Okej, du menar på att fififfiniffitifififhifi förlöjligar mig med detta?
Jag har vara en sak att visa
Värdelösa och skrattretande "argument" som vanligt. Men hur bra Fiffiniffi än lyckas med att förlöjliga dig så kan han aldrig överträffa din egen förmåga att förlöjliga dig själv.
Är du dum på riktigt? Nej. Men känslorna som uppstår på grund av handlingarna däremot.
Inte svar på min fråga. Bestäm dig. Vill du ha en homo , hetero eller bi son?
Att ni försöker ta hjälp av varann är roande. Ja, det är roande. Pallar du inte trycket?. Nej det kan inte vara likvärdigt. Så berätta vilken du helst väljer.
Och jag menar att de flesta innerst inne hellre vill ha en heterosexuell son.
Raring! Generöst.
Visst och man får orgasm också.
Ironi
Och när började jag svamla? nyfiken bara på när argumentationen började sluta.
Givetvis men vad önskar du?
De finns lite längre bak. Försök hårdare.
Svara på frågan så lovar jag dig att ge dig ett svar som gör dig nöjd men svara på kärnfrågan som jag ställde dig.
Nu ska jag ta det på ett sätt som du förhoppningsvis förstår dig på.
Karikatyr av Muhammed Innebar/innebär: En död individ, Levande människors känslor, moral, kräkning.
Att hoppa på ett lik, ha sex med ett lik: En död individ, levande människors känslor, moral, kräkning.
Din liknelse
Cykel : Förflyttning från punkt A till punkt B, oftast korta sträckor, jordbunden.
Rymdraket: förflyttning från jorden --> utanför jordens atomsfär, samla in info, sända info.
Du är sämst på även liknelser.
Människor sätter visst värde på sexuella läggningar. Man kanske inte vill gå runt och mörda alla homosexuella även om man själv är emot eller finner homosexualitet som omoraliskt. Vissa respekterar människorna som har tendensen men inte accepterar läggningen. Så jo människor sätter visst värde på olika läggningar. Så hur blir det för din och din del?
Kan du då förklara för mig hur du kunde observera att jag ville ''plocka poäng'' när jag inte har nämnt nåt om det? Inte någonstans i texten finns det indikation på att jag vill ''plocka poäng'' Hur kunde du då göra den observationen? Det är väldigt tydligt vem av oss det är som har blivit tappad och fått hjärnskakning och det är utan tvekan du.
Nej men relativt.
Inte svar på frågan.
Tackar Gud att jag aldrig har behövt att göra det. Har inga egna erfarenheter utav det och förhoppningsvis slipper jag det i framtiden också. Vad jag har läst på nyheter och hört i verkligheten så är soc the pain in the ass. Hur var detta svar på det vi diskuterar? Jag sa inte att de som lever på soc inte får pengar utan att pengarna räcker inte och de kan inte leva ett liv utöver det nödvändigaste men de som sitter inne i fängelse får också mat, skydd och tak över huvudet. Ett värdigt liv får de inte.
Du har inget svar som är bra nog eller som direkt är ett svar till mina frågor.
Är det för att du verkligen inte vill eller är det för att du inte vill att jag ska ha rätt? Och vadå tycka som jag? Du har tre alternativ och du vet mycket väl vilket alternativ jag väljer och argumenterar för men varför kan inte du välja mellan dessa tre? Du kan väl välja nåt som går helt emot det jag har valt så tycker du inte som jag tycker då. Och om heterosexuella är så onda att de diskriminerar homo så som du själv har sagt så borde du önska att din blir homosexuell, för då är han inte ond eller hur? Varför inte bi?
Ja, jag kan välja att bli det men också välja att inte utföra det i handling.
Om du svarar på kärnfrågan så godtar jag det även om jag inte gillar svaret. Du vet mycket väl själv att du inte har svarat på frågan.
det jag skrev eller det du skrev?
Fortfarande jag.
Varför det? Du kan ju bemöta det istället?
Dina idiotiska påståenden får stå för sig självt.
vad tycker du?
