2013-06-02, 16:05
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Men du måste hålla med att han var riktigt stekig?

Jag tyckte inte alls om Roman, en riktig jävla gnällbytta.

Om sanningen ska fram är jag glad han försvann!

Lite nyhetstorka nu va? Jag vill ha lite skriven info som går in på lite mer detaljer. Nog för att det är gött att få se screens, men dom berättar ju inte så mycket.
2013-06-02, 16:13
Medlem
SilentVictorys avatar
Tjena pojkar och flickor.
Sitter spänt och väntar på detta, lirat alla spel sedan gta 1.

Antar att ni har bättre koll än mig på hur det ser ut om man vill köpa spelet fysiskt i butik alt. på nätet under releasen eller någon dag efter, säljs allt slut direkt (i och med alla förbeställningar antar jag) eller får butikerna in så det även finns att köpa samma dag?

Har lite tajt med ekonomin just nu, är en sån där student, dåligt med sommarjobb är det också, men det löser sig allt på något sätt.
2013-06-02, 18:09
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory

Antar att ni har bättre koll än mig på hur det ser ut om man vill köpa spelet fysiskt i butik alt. på nätet under releasen eller någon dag efter, säljs allt slut direkt (i och med alla förbeställningar antar jag) eller får butikerna in så det även finns att köpa samma dag?

Har lite tajt med ekonomin just nu, är en sån där student, dåligt med sommarjobb är det också, men det löser sig allt på något sätt.

Alla butiker får in det så du kan köpa det på release. Om inte blir jag skogstokig.
2013-06-02, 18:29
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory

Du kan ju alltid förboka spelet och välja att hämta ut spelet på plats. Du behöver då inte betala någonting i förväg, utan betalar i samband med att du hämtar ut produkten på släppdatumet eller dagen efter.

Jag är ganska säker på att det kommer sälja slut överallt. Guild Wars 2 sålde slut i hela Stockholm på bara någon dag, och det tog ~1½ vecka innan nästa leverans kom in.
2013-06-02, 18:38
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Du kan ju alltid förboka spelet och välja att hämta ut spelet på plats. Du behöver då inte betala någonting i förväg, utan betalar i samband med att du hämtar ut produkten på släppdatumet eller dagen efter.

Jag är ganska säker på att det kommer sälja slut överallt. Guild Wars 2 sålde slut i hela Stockholm på bara någon dag, och det tog ~1½ vecka innan nästa leverans kom in.
Aah, lysande.
Då får det bli till att förboka och betala när jag hämtar ut det.
Tack för svar!
2013-06-02, 19:21
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Jag tyckte inte alls om Roman, en riktig jävla gnällbytta.

Om sanningen ska fram är jag glad han försvann!

Lite nyhetstorka nu va? Jag vill ha lite skriven info som går in på lite mer detaljer. Nog för att det är gött att få se screens, men dom berättar ju inte så mycket.

Själv spelade jag mest lost and damned!
2013-06-02, 21:56
Medlem
Reggaemans avatar
Trillade in på det här klippet och som jag förstår det så pratar hon utifrån en demonstration av spelet som IGN har fått närvara vid och hon nämner lite intressanta saker som iallafall jag inte har hörts bekräftas innan

http://www.youtube.com/watch?v=R75ilrOqQLM

"Huge world bla bla bla, but most exciting tho is what you will be able to do in it, fishing, trecking(fotvandra) and ATV racing"

"when switching between them (karaktärerna) from a birdseye view before swooping in on whatever they are doing, Rockstar claims that there is so many of these possible premutations that they wont even begin to repeat"

"Michael love actionmovies and uses them to influence some of the heists in the game"
2013-06-02, 22:35
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Trillade in på det här klippet och som jag förstår det så pratar hon utifrån en demonstration av spelet som IGN har fått närvara vid och hon nämner lite intressanta saker som iallafall jag inte har hörts bekräftas innan

http://www.youtube.com/watch?v=R75ilrOqQLM

"Huge world bla bla bla, but most exciting tho is what you will be able to do in it, fishing, trecking(fotvandra) and ATV racing"

"when switching between them (karaktärerna) from a birdseye view before swooping in on whatever they are doing, Rockstar claims that there is so many of these possible premutations that they wont even begin to repeat"

"Michael love actionmovies and uses them to influence some of the heists in the game"
Intressant. Det enda jag hade hört om tidigare var fiske och fotvandring, men då pratade man om att det var AIn som gjorde detta, och inte spelaren själv. Man kunde exempelvis råka springa på en fiskare vid en flod i skogen eller ute på vattnet i en båt, eller stöta på fotvandrare mitt ute i skogen eller vid berg.

En sak som är säker dock - vad de än gör, och var de än befinner sig ska de på ett eller annat sätt dö.
2013-06-02, 22:37
Medlem
MyNameIss avatar
Ja har de inte fiskekort så smäller det.
2013-06-03, 11:16
Medlem
Kaejkos avatar
http://level7.nu/media/cache/img/LVL/2013/06/Atlas/Media/modules/articleimages/LVL/2013/06/02/11/grand-theft-auto-V-map_923222491.jpg

"En människa har satt ihop en karta av Grand Theft Auto V efter material som Rockstar har släppt ifrån sig. Kartan är inte officiell men den kan ge en indikation på ungefär vad vi har att vänta oss."
Level7

Ser jävligt bra ut även om det inte stämmer.
2013-06-03, 11:43
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
http://level7.nu/media/cache/img/LVL/2013/06/Atlas/Media/modules/articleimages/LVL/2013/06/02/11/grand-theft-auto-V-map_923222491.jpg

"En människa har satt ihop en karta av Grand Theft Auto V efter material som Rockstar har släppt ifrån sig. Kartan är inte officiell men den kan ge en indikation på ungefär vad vi har att vänta oss."
Level7

Ser jävligt bra ut även om det inte stämmer.

Landsbygd i all ära, men jag hoppas inte det blir fullt lika mycket som på den kartan.
Eller ja, om man utgår från den där fast med en lite "semi-stor" stad högst upp.

Nu i efterhand känns det rätt bra att dom sköt upp releasen, dels så tror jag att spelet kommer bli mycket bättre och så är september lite bättre spel-tider.
Hade dom hållit det dom lovat i början så hade vi redan spelat ut storyn

Nu i GTA V ska jag (som jag alltid säger när ett nytt GTA kommer) mys-spela och bara ta något uppdrag då och då, njuta av spelet och låta storyn hålla på hur länge som helst.
Men det slutar alltid med att jag sträck-spelar storyn och 2 dagar efter release så jag har spelat klart det.
Nu är ju detta tack och lov GTA och storyn är bara en liten del av spelet.
2013-06-03, 12:50
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIs
Ja har de inte fiskekort så smäller det.

Haha precis vad jag tänkte. +1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in