Citat:
För det första så delar jag inte din bild av "påtvingad invandring". Men låtgå. Jag var tydlig med att du måste kunna bevisa att avsikten bakom denna "påtvingade invandringen" är att förinta svenska folket. Du hänvisade till folkmordskonventionen och folkmordskonvetionen tar upp kravet på avsikt.
"Article 2
In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:"
Jag vet inte hur ni på samhall mår, men jag ska inte behöva upprepa mig varenda gång jag skriver till dig. Förstår du vad som menas med avsikt/uppsåt? Ja eller nej?
Varför anklagar du varenda motdebattör för att vara anti-vit? De senaste hundra sidorna har du spottat ut samma sak "anti-vit", "folkmord". Du visar tendenser man oftast ser hos psykfall. Har du permission från psyket eller vad är det frågan om?
"Article 2
In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:"
Jag vet inte hur ni på samhall mår, men jag ska inte behöva upprepa mig varenda gång jag skriver till dig. Förstår du vad som menas med avsikt/uppsåt? Ja eller nej?
Varför anklagar du varenda motdebattör för att vara anti-vit? De senaste hundra sidorna har du spottat ut samma sak "anti-vit", "folkmord". Du visar tendenser man oftast ser hos psykfall. Har du permission från psyket eller vad är det frågan om?
Avsikter har jag redan pekat ut från ledande makthavare. Metoderna har jag pekat ut, och överallt där dem används håller Vita på att blandas bort och försvinna.
Samhall mår bra tack, bättre än dig tydligen? Men om du och din kompis 'Rationalisterna' är antivita, vad är problemet? Var stolta, kom ur garderoben?
Varför förnekar du folkmord för att rättfärdiga det?
Citat:
Att svenskar kan bli minoritet i framtiden är inte folkmord. Att vita undanträngs är inte folkmord. Du har inte fattat vad folkmordskonventionen säger trots att jag har förklarat det för dig flera gånger.
Det finns något som kallas en process, processen mot folkmord är att Vita blir färre och på sikt försvinner och är då folkmördade. Du godtar endast folkmord när Vita är utrotade och borta, verkar det som?
Citat:
Återigen - jag har redan förklarat att det du har lagt fram inte räknas som bevis. Varför ska jag behöva säga det igen? Att kommuner tvingas ta emot invandrare är inte ett bevis på ett pågående folkmord.
Vad vi kan konstatera i den här tråden är att du verkar lida av någon form av störning där du gör sjuka tolkningar och icke-bevis. Du försöker hela tiden överrösta andra i tråden med dina flosker
"Varför försöker du rättfärdiga folkmord genom att förneka det?"
"Ibland är det bäst att erkänna att man är antivit."
Så gott som samtliga av dina inlägg de senaste 100 sidorna innhehåller detta, och att du skriker högre gör bara bristen på argument mer uppenbar.
Tyvärr kompis,
shack matt.
Vad vi kan konstatera i den här tråden är att du verkar lida av någon form av störning där du gör sjuka tolkningar och icke-bevis. Du försöker hela tiden överrösta andra i tråden med dina flosker
"Varför försöker du rättfärdiga folkmord genom att förneka det?"
"Ibland är det bäst att erkänna att man är antivit."
Så gott som samtliga av dina inlägg de senaste 100 sidorna innhehåller detta, och att du skriker högre gör bara bristen på argument mer uppenbar.
Tyvärr kompis,
shack matt.
Floskler som jag gett, fullspäckade med källor där jag gett exempel på hur Vita blir undanträngda, demoniseras och uppmuntras från systemets håll att "blanda upp" konstant. Annars är man "nazirassekättare". Fast i antivita ögon verkar tvång vara frihet, kanske antivita levnadsförhållanden också är frihet, tycker du?
Visste inte att vi spelade schack, men tycker du inte att vi ska hålla oss till det relevanta spelet kanske?
Varför förnekar du folkmord för att rättfärdiga det?
Senast redigerad av R3kyl 2013-06-05 kl. 20:43.
Senast redigerad av R3kyl 2013-06-05 kl. 20:43.