2013-06-03, 20:15
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aisofala
Har hört exakt samma saker, trodde dock bara att det var rykten.
Hörde även att KJ la ut en video på youtube, där han styckade sin hund, någon som kan bekräfta det? Lät för sjukt för att vara sant. Men väldigt många i Boden säger det.

Intressant, har du också hört detta från en som var med och hittade fynden?

Och väldigt många i Boden säger att han lagt ut en film när han styckade sin hund.
Citera
2013-06-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygfulafluga
Tack!

Kan som du kanske förstår inte uttala mig om var jag fått infot. Är iaf någon som var med personligen vid ett av fynden, sen så pratas det såklart mellan personerna som är inblandade, man för också ha i åtanke att Boden inte är någon stor stad, och många här är vänner med poliser, mps, militären mfl...lätt att det pratas mellan varandra då.

Som någon skrev vad man ska tro på om benen? Många som sagt olika hur benen låg/stod... Man får tro vad man vill, detta är iaf infot jag fick.
ja nog kan det stämma att benen va upp spikade på väggen man såg ju nån nyare bräda på bilderna i huset..men dom som sett det med egna ögon borde ju veta sånt där glömmer man nog aldrig att man sett
Citera
2013-06-03, 20:17
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av succubusan
Hur kan man inte se ett svart långt hår?

Hur länge iakttog de kroppsdelarna?

Hur ser en död människas huvud ut efter att det legat ute i terrängen i flera veckor?

Det är möjligt att uppgiften stämmer, men jag är tveksam. Skulle han rakat hennes huvud och skurit ut livmoderna hade väl det också läckt till media i samband med uppgifterna angående de nio knivhuggen?
Citera
2013-06-03, 20:17
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Finns det ingen möjlighet att få byta advokat istället för att ha två stycken? Bara undrar ur rättssynpunkt.

Han kan byta ombud när han vill, två kan nog bli svårt att få.
Citera
2013-06-03, 20:18
Medlem
Jeremiahs avatar
Kroppen hade legat i skogen i över 2 veckor!
Jag tror att det lika gärna kan vara nån räv eller liknande som skändad VB:s kropp.
Citera
2013-06-03, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremiah
Jag tror att det lika gärna kan vara nån räv eller liknande som skändad VB:s kropp.
hur vet vi att den legat 2v på fp2
Citera
2013-06-03, 20:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremiah
Och lagt in benen i ödehuset?
Citera
2013-06-03, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Intressant, har du också hört detta från en som var med och hittade fynden?

Och väldigt många i Boden säger att han lagt ut en film när han styckade sin hund.

Nej jag hörde det av en som hade hört det av någon annan, vet inte alls vart det kommer ifrån. Så jag trodde inte att det stämde, eftersom att det går väldigt mycket rykten här i våran lilla stad om detta.

Men det är konstigt att ingen verkar ha sett denna film.
Citera
2013-06-03, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
ja nog kan det stämma att benen va upp spikade på väggen man såg ju nån nyare bräda på bilderna i huset..men dom som sett det med egna ögon borde ju veta sånt där glömmer man nog aldrig att man sett

Den där nyare plankan syntes på bilderna som Bodens kommun tog för ett år sedan (om jag inte missminner mig), och OM några kroppsdelar varit uppspikade på någon lös planka så befinner sig den plankan snyggt paketerad hos polisen
Citera
Medlem
Jeremiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
hur vet vi att den legat 2v på fp2

Vi vet inte det, men kan anta det med minst lika stor sannolikhet som att tro på att GM skurit ut livmodern. Jag tror att något djur varit där och kalasat och finner det mer sannolikt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Och lagt in benen i ödehuset?

Djur kan ha ätit på kroppen även om benen var lagda i huset av mördaren.
Citera
2013-06-03, 20:22
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aisofala
Nej jag hörde det av en som hade hört det av någon annan, vet inte alls vart det kommer ifrån. Så jag trodde inte att det stämde, eftersom att det går väldigt mycket rykten här i våran lilla stad om detta.

Men det är konstigt att ingen verkar ha sett denna film.

Väldigt konstigt ja.

Exakt vad har du hört om man får fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in