2013-07-05, 16:57
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljusmongo
Den här dokusåpan som ska komma.. Är väl mest troligt att dom kommer spela in allt själva och lägga upp på bloggen? Jag tror knappast att det är någon tv-kanal som valt in att spela in dessa två tjejers liv.

Någon riktig dokusåpa är det nog inte frågan om - seriösa produktionsbolag gör ju liksom psykiatriska utvärderingar som jag inte precis tro Berny skulle passera. Antingen så har de fått kontakt med någon skojare som rör sig inom skandalmodell-branschen eller så är det som du säger - de gör den själv via mobilen.
Citera
2013-07-05, 19:10
Medlem
Kardnialvokals avatar
Troligtvis det senare.
Citera
2013-07-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Någon riktig dokusåpa är det nog inte frågan om - seriösa produktionsbolag gör ju liksom psykiatriska utvärderingar som jag inte precis tro Berny skulle passera. Antingen så har de fått kontakt med någon skojare som rör sig inom skandalmodell-branschen eller så är det som du säger - de gör den själv via mobilen.

Berny och hennes anhang tror ju att allt de gör är på riktigt... De tar tex ett namn (red rumours), fixar en hemsida, gör en "fotosession" med Björns lillasyster (Dolly!!!) med "det unika dockliknande ansiktet", med en mobil och generande löjliga underkläder och vips tror de att de har ett FÖRETAG - en Riktig Agentur! Nu tror förmodligen fisk-käften och Miss Ank-läpp att bara för att de förmodligen kommer filma varandra med mobilen och lägga ut på bloggen eller Youtube så är det en riktig "dokusåpa" i deras drogdimmiga ögon. Men det ska bli pinsamt roligt att se resultatet.
Citera
2013-07-08, 02:04
Avslutad
Är det någon som kan berätta lite mer om hur Berny var innan Vingklippt ängel? Någon som kände henne, hade kontakt med henne eller följde henne på helgon.
Citera
2013-07-08, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Är det någon som kan berätta lite mer om hur Berny var innan Vingklippt ängel? Någon som kände henne, hade kontakt med henne eller följde henne på helgon.

Blyg i den bemärkelsen att hon inte vågade visa bilder på sig själv. Inte direkt som de senaste 10 åren (minst).
Citera
2013-07-09, 21:06
Medlem
litendockas avatar
Nu länkar Bernys gamla domän bernyblue.se till bloggen. Den adressen ledde väl till en rätt seriös (med Bernys mått mätt) hemsida förut?
Citera
2013-07-09, 21:55
Medlem
EttNypons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litendocka
Nu länkar Bernys gamla domän bernyblue.se till bloggen. Den adressen ledde väl till en rätt seriös (med Bernys mått mätt) hemsida förut?

Det stämmer.
Citera
2013-07-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litendocka

Det måste varit den bloggen jag läste förut förut när Vingklippt Ängel kom ut. Fast sen försvann den visst? Jag minns inte så mkt av den, men jag har oxå för mig att den var betydligt mer seriös (med berny-mått mätt...) än hennes nuvarande blogg. Berny verkar leva sitt liv baklänges, hon blir bara omognare och barnsligare ju äldre hon blir...
Citera
2013-07-11, 17:55
Medlem
Ingen som har bilder på berny som liten/ung? Dvs innan hon blev söndersminkad, sönderskuren och med tvåfärgat hår? Typ foton från lågstadiet eller liknande. Skulle vara kul att se hur hon såg ut innan allt annat...
Citera
2013-07-12, 02:20
Medlem
maddtres avatar
Jaha.

Har verkligheten kommit ikapp Berny, eller vad är det som händer?
Trodde hon skulle uppdatera storslaget nu med allt fantastiskt som var pågång i hennes liv.

Hallå Berny?
Citera
2013-07-12, 13:18
Medlem
Littlepaw13s avatar
Nu har hon en ångestriden flickvän att ta hand om också så det finns ng inte tid till storslagna uppdateringar.

Stripperella uppdaterar ju om ångest, mörker och hur hon motar bort dessa tankar med halloncider.
Skönt att berny "tillåter" det iaf med tanke på sin tidigare alkoholhistorik och hur hon nu säger sig dricka så minimalistiskt ...
Citera
2013-07-12, 18:19
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Jag fick alltså ringa 112 vid flera tillfällen, väktare har fått patrullera runt lägenheten vid flera tillfällen och vi fick till sist nog och lämnade Malmö för att vila upp oss på semester men också det slutade tyvärr i dålig stämning på grund av den som vi lånade stugan av. Men vi gjorde det bästa av det som vanligt och hundarna fick komma ut och fick miljöombyte.

Älskar att det blev dålig stämning direkt kring stugan. Antagligen för att de grisat och betett sig sådär äckligt utåtagerande (högljutt, ska ta tusen egobilder, klä sig i för små och osmickrande kläder, fjortis osv) som Berny tenderar att göra så fort hon fått i sig lite sprit. Så jävla patetiskt att de "var tvugna" att ringa 112 "flera gånger". Det är verkligen bara Berny som "måste" göra såna saker. Så jävla efterblivet att fortsätta umgås med avdankade narkomaner och våldsamma psykopater trots att hon haft ett sånt flyt och lyckats gå från hemlös heroinist till egen lägenhet. Förstår inte hur man kan vara så oförsiktig och naiv.

Berny älskar naturligtvis dramat och de som mår sämst är som vanligt djuren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in