Flashback bygger pepparkakshus!
2013-06-08, 22:30
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Ha, ha. Är det SvenskDam den kungliga webben?
Nädu. De riktigt balla PR-byråerna. Ingen kolorerad veckopress här. Ett exempel som jag har kontakter i som borde ha lite lite flashbackcred är Assanges svenska PR-byrå, Ullman PR.

Citat:
Banker kanske har god kännedom om olika hedgefonder och dylikt.
Jo, det skulle vara det, då.
Citera
2013-06-08, 22:35
Medlem
Mullrets avatar
Undrar om de skrivit äktenskapsförord ? Samt om Madde nu får dubbelt medborgarskap ? Exvis i usa eller Uk då Portföljen har bådadelarna... Ger det max två år.. en alkis och en bimbo... brukar inte fungera.:-(
Citera
2013-06-08, 22:37
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Precis så. PR-killen på det okända bolaget uttalar sig om O'Neills PR-vinster endast för att själv göra PR-vinster. Gissningsvis har han själv hört av sig till DI och serverat dem sitt uttalande.

Det i sig diskvalificerar å andra sidan inte honom som expert på PR.
Nä, det tyder ju onekligen på att han har klart för sig vissa av PR-branschens elementa.
Citera
2013-06-08, 22:39
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Undrar om de skrivit äktenskapsförord ? Samt om Madde nu får dubbelt medborgarskap ? Exvis i usa eller Uk då Portföljen har bådadelarna... Ger det max två år.. en alkis och en bimbo... brukar inte fungera.:-(
Man får inget som helst medborgarskap bara för att man gifter sig. Och jag har mycket svårt att tro att vare sig pappa kungen eller regeringen skulle tycka att det var en smart idé att ha någon i tronföljden som hade andra medborgarskap än det svenska.
Citera
2013-06-08, 22:42
Medlem
JaneMarples avatar
Någon som vet vem damen var som satt bakom Fru O'Neill och bredvid brudgummens bestman? En medelålders dam i blekgrått/blått. Hon var den som såg mest tagen ut efter brudgummen. Kan det ha varit en av Chris äldre systrar?
Citera
2013-06-08, 22:46
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Enligt gästlistan skulle the earl and countess of Wessex, alltså prins Edward, drottningens yngste, och hans fru Sophie, vara med. De är sociala och trevliga och smälter nog in bra.

Det brukar väl vara prins Edward de skickar för representation vid sådana här tillfällen. Han verkar faktiskt vara den vettigaste i den syskonskaran och den som kan föra sig bäst.

Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Man får inget som helst medborgarskap bara för att man gifter sig. Och jag har mycket svårt att tro att vare sig pappa kungen eller regeringen skulle tycka att det var en smart idé att ha någon i tronföljden som hade andra medborgarskap än det svenska.

Jag undrar hur det blir med deras barn. Hur kommer de att resonera där?
Senast redigerad av mishima 2013-06-08 kl. 22:49.
Citera
2013-06-08, 23:00
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Cirkus 150 inlägg av chattkaraktär raderad. Vad ni än tror om Kändisskvaller så är det inget djävla chattrum eller IRC-kanal.

/Moderator
Citera
2013-06-08, 23:01
Medlem
JaneMarples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det brukar väl vara prins Edward de skickar för representation vid sådana här tillfällen. Han verkar faktiskt vara den vettigaste i den syskonskaran och den som kan föra sig bäst.
Absolut! Det paret är de i särklass mest sympatiska i hela engelska kungahuset. De verkar faktiskt tycka att det är roligt att träffa folk från andra kungahus till skillnad från de andra snorkfröknarna.
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag undrar hur det blir med deras barn. Hur kommer de att resonera där?
Det kan man undra ja. Ett barn fött av svensk kvinna blir alltid svensk medborgare har jag läst i dagarna. Om barnen får dubbelt medborgarskap om det föds i USA vet jag däremot inte. Skulle inte se bra ut med dubbelt medborgarskap om barnen ska ingå i tronföljden.
Citera
2013-06-08, 23:02
Medlem
Arkiaters avatar
Någon som vet om släktens svarta får Janne Bernadotte var bjuden på bröllopet? En helsskön kille, med många strängar på sin lyra. Han skulle definitivt ha förgyllt stämningen om han bevistat evenemanget.
http://www.expressen.se/nyheter/jan-bernadotte-jag-ar-ledsen-att-jag-adopterade-gerard/
Citera
2013-06-08, 23:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zZzlacker
vem är tjejen i rött till vänster i bakgrunden?

http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/301879/slide_301879_2547444_free.jpg

Någon av Chris systrar.
Citera
2013-06-08, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Någon av Chris systrar.
De knarkar alla i chris familj
Citera
2013-06-08, 23:33
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Någon som vet om släktens svarta får Janne Bernadotte var bjuden på bröllopet? En helsskön kille, med många strängar på sin lyra. Han skulle definitivt ha förgyllt stämningen om han bevistat evenemanget.
http://www.expressen.se/nyheter/jan-bernadotte-jag-ar-ledsen-att-jag-adopterade-gerard/
Är han portad på Mainau, torde han vara portad på kungliga Slottet i Stockholm också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in