Citat:
Du kallar att lura och ljuga för folket "demokrati"? Bara för att du vill förtrycka verklig folkvilja. Ett verkligt folkstyre skulle inte folkmörda oss Vita. Det är bara ett fåtal antivita psykopater som vill.
Om det inte är kodord, varför försöker du alltid rättfärdiga antivitism genom att framställa tvång, lögner och hat som "demokrati" för folket?
Klart du inte hatar någon hudfärg, du hatar den Vita rasen bara?
Ni hatare har valet att tvinga på alla och bara svart länder icke-svart invandring och integration tills dem blandas bort? Gratulerar, du vill väl ha ännu mer folkmord! När man är psykopat kan man väl inte stanna vid bara Vita??
Fast något säger oss att du bara argumenterar för att Vita ska blandas bort, inte Palestinier eller Tibetaner.
Antirasist är ett kodord för Antivit. Du är bara en antivit psykopat.
Om det inte är kodord, varför försöker du alltid rättfärdiga antivitism genom att framställa tvång, lögner och hat som "demokrati" för folket?
Klart du inte hatar någon hudfärg, du hatar den Vita rasen bara?
Ni hatare har valet att tvinga på alla och bara svart länder icke-svart invandring och integration tills dem blandas bort? Gratulerar, du vill väl ha ännu mer folkmord! När man är psykopat kan man väl inte stanna vid bara Vita??
Fast något säger oss att du bara argumenterar för att Vita ska blandas bort, inte Palestinier eller Tibetaner.
Antirasist är ett kodord för Antivit. Du är bara en antivit psykopat.
Ja det är så man kommer till makten i en demokrati ja.. Vilken planet lever du på?? Vi har ett verkligt folkstyre.. Problemet för dig är att folket inte tycker som dig.. Du är minoriteten..
Jag försöker inte rättfärdiga antivitism, jag försöker sträva mot en värld utan gränser, det har 0 koppling till ras. Antivitism betyder dessutom bara att man inte hatar negrer, så, det är jag ju även det för..
Vita är en hudfärg, och jag hatar inte den heller, jag finner den lika obetydlig som den gula eller svarta hudfärgen.
Jag är inte en hatare, du är. JAg gillar läget, du hatar det..
Nej jag vill inte ha folkmord, du har fortfarande inte lyckas dra parallellen mellan mord och barnafödande så..
Och nej, jag har åter igen inget emot att alla raser blandar sig till en ras.. Det är för mig en neutral handling, dvs något som inte berör mig. Men jo, jag ser inget problem i att samma process sker över hela världen, dvs med japaner och tibetaner med. Vita blandas ju uppenbarligen lika mycket som folk av andra raser, det krävs ju 2 för ett barn så att säga..
Antirasist innebär att man inte gör skillnad på ras och eventuellt kämpar mot dessa åsikter, antivit innebär att man inte hatar negrer, så, ser inte riktigt den kopplingen..