Citat:
Ursprungligen postat av
Skoll
Typiskt dig att missta styrka för svaghet, men vad annat kunde man vänta sig? Nej, jag har helt enkelt bara förklarat allt en gång tidigare och ser ingen poäng med att upprepa mig i oändlighet. Läs följande inlägg ett par gånger så kanske du också förstår.
https://www.flashback.org/sp43587092
https://www.flashback.org/sp43652194
Jag får tydligen upprepa mig hela tiden, tills du förstår.
Citat:
Och med vilken rätt kritiserar DU Bracks påstående om att han inte kändes vid dokumentet? DU som accepterar precis all smörja som valfri snyftjude vittnar om när det stödjer din egen tes? Att Brack förnekade kännedom om dokumentet är väl inte ensamt så relevant men i kontexten av att detta mysteriska brevutkast både saknar underskrift, aldrig har blivit sänt och mycket väl kan vara en förfalskning så är det givetvis inte så konstigt att Brack förnekade kännedom om det. Vad som däremot hade varit konstigt är om han inte förnekat kännedom om dokumentet.
Precis som jag skrev, hur vet du att att han inte kände till det? För att han förnekade kännedomen om brevet?
Också ett jäkla bevis! Så klart att han inte vill känna sig vid det. Jag lade in en länk med att han förnekade allting som hände II WW. Som jag sade innan, hur vet du inte det sändes iväg? Hur vet du inte det skrevs ut en kopia och skickades, med underskrift?
Citat:
Jag har ju redan tagit upp att 1) Det var aldrig signerat. 2) Det sändes aldrig. 3) Brack förnekade kännedom om det. 4) Det innehåller "fakta" som säger att det ska ha funnits gaskammare i Riga vilket ingen idag tror på, inte ens ni holohoaxare.
DU har mage att påstå att du inte förstår hur det ska kunna vara en förfalskning? Jag har lagt fram bevis och det är upp till dig att bemöta dem. Att DU fegt nog duckar för mina argument är en annan sak, men något som alla som läst på forumet tyvärr har blivit väl förtrogna med vid det här laget.
Alla dess saker har du bevis för? Du har inte lagt fram något, mer än hänvisning till en internetsida. Med gissningar och teorier. Jag har pappret i X antal. Länken gav jag dig, så du kunde se det original+kopia.
Om det är en förfalskning, så är det inge problem visa att det skulle ha olika pepparsammansättning , eller trycksvärtan inte stämmer. Var har du det? Eller det är tagit rakt ut i luften?
Jaså det gasades inte riga?
Det användes tydligen gasvagnar i Riga.
'In the middle of December 1941, three gas vans were brought from Berlin to Riga and put at the disposal of the BdS of the Eastern Territories.
I too drove a gas van from Berlin to Minsk. These vans had been constructed with a lockable cargo compartment, like a moving van. It could hold about fifty to sixty Jews. I personally gassed Jews in this gas van.
A letter dated 13 July announced, "The gas van Pol 71463 is ready. It will be sent to Riga with its driver'
http://www.holocaust-history.org/194.../crowell.shtml
Citat:
Att DU inte själv är medveten om hur många logiska kullerbyttor som finns med i det där påståendet säger en hel del om vad som krävs för att vara en aktiv och troende holohoaxare. Det är alltså enligt dig helt ointressant med sanningen och vad som faktiskt sägs i dokumentet. Om det finns några irriterande detaljer som komplicerar saken och talar emot din ståndpunkt så är det helt ok att strunta i dessa, det viktigaste är ju trots allt
meningen, den underliggande
viljan . Och vi vet ju alla att detta bestod i att gasa judar för det står i historieböckerna
Inte konstigt att ni klarar av att fortsätta som ni gör med ett sådant sätt att hantera bevismaterial.
Ja han sa att han aldrig hört talas om det. Se mitt tidigare inlägg om Brack.
Det är väl din sak att bevisa om du menar att dokumentet skulle ha sänts iväg, fast du menar kanske att det räcker med att det fanns en "vilja"
Samma sak gäller om du menar att det är en kopia, en kopia av en draft?
Faktum är att vi faktiskt bara har det här dokumentet och det har liksom ingenting med verkligheten att göra att sitta och fantisera ihop andra dokumentet som ingen någonsin hittat eller sett eller hört något av.
Den finns läsa i länken som jag lade in. Om du vill förneka den aktenheten, som fram med ett intyg med det inte stämmer papper sammansättningen, trycksvärta med mera. Istället påpeka hela tiden med det är troligen förfalskat.
Sedan du envisas med BRACK nämnde att han inte kände till, är inget bevis. Klart han förneka det, liksom annat som hände då. Vilket jag lade in länken till. Så jag fråga återigen - hur vet du att inte han kände till den? Att då säga - För
han säger att han ej känner till det??? Vet du hur löjligt det låter?
Brack held no minor post. The Chancellery of the Führer was a means for Hitler to delegate power - a private, hidden means, unlike the Presidential Chancellery and the Reich Chancellery - and it was divided into five central offices with various responsibilities. The second office, Central Office II, was headed by Brack, who thus was only one intermediary away from reporting directly to Hitler.
In the summer of 1939, the head of the Chancellery met with Hitler, was told to begin "euthanizing" (killing) handicapped adults as well as children, and handed off the details to Brack and his Office. Brack created the T4 organization to secretly conduct adult euthanasia in Germany, created the administrative structure which ran it, and hired the people to fill the positions he created. Gas chambers played an important role in the mass murder of the handicapped.
In mid-1941, if a German officer wanted someone with experience in delousing gas chambers or air-raid shelters, there were many other choices. But if he wanted someone who knew about homicidal gas chambers, one of the most logical persons to talk to would be Viktor Brack. What other possible explanation can there be for Brack - or more precisely "his people" - to travel to Riga?
(Source for the above information: The Origins of Nazi Genocide, Henry Friedlander, 1995, pp. 40-44, 63-64, 68ff; cf. pp. 211ff.)
Citat:
Nej det är det inte då det inte är en del av någon officiell kommunikation om saken. Det är alltså inget officiellt tyskt dokument utan bara text på ett papper som inte kan bindas till någon eller något.
Men även om det skulle vara äkta så
handlar det sannolikt (
gissningar igen!)om avlusningsapparater, som vho skriver;
http://www.vho.org/GB/c/SC/inconshr.html
Det har jag redan gjort se ovan. Nej du har inte bemött något av mina påståenden, möjligtvis undantaget att det skulle ha funnits gaskammare i Riga men där tar jag inte ditt svar seriöst.
Här är det gissningar igen.

, jag har fortfarande 2 papper med samma skrift, som talar ett helt annat. Där personer vid namn också nämns. Att om det sändes iväg med underskrift, eller inte. Det är något du, jag eller annan vet inte något om. Nej, det kan som sagt vara ett utkast till ett brev som skickades iväg. Det är inget vi vet om... så det kan vi inte förneka eller att det kan hänt.