Citat:
Är det alltså likvärdigt? Välj en, vilket tar du hellre; att någon gör en karikatyr av Muhammed, eller att någon våldtar hans lik?
Citat:
Vilket som. Det gör det samma.
Inte svar på min fråga. Bestäm dig. Vill du ha en homo , hetero eller bi son?
Citat:
Om jag sökte hjälp hade jag bett om någon som tror mig, inte någon som tror dig, eller hur?
Att ni försöker ta hjälp av varann är roande. Ja, det är roande. Pallar du inte trycket?. Nej det kan inte vara likvärdigt. Så berätta vilken du helst väljer.
Dessutom var det DU som skrev att ingen här som läser tråden tror mig, alltså frågar jag om det stämmer. Om någon annan som läser inte tror mig kan dom säga det.
Varför kan det inte vara likvärdigt? Jag tycker ju det. Känslorna som avgör svaret på frågan är mina, hur skulle jag inte kunna veta det då?
Citat:
Det är möjligt att de flesta vill det. Du frågade mig. Mitt svar är att jag inte bryr mig.
Och jag menar att de flesta innerst inne hellre vill ha en heterosexuell son.
Visst och man får orgasm också.
Ironi
The prostate is sometimes referred to as the "male G-spot". Some men are able to achieve orgasm solely through stimulation of the prostate gland, such as prostate massage or receptive anal intercourse. Men who report the sensation of prostate stimulation often give descriptions similar to females' accounts of G-spot stimulation.[16]
Prostate massage has become a common sexual practice in couples' sexual lives as men seem to experience high levels of pleasure from it. Also, the advent of equipment and products for prostate massage encourages people to try it. Many couples though do not purchase such devices but use the finger for anal penetration and prostate stimulation to enhance the man's orgasm. The finger or the prostate massager is introduced into the rectum through the anus and the prostate gland is gently massaged. The main problem in using the finger is that it may be too short to reach the prostate gland. [17]
Prostate massage can be performed individually or with the help of a partner. Some men prefer being anally stimulated by their partner during foreplay or after intercourse. Men can excite their own prostates while masturbating using anal penetration devices.
Prostate massage has become a common sexual practice in couples' sexual lives as men seem to experience high levels of pleasure from it. Also, the advent of equipment and products for prostate massage encourages people to try it. Many couples though do not purchase such devices but use the finger for anal penetration and prostate stimulation to enhance the man's orgasm. The finger or the prostate massager is introduced into the rectum through the anus and the prostate gland is gently massaged. The main problem in using the finger is that it may be too short to reach the prostate gland. [17]
Prostate massage can be performed individually or with the help of a partner. Some men prefer being anally stimulated by their partner during foreplay or after intercourse. Men can excite their own prostates while masturbating using anal penetration devices.
Citat:
När jag bad om referens till dina påståenden om vad jag skrivit, vad var ditt svar då?
Och när började jag svamla? nyfiken bara på när argumentationen började sluta.
Citat:
Vilket som.
Givetvis men vad önskar du?
Citat:
Är det vad du säger åt din pojkvän med?
De finns lite längre bak. Försök hårdare.
Nej just ja, så var det du svarade..
Citat:
Ok. Det är likgiltigt. Vilket som.
Svara på frågan så lovar jag dig att ge dig ett svar som gör dig nöjd men svara på kärnfrågan som jag ställde dig.
Din tur.
Citat:
Nu ska jag ta det på ett sätt som du förhoppningsvis förstår dig på.
Karikatyr av Muhammed Innebar/innebär: En död individ, Levande människors känslor, moral, kräkning.
Att hoppa på ett lik, ha sex med ett lik: En död individ, levande människors känslor, moral, kräkning.
Din liknelse
Cykel : Förflyttning från punkt A till punkt B, oftast korta sträckor, jordbunden.
Rymdraket: förflyttning från jorden --> utanför jordens atomsfär, samla in info, sända info.
Du är sämst på även liknelser.
Du är ju säst på liknelser, du tar ju bara upp skillnaderna..
Nu ska jag ta det på ett sätt som du förhoppningsvis förstår dig på.Karikatyr av Muhammed Innebar/innebär: En död individ, Levande människors känslor, moral, kräkning.
Att hoppa på ett lik, ha sex med ett lik: En död individ, levande människors känslor, moral, kräkning.
