2013-05-31, 13:35
Medlem
riikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Fattar inte varför dom inte fixar så att man kan eulsa teammates, skulle kunna hjälpa så mycket mer

Ja, och göra itemet fruktansvärt obalanserat. Bra idé, stolpskott.
Citera
2013-05-31, 15:57
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riika
Ja, och göra itemet fruktansvärt obalanserat. Bra idé, stolpskott.
Dom får väl höja priset också då, med din attityd så får du Inge fredagsmys!
Citera
2013-05-31, 20:32
Medlem
muddis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
Fullt rimligt gnäll över ryssar

Att ryssarna inom moba-spel är en jävla plåga är allmänt känt. Jag förstår precis hur du känner och jag håller med dig fullt ut. Det är dessutom väldigt svårt att utvecklas när man spelar med folk som suger all glädje ur spelet samt inte har vett att försöka kommunicera för fem öre. Att det dyker upp några här som försöker få det till ditt fel är inte på något sätt någonting nytt. Tror det är viljan att sätta sig på tvären plus att tjafsa mer än nåt annat. Ingen större skillnad på det eller dom som försöker försvara turkarna som sätter eld på bilar överallt och försöker få det till att det är fullt rimligt iom att dom inte har fritidsgårdar, högre bidrag eller tillräckligt många moskéer.

Summan av kardemumman; hur vettiga inlägg du än kommer med så finns det folk som gör allt dom kan för att försöka få dig till idioten. Finns trots allt en anledning till att dom lagt in språkvalet samt ryska servrar.
Citera
2013-06-01, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Fattar inte varför dom inte fixar så att man kan eulsa teammates, skulle kunna hjälpa så mycket mer

Var så innan, men ansågs vara väldigt broken då det blev väldigt lätt att rädda killen dom inititade på för att sedan själv kontra det hela.

stun -> euls -> bkb / alt blink ut
Citera
2013-06-01, 15:36
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muddi
Att ryssarna inom moba-spel är en jävla plåga är allmänt känt. Jag förstår precis hur du känner och jag håller med dig fullt ut. Det är dessutom väldigt svårt att utvecklas när man spelar med folk som suger all glädje ur spelet samt inte har vett att försöka kommunicera för fem öre. Att det dyker upp några här som försöker få det till ditt fel är inte på något sätt någonting nytt. Tror det är viljan att sätta sig på tvären plus att tjafsa mer än nåt annat. Ingen större skillnad på det eller dom som försöker försvara turkarna som sätter eld på bilar överallt och försöker få det till att det är fullt rimligt iom att dom inte har fritidsgårdar, högre bidrag eller tillräckligt många moskéer.

Summan av kardemumman; hur vettiga inlägg du än kommer med så finns det folk som gör allt dom kan för att försöka få dig till idioten. Finns trots allt en anledning till att dom lagt in språkvalet samt ryska servrar.

Bli bättre om ni har problem med "dåliga" ryssar, det enda tips jag kan ge!
Citera
2013-06-01, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
Jag ser inte alla andra som sämre än mig själv. Det har jag aldrig sagt så hitta inte på saker om du ska starta en konversation.

Jag gör misstag, som alla andra, jag lär mig också av dessa.
Har aldrig sagt att jag är bäst eller något liknande. Men har sagt att 8/10 ryssar är efterblivna på Dota, lyssnar inte, spelar inte med teamet och är allmänt otrevliga, det betyder inte att jag är bättre än alla andra.

Så nu är min fråga, vart fan får du fantasivärld ifrån?

Skrev jag någonstans att du såg dig själv dom bättre än någon annan. Precis som att du inte skrev att du var bättre än någon annan. Dock skrev vi båda på ett sätt så att vi tolkar det så. Så huruvida du kanske inte menade att du var bättre än någon annan så fick du folk att tro det. Det var därför jag trodde att du bara levde i din egna lilla värld, Precis som alla pubbare, som vägrar inse att dom kan ha gjort saker fel och istället bara skyller ifrån sig.
Citera
2013-06-02, 01:08
Medlem
Ingen superbra spelare själv men vist ser jag ett tydligt mönster.
Är de nån som spelar dåligt, autopickar hero, skiter i vad teamet behöver, ej kan engelska, ej mottaglig för råd och hjälp osv så är det oftast ryssar.
De borde bli låsta till deras egen server.
Fattar inte varför de ska infektera våran.

Dock avtar problemen något nu när jag närmar mig 50/50 i matcher.
Citera
2013-06-02, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
Du bevisar ju bara att du har dålig ranking när du säger att supportsen inte köper wards och kurir. Case closed.

Vad pratar du om nu?
Jag förklarade hur ett game med en ryss till support ofta ser ut. De pickar en support och vägrar köpa wards och kurir. Och jag har inte dålig ranking. Häng med i diskussionen om du ska börja skriva. Den rankingen jag hade för några dagar sen, när jag skrev det inlägget du citerade, den rankingen var usel. Eftersom jag blev Disconnectad från flera matcher under en och samma dag och kunde ej återansluta. Därmed fick jag reports på mig och hamnade i lågprioritet. Och då började jag uppleva dessa Ryska supports som gick mig på nerverna.

Men nu har jag "spelat" upp mig igen så jag hamnar ej med sånna spelare längre.

Det måste vara något fel på deras servrar eftersom jag inte är den enda som blir DC:ad och kan omöjligen RC:a.
Citera
2013-06-02, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
Bli bättre om ni har problem med "dåliga" ryssar, det enda tips jag kan ge!

Som sagt så har jag aldrig haft problem med dem fram till att servrarna började fucka ur... Men nu är jag iaf back on track med normalt intelligenta spelare. Fan va skönt.

(Jag gillar att du kom med ett tips, inte med ett påhopp som vissa andra. )
Citera
2013-06-02, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moparlinke
Ingen superbra spelare själv men vist ser jag ett tydligt mönster.
Är de nån som spelar dåligt, autopickar hero, skiter i vad teamet behöver, ej kan engelska, ej mottaglig för råd och hjälp osv så är det oftast ryssar.
De borde bli låsta till deras egen server.
Fattar inte varför de ska infektera våran.

Dock avtar problemen något nu när jag närmar mig 50/50 i matcher.

Jag har ca 55/45 men lyckades hamna i lågprioritet under 1 vecka (Tack vare kassa servrar) och det kan fan vara den värsta spelveckan jag haft inom dota.
Citera
2013-06-03, 03:33
Medlem
Hehe, min rubick var med på dota 2 top 10 weekly.
Nummer 7.
Citera
2013-06-03, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
Hehe, min rubick var med på dota 2 top 10 weekly.
Nummer 7.

Vilken week?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in