Citat:
Ursprungligen postat av
kef71
Mmm... precis, men det finns bara ett sätt att då reda på det eller hur?
Det där hjälper juh inte. Ad hominem från DIN sida.
Jag förstår din synpunkt, men jag hade en rätt, i mitt tycke, meningsfull diskussion med IP senast och jag hoppas att vi kan forsätta där vi slutade. Om jag är korkad för att jag hoppas på det, så då är jag korkad då. Hipp hipp hurrah! Och att kalla honom för en hel del elaka saker kommer inte att leda till nån vart. Det finns 13823 inlägg på den här tråden som bevis...
Nu är tråden inte tillhörande ip, är du klar över det?
Forumet är utrymme för religionsdiskussion, dvs inte ip - om du bryr dig om ip, fint, diskutera det med den då, men i forumet tas ofta upp sakfrågor inom islam, vilka är helt berättigade och då gäller det att gnugga andra geniknölar än offerkoftans snyftande utspel, som är personliga för hen, inte för mig då jag helst diskuterar religion och religionens plats och utrymme i demokratin som har för det första pluralistisk andemening, inte som medlemmen ip förvränger, att samhället skulle vara teokratiskt, det är religionsfriheten han och flera andra inte riktigt greppat samt gränssättning och t.ex jämlikhet, där hen verkar tömd på egen tankeförmåga, p.g.a religiös
INDOKTRINERING.