Citat:
Är du dum på riktigt? Nej. Men känslorna som uppstår på grund av handlingarna däremot.
För en idiot som dig kanske men det är ingen objektiv sanning.
Citat:
Han har svarat dig flera gånger, att han inte ger dig svaret du vill ha är en helt annan sak. Du argumenterar som ett barn när du försöker tvinga någon att välja mellan två saker som personen säger sig värdera lika, helt meningslöst av dig att fortsätta tjata bara för att du inte är nöjd med svaret. Det är som om du skulle tvinga mig att svara på om jag helst vill ha en dotter eller en son fast jag tydliggjort att jag inte önskar det ena över det andra. Patetiskt.
Citat:
Att ni försöker ta hjälp av varann är roande. Ja, det är roande. Pallar du inte trycket?. Nej det kan inte vara likvärdigt. Så berätta vilken du helst väljer.
Läs ovan angående din retarderade argumentation och frågeställning.
Citat:
Och jag menar att de flesta innerst inne hellre vill ha en heterosexuell son.
Detta får stå för dig och ditt böghat IP, uppenbarligen tycker inte Sepiritz likadant.
Citat:
Svara på frågan så lovar jag dig att ge dig ett svar som gör dig nöjd men svara på kärnfrågan som jag ställde dig.
Återigen så har han besvarat din fråga flera gånger men du vägrar acceptera hans svar då han enligt dig är tvungen att välja det ena eller det andra. Vilket han givetvis inte måste göra. Det är helt upp till honom att föredra det ena före det andra eller som han säger sig göra, värdera båda alternativen lika.
Fråga till dig IP. Med tanke på dina uppenbara brister i att föra en diskussion och din totala avsaknad av logik så leder det mig osökt till frågan. Är dina föräldrar syskon och har deras förfäder gift sig och skaffat barn med sina syskon i flera led?
Citat:
Karikatyr av Muhammed Innebar/innebär: En död individ, Levande människors känslor, moral, kräkning.
Att hoppa på ett lik, ha sex med ett lik: En död individ, levande människors känslor, moral, kräkning.
Haha, vilken analogi. Ta bort dig själv IP.
Citat:
Människor sätter visst värde på sexuella läggningar.
Somliga gör detta och somliga gör inte detta. Vad är din poäng?
Citat:
Kan du då förklara för mig hur du kunde observera att jag ville ''plocka poäng'' när jag inte har nämnt nåt om det? Inte någonstans i texten finns det indikation på att jag vill ''plocka poäng'' Hur kunde du då göra den observationen? Det är väldigt tydligt vem av oss det är som har blivit tappad och fått hjärnskakning och det är utan tvekan du.
Flertalet av skribenterna i denna tråd samt andra trådar där jag sett dig skriva har varit relativt eniga om att du antagligen är efterbliven IP och säkerligen lever under någon sorts förmyndarskap genom förvaltare eller åtminstone god man.
Citat:
Är det för att du verkligen inte vill eller är det för att du inte vill att jag ska ha rätt? Och vadå tycka som jag? Du har tre alternativ och du vet mycket väl vilket alternativ jag väljer och argumenterar för men varför kan inte du välja mellan dessa tre? Du kan väl välja nåt som går helt emot det jag har valt så tycker du inte som jag tycker då. Och om heterosexuella är så onda att de diskriminerar homo så som du själv har sagt så borde du önska att din blir homosexuell, för då är han inte ond eller hur? Varför inte bi?
Han har tydligt besvarat din fråga men du accepterar inte svaret. Han säger att han inte bryr sig om vad hans barn får för sexuell läggning.
Hade du frågat mig så är mitt svar att jag inte bryr mig om deras sexualitet men eftersom det finns trångsynta idioter som du i samhället så skulle jag föredra att få ett så "normalt" barn som möjligt för att barnet skall få en så trygg uppväxt som möjligt och slippa mobbing och våld etc. Det är säkert lättare att få en trygg uppväxt som hetero även i Sverige.
