att majoriteten av svenskarna inte är lika illvilliga och blodtörstiga som vissa exempel i denna tråd.

Som sagt: Lycka till Madde!
Citera
2013-06-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolgtrase
I den här tråden huserar allt från kraxande olyckskorpar som vill att äktenskapet går åt skogen till elaka små psykfall som skriver att de önskar döden över såväl prinsessan Madeleine och Chris O'Neill som övriga medlemar av Sveriges kungafamilj. Det var nog länge sedan den här tråden hade rätt att kalla sig för ren skvallertråd. Som tur är finns det fortfarande ett antal funktionella och normala personer här.

Själv önskar jag naturligtvis Madeleine lycka till på hennes stora dag. Ty jag är en normal människa. Att jag är för monarkin påverkar inte det faktum att jag gärna ser att en människa får leva i ett bra äktenskap i många år framöver. Eller att jag inte vill att hon, maken och deras familjer dör i flyg- eller bilolyckor eller på något annat otäckt sätt. Jag är helt enkelt bara en normal människa. Och jag tröstar mig med att majoriteten av svenskarna inte är lika illvilliga och blodtörstiga som vissa exempel i denna tråd.

Som sagt: Lycka till Madde!
Dags att ta din flagga och ge dig iväg nu. Vi normala tycker fortfarande lika illa om Plufset och den bortskämda slynan.
Citera
2013-06-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Är det någon som vet hur stor kuk Chris har?

I Ciggens fall är det nog inte kukens, utan plånbokens storlek, som avgör hur kär hon är. Frågan är hur det står till med hans förmåga? Så mycket alkohol och cigg i kombination med avsaknad av fysisk träning måste vara förödande för hans sexuella förmåga.
Citera
2013-06-08, 12:48
Medlem
Ciggen är nog inte heller någon stjärna i sängen. Juristen tröttnade och sökte nya upplevelser. Kokainet hjälper nog till i början sen brukar det bli stopp. Alkoholen tar död på de flesta känslor och det lär även drabba nyblivna kungligheter.
Herr Plufsig ser verkligen sliten ut och vi vanliga människor vet hur folk ser ut på kvarterskrogen. Som den sist nämnda ungefär.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-06-08 kl. 12:50.
Citera
2013-06-08, 13:26
Medlem
Hyfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Den amerikanska societeten består mestadels av nyrika familjer med en kort historia. För dem är det fiiint att någon gifter sig med en knuglighet från den gamla världen. Plufsets mamma är säkert mycket stolt idag, hennes döttrar gifte sig med fint adelsfolk men detta blir pricket över i: sonen gängar sig med en prinsessa!
Chriss är ilka mycket Europé som amerikan. Hans mamma rör sig bland den absoluta eliten inom både den europeiska bördsaristokratin och den amerikanska nyrika finanseliten. Hon arrangerar för guds skull Amadeusveckan, något som borgar för att hon är väl respekterad utan att behöva gifta in sin son i en kunglig familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in