2013-06-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocWatson
Kolla på kartan. Dammvägen. Det verkar vara en damm i bruk som släpper ned rikligt med vatten där.

Detta är den nedersta kraftstationen i Luleåälv som mycket riktigt ligger bredvid bostadsområdet du nämnde i Boden.
Sedan kan ni ju släppa detta med sierskor och liknande för det är inte trovärdigt alls eftersom alla vet att dessa ting är rena påhitt!
Citera
Medlem
sodrastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kommer ni ihåg det här mediumet som skrev: "Jag såg hur du avslutade dina sista timmar, jag såg vart du låg. All min kärlek till dej . Vad betyder Sanjadra? Kanske mkt felstavat."

Nu en fråga... Kan det vara Sanjadra= Sandidan?

http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?ArticleId=4805058
Kan det vara sanjar?
sanjar (first-person singular present sanjo, first-person singular preterite sanjé, past participle sanjado)

(Spain) to make cuts in flesh
http://en.wiktionary.org/wiki/sanjar
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren007
Nu har åklagaren gått ut och bekräftat att det handlar om ETT ställe de hittat blod från BO, alltså inte flera ställen!

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7687679

Kommer uppgifterna om blod från bilen från aftonbladet så skall man nog ta det med en nypa salt. Hur kan aftonbladet veta det? Har advokaten läckt information trots yppandeförbud? Sedan behöver inte alls försvarsadvokaten få reda på allting som åklagarna har i bevisläge just nu. Försvarsadvokaten kommer att få ta del av det så kallade förundersökningsprotokollet innan en eventuell rättegång.
Senast redigerad av GeneralTutte 2013-06-02 kl. 18:29.
Citera
2013-06-02, 18:27
Medlem
Letade de inte kring den där dammen i början?
Citera
2013-06-02, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodrasta
Kan det vara sanjar?
sanjar (first-person singular present sanjo, first-person singular preterite sanjé, past participle sanjado)

(Spain) to make cuts in flesh
http://en.wiktionary.org/wiki/sanjar
Mkt intressant...frågan är: var personen synsk?
Trollade denna?
Var personen med vid dödsögonblicket alt styckningen?
Citera
2013-06-02, 18:31
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Kommer uppgifterna om blod från bilen skall man nog ta det med en nypa salt. Hur kan aftonbladet vet det? Har advokaten läckt information trots yppandeförbud? Sedan behöver inte alls försvarsadvokaten få reda på allting som åklagarna har i bevisläge just nu. Försvarsadvokaten kommer att få ta del av det så kallade förundersökningsprotokollet innan en eventuell rättegång.
Av samma anledning att de "visste" att enbart händerna saknades innan det (av misstag?) bekräftades av en polis.
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Trollade denna?
Om någon påstår sig vara synsk så trollar den, ja.
Citera
2013-06-02, 18:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Trollade denna?

Svar ja. På frågan om hon var synsk
Nej tror inte det var trollning
sista frågan: Vet ej men troligt
Citera
2013-06-02, 18:35
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Av samma anledning att de "visste" att enbart händerna saknades innan det (av misstag?) bekräftades av en polis.

Om någon påstår sig vara synsk så trollar den, ja.

Jaha är det samma sak trollning o vara synsk.. Trodde personen mena trolla i samband med jiddra på Internet
Citera
2013-06-02, 18:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Trollade denna?

Aha trodde du mena trolla som i troll på internet. Såna finns det ju gott om såklart. Om det var frågan.. så nej jag tror inte det
Citera
2013-06-02, 18:44
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Trollade denna?

Trollpackor och satanister. Ritualmord och svarta hattar.

Nu räcker det. VB blev ihjälslagen, styckad och utslängd lite här och var. Är inte det tillräckligt komplicerat än att promt väva in ockultism i det hela.

Spåkärringar är sinnessjuka finnar. Totalt ointressant i mordgåtor.

Killar som sitter och runkar till ett skivomslag av rammstein slår inte per automatik ihjäl nån.

Killen eller killarna som styckade flickan är inget annat än svårt psykiskt sjuka. Inte satanister.

Men okej, jag fattar att folk vill ha nåt annat som djävulsutrivning och åderlåtning. Läs nåt, typ Stephen King?
Citera
2013-06-02, 18:44
Medlem
MrsMagoos avatar
Åklagaren om advokatens kritik: "Det får stå för honom"
Vi talar inte om var blodet är hittat, annat än att det handlar om ett ställe. Utredningen är långt ifrån klar, vi vet inte om fler personer är inblandade. Så lite som möjligt får komma ut i tidningarna. Vi måste kunna konstatera vad alla inblandade har vetat sedan tidigare, säger Ann* B*rgström, kammaråklagare.

Försvarsadvokaten kritiserar er för att inte delge honom tillräckligt med information.

– Det får stå för honom. Visst har han rätt att löpande få reda på vad som framkommer i utredningen men vi måste bedöma hur mycket information som är lämplig.

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7687679

Alltså denna advokaten har jag svårt för. Är han helt grön eller vad trodde han att han skulle få reda på allt? Han får vänta tills det kommer helt enkelt. Han lipar i media vilket inte är seriöst.
Byt slips och stryk skjortan för fan.
Citera
2013-06-02, 18:48
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
Jag har inte sett någon säker uppgift om att vittnet ska ha sagt att den långa rocken var svart. När Quarrel berättade om en kvittrande fågel, som hade PM:at, så stod det inget om färgen på långrocken. Nu finns det förvisso många svarta långrockar men vi kan väl inte helt dra den slutsatsen? Bara så att det inte har blivit en trådsanning angående färgen. Jag kan ha missat något men mig veterligen är färgen okänd.

Glöm den rocken det är byskvaller och fåglar som kvittrar på det viset är inget att förlita sig på.
Svarta rockar hade media snappat upp vilket dom inte gjort utan det är en trådsanning så man kan antingen tro på den eller skita i det helt. Jag skiter fullständigt i fåglarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in