Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag tror att KJ är skyldig, dock är det intressant att se det ur både åklagaren och försvararens perspektiv. Advokaten menar ju att det kan finnas förklaringar till blodspåret/n i bilen som inte har med brottet att göra, och det jag nämnde är ju en teoretisk möjlighet.
Vad säger ni, har KJ stuckit VB i hjärtat med ett samurajsvärd, är det tänkbart?
Problemet jag ser är att både KJ och VB höll sig till en liten och förtrogen skara vänner, om de saknades verkar det som om de nöjt sig med sitt alldeles egna sällskap. Hade varit intressant att veta hur frekvent de träffades.
Hunden är också ett aber, men det kan visa sig att KJ helt enkelt obducerat hunden efter dödsfallet. Två säckar ska ha burits ut av far och KJ, hunden i den ena och blodigt badlakan i den andra, t ex.
Om han nu gillat att dissekera i yngre dagar..
Någon dementerade hundbortfallet med förklaringen att han bitit i elsladd, pappa kom och båda lämnade in hunden på vet.klin. Det är bara rykten än.
De få forum jag sett Ki*ba kommentera i, har han uppfört sig kaxigt, lite över gränsen. Men han har också "tänt ett ljus" för en förlorad kamrat bakåt i tiden. Googla Ki*ba. Tilläggas bör är att han även klarat av att ta ett B-körkort. Vi får inte glömma bort de normala delarna.