Din liknelse
Cykel : Förflyttning från punkt A till punkt B, oftast korta sträckor, jordbunden.
Rymdraket: förflyttning från jorden --> utanför jordens atomsfär, samla in info, sända info.
Du är sämst på även liknelser.
Cykel: Förflyttningsmetod. Människobärande. Ramverk av metall.
Raket: Förflyttningsmetod. Människobärande. Ramverk av metall.
Samma sak.
Citat:
Frågan var om det fanns folk som inte sätter värde på sexuell läggning, inte om det finns folk som gör det. Vi har ju dig som praktexempel, vår kära bigott.
Människor sätter visst värde på sexuella läggningar. Man kanske inte vill gå runt och mörda alla homosexuella även om man själv är emot eller finner homosexualitet som omoraliskt. Vissa respekterar människorna som har tendensen men inte accepterar läggningen. Så jo människor sätter visst värde på olika läggningar. Så hur blir det för din och din del?
Citat:
Kan du då förklara för mig hur du kunde observera att jag ville ''plocka poäng'' när jag inte har nämnt nåt om det? Inte någonstans i texten finns det indikation på att jag vill ''plocka poäng'' Hur kunde du då göra den observationen? Det är väldigt tydligt vem av oss det är som har blivit tappad och fått hjärnskakning och det är utan tvekan du.
Ska jag behöva förklara det självklara åt dig igen? När man försöker få enkla poäng i en debatt är det genom att ställa en ledande fråga och få den andra i en fälla var man demonstrativt kan konstatera att personen gick i fällan och då har man fått en "poäng". Du gjorde ett tafatt försök att ställa en ledande fråga med givet resultat, men jag nappade inte och förklarade istället att du försöker få billiga debattpoäng. Är det tydligare nu?
Citat:
Du skrev att soc leder till prostitution. Jag har själv inte hunnit överväga det, men jag ser rätt kass ut i minikjol och nätstrumpor...
Tackar Gud att jag aldrig har behövt att göra det. Har inga egna erfarenheter utav det och förhoppningsvis slipper jag det i framtiden också. Vad jag har läst på nyheter och hört i verkligheten så är soc the pain in the ass. Hur var detta svar på det vi diskuterar? Jag sa inte att de som lever på soc inte får pengar utan att pengarna räcker inte och de kan inte leva ett liv utöver det nödvändigaste men de som sitter inne i fängelse får också mat, skydd och tak över huvudet. Ett värdigt liv får de inte.
Citat:
För att din fråga är en falsk dikotomi som jag inte finner mig i.
Du har inget svar som är bra nog eller som direkt är ett svar till mina frågor.
Citat:
När har jag påstått att heterosexuella "är onda och diskriminerar homo"?
Är det för att du verkligen inte vill eller är det för att du inte vill att jag ska ha rätt? Och vadå tycka som jag? Du har tre alternativ och du vet mycket väl vilket alternativ jag väljer och argumenterar för men varför kan inte du välja mellan dessa tre? Du kan väl välja nåt som går helt emot det jag har valt så tycker du inte som jag tycker då. Och om heterosexuella är så onda att de diskriminerar homo så som du själv har sagt så borde du önska att din blir homosexuell, för då är han inte ond eller hur? Varför inte bi?
Jag har inga speciella önskningar om var min hypotetiska sons sexdrift hade lett honom.
Citat:
Så du kan alltså välja att bli sexuellt attraherad till något?
Ja, jag kan välja att bli det men också välja att inte utföra det i handling.
Jag har då aldrig i hela mitt liv upplevt att jag kunnat göra det som ett aktivt val.
Har du provat att bli sexuellt attraherad till en stubbe eller kanske en lyktstolpe?
Citat:
Så, du är enda källan för dina vansinniga utlägg? Tur, jag trodde nästan det fanns något att ta fasta på där..
det jag skrev eller det du skrev?
Fortfarande jag.
Fortfarande jag.
Citat:
Det har jag ju, med en likvärdig mängd underlag. Inget. Om du vill få någonting bemött med annat än "du har fel", så måste du ha kött på benen.
Varför det? Du kan ju bemöta det istället?
Citat:
Mina idiotiska påståenden att du inte har något belägg för ditt trams när du vägrar stödja det med någonting faktiskt eller dokumenterat? Ojdå och hoppsan.
Dina idiotiska påståenden får stå för sig självt.