Citat:
Ursprungligen postat av Rymdbrus
angående Amelia, så är hon fruktansvärt obehaglig. Jag har träffat människan och känner andra som gjort det och jag blev varnad för henne av folk som såg mig tillsammans med henne. Som tur var. Hon är extremt manipulativ, ljuger, utnytttjar… visst, hon har haft ett helvete, men sitt fan inte och försvara henne. Hon är en psykopat ingenting annat och hon tvekar inte en sekund på att göra illa andra människor ordentligt.
Tycker inte att du B ska hålla till i den här tråden mer. Det är väl uppenbart att majoriteten i denna tråd är lågliv och näthatare som inte har levt en dag i verkligheten överhuvudtaget. Förmodligen sitter flertalet svettiga och feta på sina pojk- och flickrum och önskar i smyg att dom hade åtminstone 5% av din livserfarenhet och dina insikter. Du kommer bara bli trashad här ändå. Folk vill veta detaljer om hur du blev förnedrad av Jonas trots att du vågar lägga fucking OPUS Depå bordet. Varför ens försöka liksom?
Jag tycker det är fruktansvärt med människor som tröstar sig med djur etc. bla bla, och jag är inget fan av dig. Men jag tycker inte att du förtjänar så mycket personliga påhopp som folk pysslar med här, säger som Jesus, den som själv är utan skuld kan kasta första stenen (inte ordagrant höhö men ni fattar förmodligen poängen). Ta en jävla ordentlig titt på er själva med den laserblick som ni penetrerar miss B med, PLIZ.
Ursäkta, men det var bland det dummaste jag har läst.
Så man kan bara "leva i verkligheten" om man är en hemlös pundare? Och få insikter och erfarenhet? Men kom igen, man kan faktiskt leva ett liv utan misär och fortfarande få erfarenheter och insikt. Människor som mår psykiskt dåligt har inte monopol på att skaffa sig insikter och erfarenhet.
Så du tror att majoriteten här vill leva Bernys liv? Du måste fucking skämta. Bli heroinist för att "få insikt", jo men tjena.
Berny är ingen rebell, hon är en kvinna som hamnat snett, jag tror inte att hon ville ha det så här från början.