2013-06-04, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Ja. Att kalla folk onda, det låter ju mycket nyanserat och inte alls eh.. borderlinehysteriskt.

Ja, det var menat på blodigaste allvar också.
Citera
2013-06-04, 19:58
Medlem
BlankaAfNamurs avatar
Är det inte en diagnos i sig att:

-"Samla" på diagnoser
-Räkna upp, komma ihåg och berätta om alla med. man äter
-Att komma i håg, berätta om hur många ggr man:
1 åkt ambulans
2 varit på psyk
3 försökt ta sitt liv

Ni som håller på med det här...Ni triggar bara upp psykdiagnos kultur eran som råder nu!
Berny och alla ni sök till Dramaten istället.
Citera
2013-06-04, 20:55
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
"Inte aldrig har haft borderline"?
"Magiska kriterier"?
Nej, jag tror inte att det är jag som är förvirrad. Jag tror faktiskt vi skall återgå till ämnet!

Skönt att du som"jobbar inom psykiatrin" kunde komma in här och prata oss till rätta.
Jag får ju anta att du, jag leker med här, att du är skötare och det är inte precis rocketscience.

Vad berny har för diagnoser är totalt ointressant då det som är mest framträdande hos henne är egoism och hennes kassa attityd gentemot människor i stort.
Ingen diagnos i världen rättfärdigar att man är en dålig människa utan ambitioner andra än att klättra på andra för att få sin vilja fram.

Alla personlighetastörningar går att jobba bort och den enda diagnosen jag skulle vilja sätta på berny är kronisk lathet med inslag av svår arbetsskygghet.
Citera
2013-06-04, 20:57
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlankaAfNamur
Är det inte en diagnos i sig att:

-"Samla" på diagnoser
-Räkna upp, komma ihåg och berätta om alla med. man äter
-Att komma i håg, berätta om hur många ggr man:
1 åkt ambulans
2 varit på psyk
3 försökt ta sitt liv

Ni som håller på med det här...Ni triggar bara upp psykdiagnos kultur eran som råder nu!
Berny och alla ni sök till Dramaten istället.

Jo, det kallas borderline! Eller emotionell instabil personlighetsstörning, som man ska benämna det numera. Jag förstår exakt vad GenesisP menar, och jag tror själv att det är en av få diagnoser på Berny som var/är helt korrekt. Men precis som Kardinalvokal säger så blir de här diagnosdiskussionerna lätt tröttsamma, så vi kan väl bara enas om att något är fel på henne iallafall.
Citera
2013-06-04, 21:00
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Vad berny har för diagnoser är totalt ointressant då det som är mest framträdande hos henne är egoism och hennes kassa attityd gentemot människor i stort.
Ingen diagnos i världen rättfärdigar att man är en dålig människa utan ambitioner andra än att klättra på andra för att få sin vilja fram.

Exakt, det är därför diskussionerna blir meningslösa. Det kvittar. Kolla hur människan beter sig liksom.
Citera
2013-06-04, 21:04
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Exakt, det är därför diskussionerna blir meningslösa. Det kvittar. Kolla hur människan beter sig liksom.

Agree. Skiter jag i vilken diagnos hon har. Inget ursäktar hennes vidriga beteende.
Citera
2013-06-04, 21:13
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:

Tack!

Kanske dags att inse att vissa människor bara är idioter utan några ambitioner att ändra sig och tyvärr finns det inga diagnoser för det, det är bara personligheten.

Så, bor hon och stripperella ihop nu eller vad är grejen? Tjejen uppdaterar ju bloggen med VIP-bilder och sushibilder från psyk (det glömde hon dock nämna) så hon verkar ju göra sig hemmastadd.

Sen, kan vi lösa detta en gång för alla. VARFÖR gör berny den där hemska minen på ALLA bilder? Kan hon inte bara lägga lite cash på en läppförstoring istället för att göra världens mest skeva försök till "pussmun"?
https://anonfiles.com/file/84278406bb94c5f1e8064d0c78138b08
Senast redigerad av Littlepaw13 2013-06-04 kl. 21:20.
Citera
2013-06-04, 21:21
Medlem
Vad hände med råttorna i bröstet? Försvann dom av sig själva eller är den beskrivningen inte lika cool längre?
Citera
2013-06-04, 21:47
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManiDrama
Vad hände med råttorna i bröstet? Försvann dom av sig själva eller är den beskrivningen inte lika cool längre?

De försvann väl med älgen i väggen om du minns den ;D
Citera
2013-06-04, 22:10
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Så, bor hon och stripperella ihop nu eller vad är grejen? Tjejen uppdaterar ju bloggen med VIP-bilder och sushibilder från psyk (det glömde hon dock nämna) så hon verkar ju göra sig hemmastadd.

Sen, kan vi lösa detta en gång för alla. VARFÖR gör berny den där hemska minen på ALLA bilder? Kan hon inte bara lägga lite cash på en läppförstoring istället för att göra världens mest skeva försök till "pussmun"?

Haha stripperella Och ja, munnen, det är fanimej helt fantastiskt. Hur kan hon inte se det löjeväckande i att ha samma min på precis alla bilder? Sedan har hon ju alltid varit en egobilds-producent av rang, det är ju så att fjortisar skäms å hennes vägnar. Faktum är att det enda som avslöjar att hon ens befinner sig på olika ställen är att hon skriver det i bildtexten ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
De försvann väl med älgen i väggen om du minns den ;D

Jag tror de spolades ut med vattnet som pratade med henne: http://www.youtube.com/watch?v=Y1OVTFNdft4
Citera
2013-06-04, 22:19
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Haha stripperella Och ja, munnen, det är fanimej helt fantastiskt. Hur kan hon inte se det löjeväckande i att ha samma min på precis alla bilder? Sedan har hon ju alltid varit en egobilds-producent av rang, det är ju så att fjortisar skäms å hennes vägnar. Faktum är att det enda som avslöjar att hon ens befinner sig på olika ställen är att hon skriver det i bildtexten ibland.

Sen det här: Det känns som att jag fick en riktig vän. Som jag kan öppna mig för- och som kan öppna sig för mig. Men det har känts som att vi har speciella band redan från början- och vilken sorts band det är, det är vår ensak.

Åååh spännande berny. Du hintar om ännu en lesbisk relation med en trasig själ. Surprise surprise.
Citera
2013-06-04, 22:38
Medlem
sinfons avatar
Jag tror visserligen inte de är tillsammans på det viset som vi skulle definiera det. Alltså en relation som handlar om åtrå, respekt och genuin nyfikenhet på den andres person. Det tror jag inte hon varit med någon av sina tjejer, utan de har bara varit söndriga kringflackande själar (precis om hon själv) som bara letar efter någon att luta sig på ett tag. Vem kvittar egentligen, och det är därför det plötsligt kan vända på en dag så hårtussarna yr och anklagelserna haglar. Det är bara vi som blir förfärade, för dem är det inget konstigt utan de irrar bara vidare till nästa illusion.

Citat:
Sen det här: Det känns som att jag fick en riktig vän. Som jag kan öppna mig för- och som kan öppna sig för mig. Men det har känts som att vi har speciella band redan från början- och vilken sorts band det är, det är vår ensak.

Och det är givetvis lika speciellt och fint och äkta varje gång! Vem måste tro på det om inte de själva?
Senast redigerad av sinfon 2013-06-04 kl. 22:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in