Sepiritz har besvarat din fråga, tydligt. Du väljer däremot som den korkade idiot du är att bortse från hans svar och tjata om hur han enligt dig måste svara, vilket är dagisnivå och jag förstår inte hur Sepiritz ens orkar bemöta ditt dravel.
Återigen visar du hur urbota korkad du är IP och att du inte kan argumentera sakligt. Du är en skam för mänskligheten.
Värdelösa och skrattretande "argument" som vanligt. Men hur bra Fiffiniffi än lyckas med att förlöjliga dig så kan han aldrig överträffa din egen förmåga att förlöjliga dig själv.
Juste och det är din vän som har skrivit dessa haha hade du missat det?
Du hoppar in i diskussionen på en gång. Vilket inlägg citerade du till att börja med och vad vill du ha sagt med din fråga?
Jag läste att du tror att man kan välja sin sexuella läggning, det är kränkande, ignorant och idiotiskt av dig. Det ledde i sin tur till att jag blev aningens irriterad och citerade första bästa korta inlägg av dig.
Och du skrev tidigare att homosexuella oftare begår självmord, jag har homosexuella vänner och om du visste om vad homosexuella ibland tvingas gå igenom för att omgivningen består av trångsinta fanatiska fullblodsidioter som dig så skulle du ha full förståelse för att det orsakar en stor påfrestning på psyket.
Hur bra tror du en tonnåring mår av att bli misshandlad av sin far, utkastad på gatan och spottad på av religiösa FITTOR? Tror du inte man i den situationen skulle välja ett hetrosexuellt liv om det var möjligt?
Min fråga lyder: Varför väljer folk en kärlek som gör att man blir utstött, föraktad, hånad och i värsta fall avrättad?
Nu citerade jag dig och ditt "argument" men det är du som vanligt för dum för att förstå.
Men din dumma fan. jag har inte skrivit nåt för att du ska citera mig? Jag kopierade rakt av det din kamrat hade skrivit. Ni är verkligen en bunt idioter och jag kan säga att jag har roligt med er haha Vad har du citerat föresten? Det jag skrev var : Har fifffiniffifi förlöjligat mig med detta?
Jag läste att du tror att man kan välja sin sexuella läggning, det är kränkande, ignorant och idiotiskt av dig. Det ledde i sin tur till att jag blev aningens irriterad och citerade första bästa korta inlägg av dig.
Och du skrev tidigare att homosexuella oftare begår självmord, jag har homosexuella vänner och om du visste om vad homosexuella ibland tvingas gå igenom för att omgivningen består av trångsinta fanatiska fullblodsidioter som dig så skulle du ha full förståelse för att det orsakar en stor påfrestning på psyket.
Hur bra tror du en tonnåring mår av att bli misshandlad av sin far, utkastad på gatan och spottad på av religiösa FITTOR? Tror du inte man i den situationen skulle välja ett hetrosexuellt liv om det var möjligt?
Min fråga lyder: Varför väljer folk en kärlek som gör att man blir utstött, föraktad, hånad och i värsta fall avrättad?
Fy fan vad du får mig att må illa......
Försöker du visa empati genom att vara oempatisk mot religiösa? Vilken medmänniska du är. Bravo.
Ja, just av den enkla anledningen föreslår jag och många andra att dessa minoriteter som består av endast ett fåtal människor ska erbjudas hjälp.
Det var till dig riktad vännen. Ta den åt dig. Vill verkligen inte diskutera med dig du är på dagisnivå. Du ljuger så stort också. Jurist eller hur var det? Lille idiot. Jag tar hissen ner till dig senare när det finns tid över.
Försöker du visa empati genom att vara oempatisk mot religiösa? Vilken medmänniska du är. Bravo.
Ja, just av den enkla anledningen föreslår jag och många andra att dessa minoriteter som består av endast ett fåtal människor ska erbjudas hjälp.
Jag är oempatisk mot religiösa fanatiker som förtrycker andra människor på grund av deras kärlek och dessa människor förtjänar, till skillnad från bögar och flator, att spottas på.
Och du svarade inte på frågan, varför väljer människor en kärlek som kan leda till döden?