2013-06-06, 05:35
Medlem
Då börjar resan mot Göteborg och summerburst, taggad redan nu!
Citera
2013-06-06, 09:23
Medlem
Ludd3emms avatar
Nu är man ute i sista sekunden som vanligt men jag måste dit!

Är ute efter två stycken premiumbiljetter. Det står på vissa blocketannonser att biljetterna är elektroniska, dvs att man får dessa på mejl och att man sedan skriver ut dom själv. Kan inte säljaren luras och sälja samma biljett flera gånger i rad?

Någon som köpt biljett från www.biljettnu.se och hur gick det för er? Fick ni era biljetter och hur fort? Hittar bara skräckrecensioner från detta bolag men min syrras kompis har tydligen köpt av dom.

Är det bäst att hitta en blocketannons där säljaren vill sälja sina biljetter via Tickster Resale?

Tack på förhand!

/Bävern
Citera
2013-06-06, 13:25
Medlem
Tjoo, Hämtade ut ett "festivalbandet" igår för Göteborg men nu har massa förhinder dyckt upp och är tvungen att sälja / ge upp min biljett. Stora frågan är, Kan man klippa av bandet och tejpa ihop det på en kompis?!
Senast redigerad av porrladda 2013-06-06 kl. 13:31.
Citera
2013-06-06, 13:34
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Tjoo, Hämtade ut ett "festivalbandet" igår för Göteborg men nu har massa förhinder dyckt upp och är tvungen att sälja / ge upp min biljett. Stora frågan är, Kan man klippa av bandet och tejpa ihop det på en kompis?!
Det blir nog svårt, då får ni nog tejpa ihop det bra utan att det ska synas!
Citera
2013-06-06, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Det blir nog svårt, då får ni nog tejpa ihop det bra utan att det ska synas!

Kan även säga att det är Premium, som ser annorlundare ut och verkar vara lättare att fixa med än det vanliga.
Citera
2013-06-06, 13:55
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Kan även säga att det är Premium, som ser annorlundare ut och verkar vara lättare att fixa med än det vanliga.

Det går säkert om du tejpar ihop det riktigt snyggt.
Citera
2013-06-06, 18:38
Medlem
Kommer någon av fd shm:arna (axwell/angello) att gå ut med något kul likt förra året i sthlm tror ni?
Citera
2013-06-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dropkick1
Förra året dega jag ett halvt gram MDMA och stog som ett technodjour med mina lika påtända polare vid sidan av den stora publiken. Var inga problem där. Körde brillor, och så klär vi oss propert. Men det är ju lite waste ändå med tanke på att 99,99% av publiken krökar som svin och puttas och bråkar. Blir ju mest obehagligt när man är helt kärleksfull själv. Hörde rykten av några polare som hade sett polisen plocka folk för pisstest, men såg inget på stora golvet. Tror inte de har personal att gå och stirra när det står 10 000 pers och dansar. Men på det lilla "techno"-golvet de hade förra året så såg jag några civilare som gick runt och var dryga. Bara att hålla sig undan därifrån.

Jag kör dock MDMA i år igen, ses i vimlet! :-D

Du verkar ha koll, kanske har du någon aning om också ifall man kan röka där inne? Eller bör man gå utanför ulleviområdet och göra det? Har dem hundar eller visitation när man går in? Vill inte bli haffad innan det ens börjat :/
Citera
2013-06-06, 21:04
Medlem
Kritstrecksrandigts avatar
Någon i 20-årsåldern som är sugen att hänga och tagga till inför imorgon? 3 grabbar i närheten av Chalmers
Citera
2013-06-06, 21:36
Medlem
zaaph1s avatar
Stora frågan jag ställer mig nu, är det värt och dra på denna? Hur mycket civare och snutar brukar det vara där? Vågar man dra dit och köra ladd?

Edit: Syftar på Stockholm
Citera
2013-06-07, 01:02
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludd3emm
Nu är man ute i sista sekunden som vanligt men jag måste dit!

Är ute efter två stycken premiumbiljetter. Det står på vissa blocketannonser att biljetterna är elektroniska, dvs att man får dessa på mejl och att man sedan skriver ut dom själv. Kan inte säljaren luras och sälja samma biljett flera gånger i rad?

Någon som köpt biljett från www.biljettnu.se och hur gick det för er? Fick ni era biljetter och hur fort? Hittar bara skräckrecensioner från detta bolag men min syrras kompis har tydligen köpt av dom.

Är det bäst att hitta en blocketannons där säljaren vill sälja sina biljetter via Tickster Resale?

Tack på förhand!

/Bävern

Nej inte om säljaren på blocket ger dig en kod till tickster resale som du därigenom köper. Då är det garanterat att biljetten är äkta.

Så kolla på blocket efter folk som säljer via tickster resale. Dessa är säkra.
Citera
2013-06-07, 09:32
Medlem
Ludd3emms avatar
Är det korrekt att spelningarna börjar 14:00 men att insläppet öppnar redan 10:00?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in