2013-05-26, 22:08
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Vad för bull sysslade snuten med där då?
De ruschade på folk. Pepparspray och batonger till höger och vänster. Såg folk som försökte gå lugnt mot pendeln som fick pepparspray och batongslag över sig. Är så arg just nu, får se om jag utvecklar allt.
2013-05-26, 22:09
Medlem
T.H.F.C.s avatar
SvFF:s ständiga kelgris IFK Göteborg kommer väl billigt undan som vanligt...
2013-05-26, 22:12
Medlem
Trustys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
SvFF:s ständiga kelgris IFK Göteborg kommer väl billigt undan som vanligt...

Det är la AIK som är kelgrisen?
2013-05-26, 22:12
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
De ruschade på folk. Pepparspray och batonger till höger och vänster. Såg folk som försökte gå lugnt mot pendeln som fick pepparspray och batongslag över sig. Är så arg just nu, får se om jag utvecklar allt.
Ruschen inne på arenan var nästan värre. Då var folk verkligen tätt packade och hade ingenstans att ta vägen.
Senast redigerad av P.G 2013-05-26 kl. 22:15.
2013-05-26, 22:14
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ruschen inne på arenan var nästan värre. Då var folk verkligen rätt packade och hade ingenstans att ta vägen.

Håller med. Gick själv omkull och lyckades dra knät rakt i betonggolvet så att jeansen sprack.
Tog om hand om en lite yngre kille som hade sprungit rakt in i en vägg i samband med att hela jävla gruppen av människor rushade i polisens motsatta riktning. Troligtvis en hjärnskakning.

Extremt jävla pinsamt att det får gå till så här.

I övrigt så var det stundvis bra tryck i klacken, och vi dominerade läktarmatchen i jämförelse med GBG som bara stod och studsade lite då och då. Men det var alldeles för mycket tomtar på södra idag. Sätt er på sittplats om ni är för blyga för att sjunga.

Skandal. Avgå alla.
Senast redigerad av Hebr 2013-05-26 kl. 22:17.
2013-05-26, 22:17
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
"Säkerheten har brustit och det var absolut inte meningen att det här skulle kunna inträffa. Nu får vi utvärdera och se vad som har gått snett, säger Anders Sigurdsson, som är säkerhetsansvarig på Svenska Fotbollförbundet."

Jag häpnar faktiskt över uttalandet.
Innan straffsparksläggningen sa jag till min bänkgranne att detta till 100 procent kommer att spåra ur. Inga stängsel, Inga staket, inga poliser och folk som redan sitter på räckena för att få hoppa ut på plan. "det var inte meningen att detta skulle inträffa" ha ha vilka inkompetenta jävla pajaser.

Skadegörelsen på världens sämsta nationalarena lär förövrigt vara omfattande. Något jag faktiskt tycker DIF skall vägra betala.
2013-05-26, 22:18
Medlem
Såg nyss på flibbens film och allt hat mot GBG-polisen som jag äntligen börjat kunna hantera kom flygandes tillbaka.
Får trösta mig med att vi är inte de enda som fått utstå deras vrede och galenskap.

Ahhhhh, det tog över ett år för mig att glömma incidenterna med poliserna i Norrköping '10.
Polisernas ageranden mot Assyriska förra året har jag fortfarande inte släppt och nu Gais borta.

Jag avlider.
2013-05-26, 22:30
Medlem
Olympians avatar
Är det någon som har en teori om vad det egentligen är för fel på dem?
2013-05-26, 22:33
Medlem
zRabbiTs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=lNuZ4Ilw3SY&feature=youtu.be
2013-05-26, 22:34
Medlem
Ridgebacks avatar
http://www.youtube.com/watch?v=jOy7KDRd9mg

Äckliga ifk, äckliga snuten. Fy fan!
2013-05-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT
http://www.youtube.com/watch?v=lNuZ4Ilw3SY&feature=youtu.be

Känns som lite skillnad på hur supportrarna behandlas.

Lite lätt "Var snäll gå iväg" och försöker fösa undan göteborgarna.
Skrik och batongerna i högsta hugg mot djurgårdarna
2013-05-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Är det någon som har en teori om vad det egentligen är för fel på dem?

På Göteborgare? Dom säger la istället väl.

På djurgårdare? Dom är äckliga.

Att dom flesta poliserna var mobbade som barn kan väl inte vara någon hemlighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in