2013-05-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Du suger fortfarande dase eftersom du är fortfarande i den mentaliteten man var när man trodde man var bäst på alla spel eftersom man ägde i publics. Du har ingen självinsikt.

Utveckla gärna ditt inlägg. Varför skriver du sådär? Ditt inlägg är otrevligt och OT. Uppför dig och argumentera på ett normalt sätt utan att skriva en massa dumma saker om någon.

EDIT: Har du inget vettigt att säga så låt bli.
Senast redigerad av AliBB 2013-05-30 kl. 18:48.
Citera
2013-05-30, 19:07
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
TACK! Äntligen någon som inte tar mina inlägg som att jag tror jag är bäst. Fattar inte vart de får det ifrån

Allt jag säger är att Dota 2 servrarna har varit fett dåliga på senaste tiden o lett till att jag blir DCad från en game som jag inte kan RCa till. Och då har jag fått reports som lett till att jag hamnat med sådana ryssar som jag beskrivit, för det är så lågprioritetare ser ut! Men då tror dem jag menar att jag är bättre än alla andra eller att jag skyller på att dåliga ryssar fått mig till lågprioriteringen, WHAT?

Jag ber om ursäkt om du tog illa upp. Men min mening med att jag svarade dig är att jag inte tycker om när folk skyller på ryssar, dom är precis lika dåliga/bra som vilken annan etnicitet, vad är meningen med att avreagear sig här på forumet eftersom du har hamnat med dåligt folk, ingen bryr sig.

Svara du med "du bryr dig eftersom du hade tiden till att svara mig" så lägger jag ner diskussionen.

Angående nya patchnotes:

Spirit Bear now has its HP drained by Armlet when active.

Var det här någonting som folk använde i pro-scenen? Jag har inte någon koll på matcherna utan någon får gärna ge mig lite mer info.

Elune's Arrow now deals up to 100 extra damage based on distance the arrow traveled.

Hur mycket extra damage kan pilen göra då om den träffas på en maxrange? 360 + extradmg.

Ser också att många heroes har fått aghanim stav.

Kommer dom här med patchen nästa vecka eller?
Citera
2013-05-30, 19:26
Medlem
Knoppys avatar
Att använda armlet på björnen är väl ett relativt nytt fenomen, och många pro-spelare som spelar LD använder sig utav den. Att den inte drainar björnens hp är ju riktigt nice. Får se vilka andra items som kommer gälla för björnstackarn nu när de patchar.
Citera
2013-05-30, 19:31
Medlem
Citat:
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp. Men min mening med att jag svarade dig är att jag inte tycker om när folk skyller på ryssar, dom är precis lika dåliga/bra som vilken annan etnicitet, vad är meningen med att avreagear sig här på forumet eftersom du har hamnat med dåligt folk, ingen bryr sig.

Svara du med "du bryr dig eftersom du hade tiden till att svara mig" så lägger jag ner diskussionen.

Angående nya patchnotes:

Var det här någonting som folk använde i pro-scenen? Jag har inte någon koll på matcherna utan någon får gärna ge mig lite mer info.

Elune's Arrow now deals up to 100 extra damage based on distance the arrow traveled.

Hur mycket extra damage kan pilen göra då om den träffas på en maxrange? 360 + extradmg.

Tog inte illa upp men blev lite besviken på att folk hittar på saker. Som t.ex. att jag trodde jag va bäst...

Det finns hur bra spelare som helst som är ryssar, jag vet. Men anledningen till att jag är så "mot" ryssar i Dota är som sagt för att många av dem vill inte ta tips. Dem är i sin bubbla där tips betyder något dåligt :S... Du anar inte hur många jag har försökt hjälpa med tips men bara fått otrevliga svar från, och nästan alla av dessa har varit ryssar. Vissa ryssar spelar bra, men lyckas ändå ge mig en dålig bild av dem när de vägrar skriva på engelska på en engelsk server... Jag har absolut inget emot ryssar som människor, men blir jag arg på dota så är det oftast tack vare dem.

Fan va långa mina svar blir hela tiden men det är så svårt att förklara vad jag menar med bara en mening liksom...

EDIT: Måste bara tillägga att jag har varit med i ett "kompis"-team på 5 man som bestod av Mig, En norsk, en britt och två ryssar. De ryssarna sa själva att de värsta/jobbigaste spelarna som finns på dota är ryssar. ..
Senast redigerad av WassUup 2013-05-30 kl. 19:34.
Citera
2013-05-30, 20:40
Medlem
Gantss avatar
Black King Bear kanske som uppfanns av Admiral Bulldog himself.
Citera
2013-05-30, 20:53
Bannlyst
Är det någon här som har installerat Dota 2 genom Wine på Mac och kan skriva ut en kort step-by-step guide till mig?
Citera
2013-05-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Är det någon här som har installerat Dota 2 genom Wine på Mac och kan skriva ut en kort step-by-step guide till mig?

Trodde inte det gick att spela Dota på mac? :S
Citera
2013-05-31, 06:16
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Artikel i aftonhoran om [A]lliance!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/esport/article16846036.ab
Citera
2013-05-31, 10:49
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:

Angående nya patchnotes:

- jag inte tycker om när folk skyller på ryssar, dom är precis lika dåliga/bra som vilken annan etnicitet

Menar du verkligen det du skriver där? Ryssar är oftast helt galna i Dota 2. Detta tycker alla jag spelar med och nästan alla man någonsin pratat med när det gäller Dota 2.

Ett typiskt game med en ryss i laget:

Vi är 4 som pratar i chatten om vad vi ska picka osv osv. Vi pickar ut ett bra lag och bestämmer lanes osv men vi får ingen kontakt med sista killen. När det blir hans tur att picka så pickar han valfri gubbe som inte passar in i teamet och rusar mid och skriver något på ryska. Vi andra får snällt anpassa oss för det är ingen ide att försöka få honom att ändra sig.

Det här sker ju definitivt inte i varje game. I de flesta games slipper man ryssar som inte kan engelska då de lirar i low priority osv. Finns vettiga ryssar också och även de brukar hålla med om att ryssar som bara kan ryska men endå spelar på engelska EU servrar är ..
Citera
2013-05-31, 11:58
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup

3. Okej, om du hamnar i ett lag där du har en support som inte köper kurir, inte köper wards, inte supportar på något sätt och en carry som går solo hela jävla tiden och dör gång på gång på gång och du säger åt denne att gå med teamet istället men får svaret fuck you! - Hur reagerar du då? Klart som fan man tycker de är dåliga då!

Du bevisar ju bara att du har dålig ranking när du säger att supportsen inte köper wards och kurir. Case closed.
Citera
2013-05-31, 12:59
Medlem
Sponnes avatar
Fattar inte varför dom inte fixar så att man kan eulsa teammates, skulle kunna hjälpa så mycket mer
Citera
2013-05-31, 13:15
Medlem
Citat:
Du hamnar i samma pack som du tillhör. Jag hamnar inte med sådana retards. Sluta skyll på andra, säkert du som suger.

Fast så funkar inte dota, fattar inte hur matching systemet funkar, ibland hamnar man bland 500-600+ wins och ibland med 30+ wins.

Spelar ingen roll om man sitter på winstreak, hamnar ändå bland dem ändå. Så jäkla mysko
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in